Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оборотите брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с оборотите брава 1.6

    Колата е брава 1.6 металния колектор проблема се появи наскоро а той е , че от време на време колата вместо да работи при загрял мотор на 850 оборота ги вдига до 1200-1300 и постоянно ги мени + , - 100 оборота , също така когато влезе в такъв режим като я из форсирам на 5000-6000 оборота ги сваля много бавно до нормалните обороти .
    "ТЕ VW и Opel бягат бърже,защото ги гони ръждата"

    #2
    Аз съм с брава 1.8 . Провери изпускателният колектор. Моят беше сцепен и газовете не стигаха до сондата. След като го заварих работи идеално. Форсираше се доста повече от твоята(2000-3000 оборота), но това е една възможност. В друг случай се форсираше до 1500 оборота и ги менеше така като твоята. Оказа се че един вакуум се беше откачил, смених маркучето и пак заработи идеално.
    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с оборотите брава 1.6

      bravas написа:
      Колата е брава 1.6 металния колектор проблема се появи наскоро а той е , че от време на време колата вместо да работи при загрял мотор на 850 оборота ги вдига до 1200-1300 и постоянно ги мени + , - 100 оборота , също така когато влезе в такъв режим като я из форсирам на 5000-6000 оборота ги сваля много бавно до нормалните обороти .
      При мен също се появи този проблем,най вече го прави на загряла кола.Набедил съм стъпковото моторче,само че още не ми е останало време да го почистя.
      Peugeot 307 2.0i ГИ
      ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

      Коментар


        #4
        И аз залагам на ламбда сонда. Лесно може да я разкачиш докато е загряла колата и го прави това с оборотите, за проба, докато работи двигателя. Куплунга е в кутията с двете винчета с черни врътки, до клапата на парното.
        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
        FIAT Punto sx 75 '94

        Коментар


          #5
          slav4o_vt написа:
          И аз залагам на ламбда сонда. Лесно може да я разкачиш докато е загряла колата и го прави това с оборотите, за проба, докато работи двигателя. Куплунга е в кутията с двете винчета с черни врътки, до клапата на парното.
          В смисъл ако е от нея и когато ми го направи това и я разкача от буксата трябва да спре да го прави и да си отиде на нормалните обороти а ако не е от нея дори и да я разкача пак ще си има същия проблем нали така
          "ТЕ VW и Opel бягат бърже,защото ги гони ръждата"

          Коментар


            #6
            Не знам дали ще отиде на нормалните обороти, но те поне няма да се менят. Поне при мен е така, оказва се че сондата ми е толкова бавна 2-3 секунди докато превключи, и забелязах че оборотите следват напрежението и. Другото което ми прави впечатление че на студена кола студено време отначало паля сичко наред и няколко секунди след това като дам един път газ се получава. Разкачих я и те се стабилизираха. Сега дали сондата ти ако е разхерметизирана нз. дали по този начин ще се държи. Но поне ще знаеш къде да ровиш На загряла кола обикновено го няма този ефект, но понякога го има дори когато стрелката на температурата е на средата....
            FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
            FIAT Punto sx 75 '94

            Коментар


              #7
              Не знам дали при мен случаят е същия, но ще споделя, пък дано помогне на някого.Смених стъпково моторче с ново и 2-3 месеца всичко беше ОК. След като времето се затопли и колата започна да загрява до включване на перката, започна да мени оборотите (около 1200-300). Установих, че ако просто бутна леко с ръка кабелите на стъпковото моторче оборотите се нормализират. Скоро говорих с колега със същата кола 96-та година и той ми описа абсолютно същата ситуация.
              Fiat Brava 1.6/16V, 96г

              Коментар


                #8
                Re: Проблем с оборотите брава 1.6

                bravas написа:
                Колата е брава 1.6 металния колектор проблема се появи наскоро а той е , че от време на време колата вместо да работи при загрял мотор на 850 оборота ги вдига до 1200-1300 и постоянно ги мени + , - 100 оборота , също така когато влезе в такъв режим като я из форсирам на 5000-6000 оборота ги сваля много бавно до нормалните обороти .
                Остави ламбда сондата на мира, тя не е отговорна за оборотите в случая, почисти стъпковото моторче, провери си картерната вентилация. Проверете и МАП сензора може да е замазан от масло и прахоляк.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Откачих ланда сондата и пак същото не се промени нищо , проблема го прави най- вече при студен двигател и по рядко на загрял , изчистих стъпковото моторче и от него не е , за мапа свалих го но ме беше страх да го разглобявам защото не знам как става ако някой знае да сподели или ако има друга идея от какво може да е в събота ще видя и картерната вентилация на какво положение е там какво точно трябва да гледам дали не е запушена ли?
                  "ТЕ VW и Opel бягат бърже,защото ги гони ръждата"

                  Коментар


                    #10
                    При 1.6 стъпковите моторчета са консуматив, аз досега съм сменил поне 4-5 броя. Веднъж се излъгах да купя ново и то едвам издържа половин година, от тогава само работещи оригинални, почистване ,смазване и поне по година и половина работят.
                    Фиат Крома 1.9 16v+
                    Фиат Браво 1.6 16v
                    Фиат Мареа 1.6 16v

                    Коментар

                    Working...
                    X