Днес ходих на профилактична диагностика Майстора стигна до ламбда сонда и натисна "Датчик, верига напрежение" показа се една крива, която показваше мин. стойност (310-330)-макс.(330-360).Колата беше загряла-температура 85 градуса. Според думите му сондата е ленива"почти умряла". Попитаме дали колата върви, дали е светвала дюзата на таблото, дали мирише на бензин от ауспуха. Моя отговор бе ,че колата е самолет лампата не е светвала и от ауспуха не мирише на бензин.Та според вас по-разбиращите, преди да предприема мерки какво мислите за показанията.п.с. Смея да кажа , че разхода на гориво е смешен 6.7л/100км (бензин) с нормално каране. Колата има тяга и няма никакво замисляне .Колата е мареа 1.8 комби.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За смяна ли е ламбда сондата!
Collapse
X
-
Закачи я с ФЕС, на загрял двг, отворил термостат, логни следните параметри:- rpm, injection time, lambda sensor voltageпо следния начин - 1 мин работа на празен ход, след това рязко ускорение до 90-100 и след това поддържане на 90км/ч (1мин е достатъчно) на 4та или 5та предавкаИ пусни лог-а тукF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
Тоя фес е нещо непознато за мен Тъкмо се ровя в нета за принципа на работа и показанията.п.с. Колата си работеше на място с обороти 825/мин.едит: Така като чета из нета и по думите на уважаван член на форума....сондата се е предала Честито утре ще съм с нова сонда.now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар