Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava проблем след свещи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Brava проблем след свещи

    Здравейте, пак съм аз :D ... Тая кола или тия майстори ще ме подлудят... търся Ви сега мнението. Колата правеше проблем, карах я и БАМ, започна да работи на три цилиндъра - едната свещ заминала... Дадохме веднага на майстора. Смени свещите колата добре, но само 1вата вечер. На газ почна да патка и кутията замина, газаджията каза проблема е от свещите, кабелите или бобините не знам... Нямаше много бензин, но и там като се караше подадеш газ и изведнъж намали... не мога да го обясня не я карах тогава аз, може и малко бензин да е имала, ще ме извините . Та излезе, че проблема е след смяната на свещите на газ нищо и нямало - мнение на газаджията. Колата ходи на компютърна диагностика няма проблеми. Брата като тръгнал да им я кара на майстора, който сменя свещите и му се появил проблем - рязко спира и двигателя гасне... Това вече всичкото каране на бензин, защото кутията пръсната някак с крака лепена... Брата закарал колата - баш майстора го нямало и обяснил на другите майстори за новия проблем, единият му станало ясно (брата вика тоя и знаеше точно проблемите). Седи 2 дена никви разговори и съботата решавам да отида - ония не бутали колата. Обърна ми малко внимание и общо взето пробрахме колата на бензин никви проблеми. Вика нищо им няма на свещите, ако искаш ще си играем да ги сменяме ама сега нямал време... (сега били за газ и бензин - бре...) Връщам се аз няма проблем ама викам да махна капака на кутията на филтъра да я залепя, а пък тогава ми се наложи да отида до магазина и карах малко без капак. Както карам колата почва яко да лашка, мисля, че на загрял двигател е повече проблема, карам на 2ра без газ подавам леко лашка ако подам повече сякаш проблема изчезва. А и сега както седи на празен ход от ауспуха се чува леко паткане... ТРУДНООО! А тоя майстор изобщо не са му казали за тоя проблем с гасненето... може би защото не и е дошъл реда не знамИзвинявайте, дайте някакви препоръки - сигурно е от свещите, така си мисля, обаче оня не можа да обърне много внимание. Брата си мисли утре да отиде да го пита ако не отива на Русе и без това имаме ходене да я погледнат препоръчали са му някакъв майстор на име Даскалов
    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

    #2
    До магазина без кутията на какво гориво беше?Направете я да работи нормално на бензин и след това ако прай проблем на газ почвайте газта.
    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

    Коментар


      #3
      На бензин си беше до магазина. Не съм я пробвал на газ отдавна, защото майстора вика, недей пробва ще почне да патка много въздух влизало. Брата реши, че не му се занимава с тоя майстор и вика на Русе ще я видят, мислим при тоя Даскалов, ако не имам номера на някакъв Любомир
      Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

      Коментар


        #4

        Коментар


          #5
          Имаш проблем с токовете. Огледайте добре всички букси и най вече лулите на свещите и бобината/е/.
          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

          Коментар


            #6
            Ами нямаме инструменти еврейски ключове ли какви се водеха. Ще видим ако не до четвъртък тука някъде, ако не на Русе
            Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

            Коментар


              #7
              Та днес ходихме на майстори в Русе... какво да ви кажа единият майстор 1час не може да направи диагностика. Та шукер направи, излезе, че показва, че няма ламбда сонда. Гледаха и отдолу, дето са сменяли двигателя точно до ламбда сондата има заваряно и мислят, че може да са я изгорили като са заваряли. Другия майстор вика, че може само някой кабел да е прекъснат , защото ако беше повредена щеше да даде грешка за повреда, а показва, че я няма. Оставихме я викат утре ще е готова ще видят за кабели или ще я сменят. Утре повече информация. Викат, че сигурно е заминала, защото наскоро като гледахме разхода беше ~19литра газ за ~120км. Брата вика пък, че зацепвала след 10минути - не знам как точно се води, а викат, че най-много за минута-две трябва да стане тази работа. Общо взето този приятел на бащата вика, че ще свършат работа, защото сервиза си има име и едва ли шефа ще остави некадърни работници, та да видим . Казаха грубо 200лева ще струва всичко
              Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

              Коментар


                #8
                Нека да ти дам малко информация относно последния ти пост.Първо от ламбда сонда според мен няма как да прави такива проблеми като гаснене,лашкане и т.н. 2-ро ако си с обикновена газова най-вероятно ламбдата не работи въобще като си на газ. 3-то твоята сонда е с подгряване и започва да работи веднага със стартирането на двигателя.
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                Коментар


                  #9
                  Ами, не знам, казах им симптоми и те направиха диагностика и айде ламбда... казах им изрично за разхода и казах, че е за газ и те викат това е от ламбдата. А и казаха, че не подгрявала веднага, а след 10минути чак тогава я хващал компютъра - нещо такова.
                  Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                  Коментар


                    #10
                    Уф, кво да ти кажа... Русенските са като твоите старите - ще те издоят, колкото пуснеш! За съжаление, ти си най-добрия клиент - технически бос, с проблемна кола и с пари...
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #11
                      Абе така го каза, че все едно ги копам :D Ако беше така щяхме ли да караме Брава? :D
                      Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                      Коментар


                        #12
                        Ама си плащаш, нали? Съжалявам, че така те гласят, ама такъв е живота. Налага се да имаш елементарна начална грамотност в колкото може повече области, за да се предпазиш максимално в подобни ситуации. Не, че е възможно винаги и за всичко...
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #13
                          По принцип една ламбда сонда започва да работи от 30 градуса температура на двигателя,но твоята е с подгряване и веднага след като запалиш тя си се нагрява и заработва веднага,така че с това можеш да ги забиеш,отделно ако ламбдата е заминала освен да имаш завишен разход и отзад да мирише на неизгорял бензин айде в някой случаи се получава разлика във вървенето,но придърпване и гаснене НИКОГА.Съжалявам,но колегата Мунс е прав,че ти си идеалния човек за ошушкване,понеже не разбираш и те си измислят глупости със знанието,че ти няма да разбереш,че те мятат по върбите.
                          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                          Коментар


                            #14
                            Колко пъти да ти казвам къде да отидете. При Людмил в двора на славянско изквство зад БМВ вървете, не в Даскалов, и преди да отидете в някой сервиз вземи чукни в гугъл някое мнение за сервиза. А моето е че Даскалов не е това което беше на времето.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Колега, ето какво бих те посъветвал: Отиди и си купи от някоя железария "еврейските звезди" и си свали капака над свещите. Бих ти препоръчал свещи NGK BKR6EKC (аз в момента съм с такива и ми върви колата на пушка) като ги огледай дали надписа на модела е издълбан в метала или просто е надписана (надписаните не ги вземай определено). След това си ги смени. Това са ти горе-долу 40-50лв като разходи с еврейските звезди, ако имаш затруднение да си изкараш сам свещите хвани някой съсед дето го е правил това упражнение. Проблема определено ти е в запалителната система. Може и някоя бобина да е сдала багажа, зависи какъв ментак свещи са ти сложили преди това. Мисля, че 1.8 Мареа-та беше със същия мотор като купе-то само, че без вариатора, Банков да каже. Нали е с 4 отделни бобини? Незнам Фиат Еку Скан-а дали хваща времената на бобините, защото не съм пробвал но едно време на едно Пежо открих така разлика между времената на 2-те двойки бобини с техния диагностичен софтуер. Та ако FES-а хваща тези времена и не ти е спешна колата си поръчай от И-бей ОБД2 кабела с преходника от ОБД2 към Фиат букса-та (една такава с три крачета, ако те интересува ще ти дам линкове). Качваш си софтуера, връзваш колата и гледаш какво става. Другото което би трябвало да видиш след свещите е маркуча след дебитомера посока колекторните тръби. Значи от дебитомера, през дросела до тръбите никъде не трябва да намериш каквато и да е пробойна. Ако има - придърпването ти е от там. За прекъсването няма как да е ламбда, ако не е изправна ще набива много гориво и ще ти върви спокойно колата, но ще харчи зверски. Подкарай я първо да ти върви на бензин като хората после мисли газта.
                              Fiat Coupe 1.8

                              Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                              Коментар

                              Working...
                              X