Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с бензиновата помпа...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    muns61 написа:
    eh4ev07 написа:
    С какъв ключ си? Съветвам те да не сваляш оборотите на превключване под 2200.
    Защо 2200?
    Защото при запалване ще прехвърля сама на газ( дори да не е всеки път)
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #17
      И какъв е проблема от ранното превключване?
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #18
        hwarang написа:
        eh4ev07 написа:
        С какъв ключ си? Съветвам те да не сваляш оборотите на превключване под 2200.
        BRC, мисля
        След това обяснение такъв отговор 1.Увеличаваш броя на навивките около високоволтовия кабел.2. намираш тримерчето отзад на ключа(ако има) и го завърташ (предимно се увеличава по посока на часовниковата стрелка ама ще пробваш) !
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #19
          muns61 написа:
          И какъв е проблема от ранното превключване?
          Ако е така по добре постави ключа на позиция газ въобще да не прехвърля!
          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

          Коментар


            #20
            eh4ev07 написа:
            muns61 написа:
            И какъв е проблема от ранното превключване?
            Ако е така по добре постави ключа на позиция газ въобще да не прехвърля!
            Точно така паля! Ама като казваш мнение, обоснови се. Защо 2200, а не 1600?И ако навиеш много намотки на импулсното кабелче, ошашкваш ключа. Навивките са между 5 и 10 за повечето ключове, ала все пак прочетете инструкцията!
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #21
              muns61 написа:
              ....... Ама като казваш мнение, обоснови се. Защо 2200, а не 1600?......
              Добре коригирам се ! " Защото ПО ВРЕМЕ НА запалване ще прехвърля сама на газ( дори да не е всеки път)" Дано сега е по разбираемо!
              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

              Коментар


                #22
                И аз да не пускам нова тема за бензиновата помпа ми е питането.Давам на контакт обаче не се чува помпата. Релетата включват/изключват има 12 V на буксата. Какво съпротивление трябва да дава при мерене. И има ли някакъв шанс за съживяване. Все пак я сменях преди 3-4 години.

                Коментар


                  #23
                  Колега, относно работата на бензиновата помпа, горещо ти препоръчвам да си смениш горивния филтър (вървят между 7 и 15лв и не е никак сложна смяната му). Новият филтър облекчава работата на помпата и в част от случаите подобрява динамиката при каране на бензин (баири, рискови изпреварвания и др.) Не са чести случаите (като моя), когато филтъра се запушва и помпата изгаря. Успех

                  Коментар


                    #24
                    Здравейте. Какво се случи..Извадих помпата, клемите и вътре бяха страшно нагорели тествах я директно и завъртя. После монтирах завъртя но не иска да върви на бензин да се форсира. Дали помпата не може да направи нужното налягане и за това да е така?Смених и горивния филтър.Понеже няма букса за захранването и не си белязах кое е +/-. Дали трябва помпата да е закачена с обърнат поляритет (+-/+-)Мислех си, че както е белязано на помпата +със+ и -със-. Но така не подкачва гориво.Моля дайте съвет.

                    Коментар

                    Working...
                    X