Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Налягане в цилиндрите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Налягане в цилиндрите

    Здравейте, някой можели да ми каже колко трябва да е налягането в цилиндрите на Фиат Браво 1.6 16V 1999г. защото имаме съмнение че нещо не е както трябва.
    Фиат Браво 1.6 16v 99г.

    #2
    По спомен-компресия 10:1,което е 13,7 бара.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      Ако ти е в порядъка на 9-10-11 не търси проблема в цилиндрите (сегменти)

      Коментар


        #4
        Колеги благодаря за бързите отговори
        Фиат Браво 1.6 16v 99г.

        Коментар


          #5
          Ако на дърт двигател имаш учудващо добра компресия точно в маслените сегменти се съмнявай.
          FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

          Коментар


            #6
            Степента на сгъстяване е 10:1 демек както каза колегата 13.7 атмосфери.Хубаво е да се премери на студен двигател.Ако някъде изкара компресия под 9 атмосфери сипете малко масло в този цилиндър и замерете пак,ако се покачи компресията се стягай за сегменти,или директно ако изкара доста атмосфери пак се готви за сегменти.
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #7
              Днес замерих нялагането в четирите цилиндрии то е както следва 9, 9, 8.5, 7.5Утре ще пробвам да сипя масло в цилиндрите. Колко малко да сипя има ли значение или просто ей така на око
              Фиат Браво 1.6 16v 99г.

              Коментар


                #8
                2-3 грама

                Коментар


                  #9
                  Не искам да бъда пророк, но щом казваш, че компресията и на 4-та цилиндъра е слязла под 10 атмосфери нещата отиват на основен ремонт
                  punto HGT

                  Коментар


                    #10
                    Не бързай те толкова бре момчета , веднага диагноза основен ремонт Докато се стигне до там би трябвало да се направи една проверка на клапаните, да се види тяхното състояние. Представи си че клапаните са с доста повредени легла и незатварят добре , какво правим Първо изкарай маркуча за отвеждане на картерните газове който влиза в колектора преди дроселовата клапа и проверете за високо картерно налягане. Това се прави на добре загрял двигател. Ако дроселовата клапа е омазана "добре" с масленни изпарения от картера има предлог за износен двигател но и това не е гаранция. Има един тест за проба на уплътненоста на клапаните без да се сваля главата. През отвора на свеща се подава въздух от компресор ,като преди това се превърта двигателя за определения цилиндър на горна мъртва точка. Използва се гумен конус който при притискане добре уплатнява по отвора на свеща. При това положение се слуша за пропуск на въздух към изпускателния или всмукателния колектор а така и към картера , като за целта се сваля капачката за наливане на масло и се слуша. Успех
                    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                    Коментар


                      #11
                      Gibons написа:
                      Днес замерих нялагането в четирите цилиндрии то е както следва 9, 9, 8.5, 7.5Утре ще пробвам да сипя масло в цилиндрите. Колко малко да сипя има ли значение или просто ей така на око
                      Премери компресията на напълно загрял мотор, с натиснат до край педал на газта. Ако е по 11 компресията, налей по една спринцовка 5 - 8 милилитра масло във всеки цилиндър. Завърти няколко секунди на стартер, за да се разнесе маслото и пак премери. Пиши за резултат, може и на лично.
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #12
                        Колеги оказа се че вчера баща ми е карал колата непосредствено преди замерването и двигателя бил загрят, но тъй като той беше човека с уреда аз незнаех за топлия двигател, а той не е знаел че се прави задължително на студен и това не му е направило впечатление. Днес отново замерих компресията само на 4 цилиндър и при студен двигател беше малко над 6.5 Сипах малко малко в цилиндъра и когато отново замерих скочи на 10Само да уточня че стигнахме до там да замерваме налягането в цилиндрите защото когато запаля колата и тя е студане има едно гадно претрисане на двигателя което изчезва когато загрее. Е на на пълно но е почти неусетно. Иначе колата си има мощност ускорява си добре, но след като правих разни там процедури с стъпкови моторчета и подобни глупости решихме че е време да премерим налягането. След като получихте тази информация някакви конкретни идеи? Май ще се налага да отварям за сегменти, но баща ми се дърпа че после щяло да стане по зле.
                        Фиат Браво 1.6 16v 99г.

                        Коментар


                          #13
                          Gibons написа:
                          Колеги оказа се че вчера баща ми е карал колата непосредствено преди замерването и двигателя бил загрят, но тъй като той беше човека с уреда аз незнаех за топлия двигател, а той не е знаел че се прави задължително на студен и това не му е направило впечатление. Днес отново замерих компресията само на 4 цилиндър и при студен двигател беше малко над 6.5 Сипах малко малко в цилиндъра и когато отново замерих скочи на 10Само да уточня че стигнахме до там да замерваме налягането в цилиндрите защото когато запаля колата и тя е студане има едно гадно претрисане на двигателя което изчезва когато загрее. Е на на пълно но е почти неусетно. Иначе колата си има мощност ускорява си добре, но след като правих разни там процедури с стъпкови моторчета и подобни глупости решихме че е време да премерим налягането. След като получихте тази информация някакви конкретни идеи? Май ще се налага да отварям за сегменти, но баща ми се дърпа че после щяло да стане по зле.
                          Добре де пpобваи и това което писах по-горе
                          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                          Коментар


                            #14
                            Компресия се мери на топъл мотор, не ми се обяснява защо...
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #15
                              Добре колеги някой да каже последно кога се мери компресията. При студен или при топъл двигател? Но това не променя факта че когато сипах масло в цилиндръра разлимата беше 3.5 атмосвери
                              Фиат Браво 1.6 16v 99г.

                              Коментар

                              Working...
                              X