Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Къде се намира регулатора за налягане на бензиновата помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Къде се намира регулатора за налягане на бензиновата помпа

    Здравейте искам да попитам къде се намира регулатора за този модел Брава (1.6/16V 182A4.000 02.1996 - 10.2001 76 103 1581)Дали е на самата кошница с бензиновата помпа или пък е на друго място защото от 2 места ми казаха различни неща. Благодаря !

    #2
    хм...

    еми би трябвало да е на рейката при дюзите
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      Не знам до колко си запознат с устройството на ДВГ, но ще се опитам да го обясня най-лесно и разбираемо. Регултора се намира на горивната рейка,като вдигнеш капака и застанеш пред ДВГ, най в дясно на рейката е ГР(прилича на алуминиево кръгче защипано със скоби) от него тръгва вакуумен маркуч, който отива в щуцер в всмукателния колектор някъде около темп.датчик за входящия въздух в колектора.(с маркуча може би ще се ориентираш най-лесно). Горивната рейка е нещото монтирано под всмукателния колектор на входа му към главата (под така наречените хедъри).В някоя от темите имаше снимки с показан кое е регулатора, но смятам че като вдигнеш капака ще се ориентираш. И най важното, не е на помпата а в двигателния отсек.

      Коментар


        #4
        И още нещо важно - ако не свалиш рейката ще си счупиш пръстите докато го смениш За съжаление. Трябва ти голяма, права и здрава отверка. По принцип е лесна процедурата, и неспециалист би се справил, само малк осръчност е нужна.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          сигурни ли сте , защото ми казаха сега, че на колите брава преди 2000 или 99 били отделно а след това били вече в кошницата , а моята е април 2000г.

          Коментар


            #6
            като застанеш пред двигателя реголатора е точно под най-дясния смукателен колектор нещо такова тарси http://www.google.bg/imgres?q=%D0%B1...w=1024&bih=610


            https://i.chzbgr.com/maxW500/6144930304/hE17A1FD6/

            Коментар


              #7
              В резервоара е при теб.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                wwalker написа:
                В резервоара е при теб.
                Кое бе горивния регулатор ли? или за филтъра си мислиш?
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  wwalker написа:
                  В резервоара е при теб.
                  Кое бе горивния регулатор ли? или за филтъра си мислиш?
                  напротив, горивният регулатор също.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    Ако си с пласмасови колектори е в резервоара
                    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                    Коментар


                      #11
                      последно? вчера се загледах маркучето, на което ми мереха налягането на помпата отива и влиза в едно като цилиндърче дълго което е разложено от най-левия колектор до най- десния като на най-десния край на това цилиндърче има едно кръгче и някакви като скобички и една пластмасова капачка която се отвиваше. Повече неможах да видя

                      Коментар


                        #12
                        За същото нещо иде реч.Регулатора е нещото в което влиза маркуча.Гледам колегите заформят спор с какви колектори е колата, а ти по горе си написал А4000 следователно метални. С пластмасови кода на мотора е А6000 мисля

                        Коментар


                          #13
                          Щом има пласмасово капаче със сигурност е в резервоара.Ако е на рейката на мястото на капачето има маркуче за вакуум.Капачето се отвива и се закача манометър за проверка на налягането
                          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                          Коментар


                            #14
                            banski starec написа:
                            За същото нещо иде реч.Регулатора е нещото в което влиза маркуча.Гледам колегите заформят спор с какви колектори е колата, а ти по горе си написал А4000 следователно метални. С пластмасови кода на мотора е А6000 мисля
                            Грешно мислиш.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #15
                              аз само да споделя какво знам.на 1.6 с метален колектор регулатора ена рейкатакоято под колектора.колегата пита за регулатор на налягане на помпата-мисля има няква дали не е вебер доста скъпа ктм 350 кинта която е до 5бара и може да се регулира от самата нея в това не съм сигурен чел съм го някаде.вчера ходих в една морга да си свалям кошница с помпа и реика че ми трябват.какво се оказа.колата с пластмасов колектор.реика не видях да има както е при моя мотор.изкарах кошницата с помпата и тя различна с 2 маркуча и една голяма букса.мойта с 3 маркуча и две малки букси.взех само помпата от цялата работа и какво се оказа като проверих в нета бош 1.5бар за фиат чинкуеченто 1.2спорт.та понеже ми хлопат(имат луфт нагоре/надолу и настрани в двете посоки)полуоските от към вътрешните карета,си мисля има ли смисъл да свалям кутията с тях за мене или те ще да са различни.понеже се водят спорове за тея колектори да ви попитам само те ли са различни или целия мотор въобще.в краина сметка има ли взаимно заменяеми части от двата напръв поглед еднакви мотори?извинявам се за всички глупости който избълвах,но просто ми стана интересно
                              fiat bravo sx 1.6 16V 103

                              Коментар

                              Working...
                              X