Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с мощността при фиат брава 1,6 1999г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    S_BANKOV написа:
    Въздушен филтър и въздушни пътища - според мен там е проблема - колата смуче повече въздух от необходимото на двигателя и проблема е след въздушния филтър търсете сцепен въздуховод или разкачен маркуч
    Обещах да кажа какво свърших днес. Та резултата е следния. Предварително моля да ме извините за аматьорския начин на изразяване, но.... По съвета на slonikon със сина ми и един приятел се насочихме към въпросната дроселова клапа. Махнахме скобите ,които държаха една пластмасова кутия, през която минава въздуха към дроселовата клапа и... се оказа, че тя е спукана по ръба почти изцяло. Дросела изглежда повече от перфектно, така че него не сме го пипали. Просто сина залепи със силикон по ръба кутията и след като стегна я върнахме обратно. Пробвах как е в движение и трябва да ви кажа, че ефекта е голям. После въртях градско и нито веднъж никъде не ми направи проблем. Случайно мернахме и един от маркучите, който точно до скобата, с която е вързан се е закъсал. Омотахме го с изолирбанд колкото да видим има ли ефект.Не мога да повярвам колко елементарно се разреши проблем, заради който колата е карана на няколко майстора безуспешно! Не можете да си представите колко съм благодарна на всички, които се включиха да ми помогнат със съвет или идея! Запазвам си правото пак да питам, когато нещо не ми е ясно

    Коментар


      #17
      и аз благодаря, че написа как е решен проблема. напоследък рядко се случва.
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        #18
        Дано да съм бил полезен, съветвам ви да си намерите здрави тръби и маркучи макар и втора употреба, температурата на двигателя ще разлепи скоро силиконите и лентата и резултата ще е същия
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          givavoda написа:
          Случайно мернахме и един от маркучите, който точно до скобата, с която е вързан се е закъсал. Омотахме го с изолирбанд колкото да видим има ли ефект.
          Кой точно е този маркуч, снимка? Другото дето сте го направили е ала-бала, щом и преди това дроселът е бил чист.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #20
            Хм аз пък защо си мисля че ако смуче въздух от някъде ще се форсира колата сама....
            FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
            FIAT Punto sx 75 '94

            Коментар


              #21
              slav4o_vt написа:
              Хм аз пък защо си мисля че ако смуче въздух от някъде ще се форсира колата сама....
              Защото не четеш. Аз казвам, че ако не смуче въздух, не само че няма да се форсира, ами няма въобще да работи двигателят. Какъв смисъл влагаш в ’от някъде’?
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #22
                Да де видях, че си писал, аз също мисля като теб. Понякога малко набързо оглеждам къде има интересно Става дума за смукателния колектор, това би било еднозначно на отворена дроселна клапа, с тази разлика че ТПС показва че не е отворена (поне толкова), това дали може да обърка компютъра аз не зная.
                FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                FIAT Punto sx 75 '94

                Коментар


                  #23
                  wwalker написа:
                  givavoda написа:
                  Случайно мернахме и един от маркучите, който точно до скобата, с която е вързан се е закъсал. Омотахме го с изолирбанд колкото да видим има ли ефект.
                  Кой точно е този маркуч, снимка? Другото дето сте го направили е ала-бала, щом и преди това дроселът е бил чист.
                  Пробвах колата преди да облепим маркуча. И вече имаше ефект. След това не мога да кажа, че е настъпила по-голяма промяна. Факт обаче - днес колата върви както никога преди и не ми гасне. Само не мога да се откача още съвсем от навика да форсирам като тръгвам :D
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #24
                    Абсолютно нищо не сте направили с облепянето на тази резонаторна кутия и на маркуча за картерните газове. И двете са преди дросела и не играят, ама хич. Можеш за проба да махнеш въобще тази кутия, както и нацяло да разкачиш маркуча дето сте облепили - разлика няма да видиш. Друго е било. Да сте разкачали случайно акумулатора?
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #25
                      Не, не сме. Акумулаторът е нов - от два месеца. Проблемът си го имаше и преди него.

                      Коментар

                      Working...
                      X