Въздушен филтър и въздушни пътища - според мен там е проблема - колата смуче повече въздух от необходимото на двигателя и проблема е след въздушния филтър търсете сцепен въздуховод или разкачен маркуч
Обещах да кажа какво свърших днес. Та резултата е следния. Предварително моля да ме извините за аматьорския начин на изразяване, но.... По съвета на slonikon със сина ми и един приятел се насочихме към въпросната дроселова клапа. Махнахме скобите ,които държаха една пластмасова кутия, през която минава въздуха към дроселовата клапа и... се оказа, че тя е спукана по ръба почти изцяло. Дросела изглежда повече от перфектно, така че него не сме го пипали. Просто сина залепи със силикон по ръба кутията и след като стегна я върнахме обратно. Пробвах как е в движение и трябва да ви кажа, че ефекта е голям. После въртях градско и нито веднъж никъде не ми направи проблем. Случайно мернахме и един от маркучите, който точно до скобата, с която е вързан се е закъсал. Омотахме го с изолирбанд колкото да видим има ли ефект.Не мога да повярвам колко елементарно се разреши проблем, заради който колата е карана на няколко майстора безуспешно! Не можете да си представите колко съм благодарна на всички, които се включиха да ми помогнат със съвет или идея! Запазвам си правото пак да питам, когато нещо не ми е ясно
Дано да съм бил полезен, съветвам ви да си намерите здрави тръби и маркучи макар и втора употреба, температурата на двигателя ще разлепи скоро силиконите и лентата и резултата ще е същия
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Случайно мернахме и един от маркучите, който точно до скобата, с която е вързан се е закъсал. Омотахме го с изолирбанд колкото да видим има ли ефект.
Кой точно е този маркуч, снимка? Другото дето сте го направили е ала-бала, щом и преди това дроселът е бил чист.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Хм аз пък защо си мисля че ако смуче въздух от някъде ще се форсира колата сама....
Защото не четеш. Аз казвам, че ако не смуче въздух, не само че няма да се форсира, ами няма въобще да работи двигателят. Какъв смисъл влагаш в ’от някъде’?
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Да де видях, че си писал, аз също мисля като теб. Понякога малко набързо оглеждам къде има интересно Става дума за смукателния колектор, това би било еднозначно на отворена дроселна клапа, с тази разлика че ТПС показва че не е отворена (поне толкова), това дали може да обърка компютъра аз не зная.
Случайно мернахме и един от маркучите, който точно до скобата, с която е вързан се е закъсал. Омотахме го с изолирбанд колкото да видим има ли ефект.
Кой точно е този маркуч, снимка? Другото дето сте го направили е ала-бала, щом и преди това дроселът е бил чист.
Пробвах колата преди да облепим маркуча. И вече имаше ефект. След това не мога да кажа, че е настъпила по-голяма промяна. Факт обаче - днес колата върви както никога преди и не ми гасне. Само не мога да се откача още съвсем от навика да форсирам като тръгвам :D
Абсолютно нищо не сте направили с облепянето на тази резонаторна кутия и на маркуча за картерните газове. И двете са преди дросела и не играят, ама хич. Можеш за проба да махнеш въобще тази кутия, както и нацяло да разкачиш маркуча дето сте облепили - разлика няма да видиш. Друго е било. Да сте разкачали случайно акумулатора?
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Коментар