Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Къде се намира регулатора за налягане на бензиновата помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Само колекторите и компютъра
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    Коментар


      #17
      Има взаимно заменяеми части: бутала, клапани, валове, блок, глава, повдигачи, долната част на колекторите - не е малко, а . По електрониката обаче нещата вече са различни. Двг. с пластмасови колектори даже има и детонацинен датчик. С металните няма. Смисъл според мен за кутията има, защото на колите с пластмасов колектор 4-та и 5-та скорост са по-дълги (като на 1.8 115кс доколкото си спомням), и ще ти даде по-нисък разход на дълъг път. Обаче няма да "върви" толкова
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #18
        ясно. разбрах.добре че не я взех, и то само защото не можах да я сваля заклини се м/у двигателя и магарето там където е хванат левия носач, и след два часа мъки се отказах.взех само полуоските с къретата, след като видях че отвън и вътре нямат грам луфт както мойте, та така.много благодаря за инфото за друг път ще знам ако ми потрябва нещо разликите.още нещо забелязах горе като разлика едни вакумчета ето ги има на мойта, на пластмасовия ги няма,и другото което е въздуховода е различен. в крайна сметка окачването,мотора до смукателните колектори долу, и казанчетата са еднакви другото е различно.в коша отпред нали.тцтц много блянгам май
        fiat bravo sx 1.6 16V 103

        Коментар


          #19
          ARaGoRN написа:
          тцтц много блянгам май
          да :P еми то там са разликите - в горната част на колектора, щото предимно там са закачени датчиците управляващи ЕКУ-то. Ако много си поиграеш - можеш да напаснеш от едната кола на другата, ама според мен няма смисъл. Дано да не се налага пак да питаш кои части са еднакви
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #20
            а дано ма на дали.едно направиш друго се чупи.стара кола няма как от както съм я взел 4-т година квот съм сменил до тоз момент сичко не е било бутано от както кола е станало.така че смята нормално да е така..сега докато сме на въпроса с реиката тука,преди време си правих диагностика, понеже не върви добре колата след един ремонт смяна-дюзи филтър и помпа.та закачиха манометъра на реиката отпред/ляво на колекторите,в десния маркуч,който е за входящия бензин може би.та се оказа че налягането е 2 бара.и ми вика о с тая помпа ква диагностика то не става даи да я сменяме и после пак. обаче от къде да съм сигурен че е помпата може да е от регулатора.идея как да проверя?щото тука майсторите май не са много наясно с тея работи
            fiat bravo sx 1.6 16V 103

            Коментар


              #21
              От помпата е, защото регулатора е след рейката, а на теб ти свързват манометъра преди този регулатор. А и той няма как да пробие толкова, че да падне до 2 бара налягането. Помпата трябва да прави около 3.5-4 бара налягане, което регулатора регулира. При 2 бара - сменявай помпа.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #22
                има логика.много благодарско
                fiat bravo sx 1.6 16V 103

                Коментар


                  #23
                  Няма логика. Естествено е че ще вържат манометъра преди регулатора и след помпата, ако е след регулатора какво ще мерят,връщащия бензин ли?Принципно съм "чувал" че ако регулатора е сдал багажа пуска бензин през вакуум маркуча който отива в всм. колектор което се проверява много лесно.И налягането би трябвало да е 3 бара( по спомен).Аз също съм на мнение че повечето майстори трудно хващат в кое е проблема.

                  Коментар


                    #24
                    Да, 3 бара трябва да е и не си прав, че няма много логика в писаниците ми Регулатора ако не държи налягане, може и да не е спукан за да пропуска към колектора. Обаче все си мисля, че ако държи 2 бара със сигурност ще е пробил и колата ще се дави в бензин от изтичащият такъв към колектора.
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #25
                      ахх не спорете хора.сега. да направя тест по реда на изключване.кой е маркуча който влиза в колектора след регулатора, където ще имам теч на бензин ако е повреден.да го дръпна после и да видим какво ще стане.ако няма бенз значи е помпата.обаче можя и да има щото по някога е малко като задавена.давам пример. наскоро ходих на почивка малко и по "магистралата"за софия две посоки с по една лента зад камиона с 90 даречем.лентите стават вече две. тръгвам 5-та/4-та гас додолу оборотите седят на две-две и нещо и няма и така гаста долу след малко фиуууу сякаш се отпушва и излита 3000/4000 и така.като я пържа здраво няма проблем обаче като намаля и сякаш се дави и после неще.та си мисля ако е прецакан въпросния регулатор.и като подавам гас би трябвало да подава повече горивна смес, обаче като намаля рязко дали не остава малко от повечето смес в системата която се връща през колектора обратно и да се дави от това
                      fiat bravo sx 1.6 16V 103

                      Коментар


                        #26
                        Synthy написа:
                        Да, 3 бара трябва да е и не си прав, че няма много логика в писаниците ми Регулатора ако не държи налягане, може и да не е спукан за да пропуска към колектора. Обаче все си мисля, че ако държи 2 бара със сигурност ще е пробил и колата ще се дави в бензин от изтичащият такъв към колектора.
                        Нямах в предвид в буквалния смисъл че в думитети няма никаква логика,а че не съм съгласен в частта за връзването на манометъра,понеже така или иначе той няма къде на друго място да се върже ,а използването на "Няма логика" беше по скоро да направя нещо като цитат на твоето мнение и това на колегата....Та така момчето казва че колата се дави и че налягането на бензина е 2 атм....и пак се връщаме в изходно положение.Ако работи регулатора но помпата няма дебит, налягането е 2 бара тогава гаранция че дюзите ще пикаят вместо да пръскат,колата се дави. Ако е пробит регулатора и вкарва бензин в колектора, колата пак се дави нали.Ето го омагиосания кръг в който се въртят и много майстори и за това по нагоре се съгласих с колегата че има доста пишман майстори.Ясно е че е едно от двете само че си трябва око да види ръка да пипне и то от човек виждащ и можещ.Поздрави!

                        Коментар


                          #27
                          вярно е да пипне някой дето разбира, ама като чуят фиат и почват кат гърмяни зайци да се оглеждат.като чуят японско или италианско и почват ти знаеш ли как сложно ти е нареден двигателя бла бла бла.кво ли няма да ти каже само не и виж ся аз неразбирам на тея ама знам един дет много ги чатка иди .... и така.та смятам квото мога сам да се оправям понеже нямам много опит и сега се старая да натрупам и то в/у мойта кола а не нечия друга.та както казах по горния пост ако има начин да отхвърля едното, с подръчни средства. би било добре.то наи лесно да дам 200кинта за нова помпа ама ако не е от нея примерно кво праим.незнам.глвата ми стана каша вече.ще я карам така докато не разреша проблема аз с помоща на тука по-знаещите от мен! благодаря за силната активност поздрави.
                          fiat bravo sx 1.6 16V 103

                          Коментар


                            #28
                            Така и така разглобяваш, извади рейката и занеси да ти тестват дюзите. Виж и ако има от къде да пробваш с работещ регулатор. Ако всичко е ОК там - значи наистина е помпата.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #29
                              Пич регулатора и горивния филтър са ти в резервоара.Не го слушай тоя убедения.
                              Слънцето все някога ще огрее и кучия гъз ииии тогавааааа....

                              Коментар

                              Working...
                              X