Здравейте колеги,От няколко дена насам ми се оформя някаква драма със стартера. Понякога въртя ключа и паля, други пъти само чувам как помпата качва горивото, а стартерчето никакво го няма. Цък даже не казва. Та да ме упътите ако някой е свалял вече на Купе 1.8 стартера какво трябва да смъкна още докато се добера до него да не откривам топлата вода ?Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със стартера
Collapse
X
-
Re: кола
kluchar написа:Виж кабелите до стартера най вече тънкия и масата към дигателя виж и кабелите към акумулатора Това като начало.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: Проблем със стартера
siluro написа:Здравейте колеги,От няколко дена насам ми се оформя някаква драма със стартера. Понякога въртя ключа и паля, други пъти само чувам как помпата качва горивото, а стартерчето никакво го няма. Цък даже не казва. Та да ме упътите ако някой е свалял вече на Купе 1.8 стартера какво трябва да смъкна още докато се добера до него да не откривам топлата вода ?ПоздравиПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
На тънкия кабел на стартера връзваш няква пробна лампа след това даваш 5 пъти контакт и гледаш лампата да светне 5 пъти.ПП това е проверката на клемореда на контактния ключ.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Ето как се демонтира стартера: Сваля се капака на кутията на въздушния филтър заедно с маркуча до дросела. После и самия дросел. Всмукателния колектор се сваля като му се разкачат 4-те скоби на меките връзки и на 1-ви и 4-ти цилиндър отдолу има по един болт - развиват се и се сваля. От лявата страна на колектора погледнат отгоре се разкачат кабелите за да не се скъсат и се вади на горе (при мен се наложи да се свали казанчето за хидравлична течност защото пречи. Отдолу е стартера - 3 болта към кутията и 2 към блока... стартера е вън... след като се разкачат кабелите де. След това прецених, че имам доста време и тъй като ми вие алтернатора отдавна се заех и с него. Вдигаме дясно колело във въздуха и освобождаваме аксесоарния ремък. Има и един болт 19 - подхващаме го като първо законтряме гайката от задната страна. След това от горната страна има една 17-ка - развива се отзаде гайката, отпред главата на болта влиза в гнездо и си седи законтрена. Махаме кабелите, издърпваме алтернатора посока лявото колело и го вадим. Има достатъчно място. Другия метод със сваляне на носач, полуоска и незнам си кво още си е пълна загуба на време. На мен лично ми отне два часа и половина, като смея да кажа, че поне 1/3 от времето го прекарах в лафове с комшията, който връзваше жила на ръчна спирачка и в търсене на инструменти.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар