Здравейте колеги, прегледах няколко подобни теми, но мисля, че нямаше точно по моя проблем:Паля сутрин, колата вдигата оборотите до 1700-1800, след малко падат, но при празен ход играят надолу нагоре. По някое време нещата се нормализират, но после пак го прави. Карането да работата ми е смесено- градско и извънградско. На дълго прави следния проблем: карам със 100-115 и като отпусна педала, сякаш за момент замръзват оборотите ( все едно е на автопилот) и после започват бавно да падат. Предстои ми пътуване до морето и се притеснявам, да не ме изложи фиатчето. Преди 3 седмици смених свещите, пробвах със зареждане в 3 различни бензиностанции от една верига (Еко), досега не съм имал проблем с тях! Какъв може да е проблемът?Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с оборотите на Браво 1.6 16 бензин
Collapse
X
-
Прегледай дроселовата клапа дали не е замърсена и стъпковото моторче за празен ход.Дроселовата клапа - маха се въздухопровода от входящия филтър и се оглежда клапата за замърсявания.Моторчето - държи се на две винчета. При монтирането - първо го монтираш хлабаво, даваш контакт, ЕКУ-то се опитва да го калибрира и го намества в гнездото.После го затягаш и палиш на място докато включи първата степен на перката на радиатора, без да даваш газ. Това е обучение на стъпковото моторче за да не ти прави после проблеми.Също огледай да нямаш пукнат маркуч който да засмуква въздух. Палиш колата на място и разбутваш въздухопроводите които влизат в блока на входящите колектори.Bravo 1.6 / 16
-
Riki888 написа:....Също огледай да нямаш пукнат маркуч който да засмуква въздух. Палиш колата на място и разбутваш въздухопроводите които влизат в блока на входящите колектори.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар