Здравейте колеги, проблема ми е следния: 1.При движение с топъл двигател след изключване от скорост двигателя първо си сваля оборотите до около 500-600, след това ги покачва за съвсем кратко до около 1500 2000.Това може да го направи няколко пъти докато си ги нормализира на около 900об/мин.Понякога се случва и направо да изгасне! Възможно ли е проблема да е в тн стъпково моторче ???2.Сутрин на студено малко трудно пали, почти винаги пали от 2-3 опит.Непосредственно след старт работата на двигателя е НЕ ритмична, съпроводена според мен с детонации и очевиден синкав дим.....Преди месец са сменени свещи и кабели?фиат брава 1,6 16в 1998пластмасов колекторгазов инжекционПредварително Ви благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обороти, гасне.Сутрин пали трудно
Collapse
X
-
Re: Обороти, гасне.Сутрин пали трудно
Ivan_Radev написа:Здравейте колеги, проблема ми е следния: 1.При движение с топъл двигател след изключване от скорост двигателя първо си сваля оборотите до около 500-600, след това ги покачва за съвсем кратко до около 1500 2000.Това може да го направи няколко пъти докато си ги нормализира на около 900об/мин.Понякога се случва и направо да изгасне! Възможно ли е проблема да е в тн стъпково моторче ???2.Сутрин на студено малко трудно пали, почти винаги пали от 2-3 опит.Непосредственно след старт работата на двигателя е НЕ ритмична, съпроводена според мен с детонации и очевиден синкав дим.....Преди месец са сменени свещи и кабели?фиат брава 1,6 16в 1998пластмасов колекторгазов инжекционПредварително Ви благодаря!като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
-
Re: Обороти, гасне.Сутрин пали трудно
Имам мареа съшия двигател газов инж. подобно нещо ми е правила заради самоадаптация и бобина.Самоадаптацията се оправя с ресетване на екуто и след това хубави настройки на газовият инжекцион ( не става с откачване на акумулатора) а бобината се оправя с нова.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар