Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за маслен сепаратор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за маслен сепаратор

    Колеги,имам много кофти проблем.Преди 2-3 месеца налях явно менте масло в двг-то.След 50-60 км. колата почна да го харчи на поразия.Преди това не го е пипала толкова много.Незнам колко е точно,защото имам и теч от семеринг,но е много,пуши много отзад сивкаво.след като почна да пуши така колата,веднага смених маслото с уж по-добро AC DELCO 10/40,но проблема си остана.Та въпроса е дали е възможно масления сепаратор да се е запушил,или съм прецакал двигателя.И другото което искам да питам,каде се намира този сепаратор и как да го почистя?Колата е браво 2.0.Четъх темите тук и във алфа форума,но не ми стана ясно.Колата се кара на газ.Проблема е предимно в ниските обороти,поне тогава се забелязва повече.Когато спра на светофар и отзад виждам огромен облак,миришещ на масло.

    #2
    Не е от маслото, и не е от тоя така наречен сепаратор, проблема е в мотора, отиди на диагностика да свалят свещите да мерят компресия, обърни внимание губи ли ти антифриз, по добре не я караи така да не роди на пътя някъде.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #3
      Компресията е мерена,добре е,антифриз не губи въобще.Не е изгубила мнощност,само харчи масло доста.

      Коментар


        #4
        Вероятно си счупил маслосъбирателен сегмент. Толкова рязко появяване на харч на масло и пушек, обикновено значи точно това. Ако си налял абсолютно ментеливо масло, може и всички маслосъбирателни сегменти да са дали фира. При всички положения проблема е в мотора и трябва да се разглоби за диагностика.
        Dacia Duster 1.6 4WD

        Коментар


          #5
          Няма как да е счупен маслен сегмент, при недостиг, или изключително калпаво масло страдат лагерите на колянов и разпр. вал. При прегряване се износват и чупят компресионните сегменти, а буталата задират и притискат сегментите в каналите. По данните до тук е вероятно да са запекли маслените, от неподходящо масло, отделящо много нагар. И пак е чудно, виждал съм мотор, каран с компресорно масло и нямаше фрапиращи отлагания. Ама каран 2 години!Профилактика за запекли сегменти, ако искаш, обади се да ти обясня - 0884 367 622 - Виваком.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            Ами ако направа като тук --> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=90905 дали ще се пооправят нещата поне малко?

            Коментар


              #7
              Пробваи нищо не ти пречи, по лошо така или иначе няма да стане.
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                Ами направи си промивка, колега. Няма да загубиш нищо, а може да се пооправи проблема. Имаше обаче една тема на колега с Добло, при което пак така изведнъж се появили пушеци. Оказа се счупен маслосъбирателен сегмент на единия цилиндър и захабени на другите три цилиндъра+драскотина на единия основен лагер. Това е интересно, защото пък този колега твърдеше, че кара само със SELENIA, което е хубаво масло уж......
                Dacia Duster 1.6 4WD

                Коментар


                  #9
                  хахаха, стига глупости, Селения и хубаво масло са две много различни понятия. Изберете си едно от двете, или двигателя е калпав че да чупи сегменти и да драска лагери или Селенията е боклук. Аз съм сигурен че е второто, за мен селенията е по кофти и от приста пък кои квото ще да ми разправя Все си мисля че ако не беше измислена селенията и Италианците ползваха някакво друго масло, моторите им щяха да са едни от наи здравите
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    Приста е чудесно масло, особено синтетиката!
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #11
                      кво стана бреразглоби ли мотора вече? не им се връзвай на кой квото ти каже и аз го ядох същия - оказа се запушен вентилационен маркуч,гореше масло по литър на два дни и течеше от къде се сетиш,смени го тая гад или го изчисти от нагара успех

                      Коментар


                        #12
                        Свалях капака на клапаните и го чистих,но проблема си остана,пуши.Но каточели от както го направих това,пушенето понамаля.Като дойде време за смяна на маслото,ще сипвам газ в цилиндрите,пък каквото излезе.Предполагам,че и тогава няма да се оправи,но дано има някакъв ефект.

                        Коментар


                          #13
                          Ако проблема е в сегментите ДА СА СПЕКЛИ тогава газта ще ти помогне,може да не се оправи напълно,но ще има подобрение.
                          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                          Коментар


                            #14
                            Един комшия майстор ми каза,че мога още сега да им сложа по една спринцовка,без да махам маслото,но нещо съм скиптичен към тази идея.Вие какво ще кажете?

                            Коментар

                            Working...
                            X