muns61 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с бензиновата помпа...
Collapse
X
-
hwarang написа:eh4ev07 написа:С какъв ключ си? Съветвам те да не сваляш оборотите на превключване под 2200.
Коментар
-
eh4ev07 написа:muns61 написа:И какъв е проблема от ранното превключване?Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Колега, относно работата на бензиновата помпа, горещо ти препоръчвам да си смениш горивния филтър (вървят между 7 и 15лв и не е никак сложна смяната му). Новият филтър облекчава работата на помпата и в част от случаите подобрява динамиката при каране на бензин (баири, рискови изпреварвания и др.) Не са чести случаите (като моя), когато филтъра се запушва и помпата изгаря. Успех
Коментар
-
Здравейте. Какво се случи..Извадих помпата, клемите и вътре бяха страшно нагорели тествах я директно и завъртя. После монтирах завъртя но не иска да върви на бензин да се форсира. Дали помпата не може да направи нужното налягане и за това да е така?Смених и горивния филтър.Понеже няма букса за захранването и не си белязах кое е +/-. Дали трябва помпата да е закачена с обърнат поляритет (+-/+-)Мислех си, че както е белязано на помпата +със+ и -със-. Но така не подкачва гориво.Моля дайте съвет.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар