Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.1 проблем с охлаждането?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.1 проблем с охлаждането?

    Здравейте , така проблема е , че вдига температура , таблото ми е със стрелка , та благодарение на това не прегря , успях да се прибера , без да е прегрея(понеже беше извънградско) установих , че перката не се включва.Течове и загуба не установих , питанката ми кое пречи на тая пущина (перката) да се включи?Термостата ще се сменя , то е ясно(тук ако някой може да каже какъв и какви пари , и как се сменя къде се намира ???) , но имали нещо което мога да огледам преди да почна да сменям?Гледам че датчика за включването им стои долу в десният край на радиатора как да го проверя дали работи?Освен него имали някакъв предпазител(бушон) реле , абе ще съм благодарен за всякакви насоки?

    #2
    кола

    Вътре в купето има бушони там има едни за перката и другото е датчика укъси го с една жичка за кратко да видиш дали ще тръгне .Ако перката не работи проблема не е в термостата Ако перката включва а колата пак прегрява тогава може да е в него проблема поне е 15-20 лв и има 2 болта + маркуча.може да свалиш и бубините да се вижда повече.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Демек , термостата не е виновен?Или като го укъся(датчика) , ако перката пак не тръгва , тогава ще знам че не е термостата?

      Коментар


        #4
        кола

        Има много букси където може да правят проблем например при мотора .има и други бушони виж в схемата Тя е независима дори и да не е на контакт трябва да работи како се пуска от датчика.64 Охлаждащия вентилатор65 Охлаждащ вентилатор Топлинен прекъсвачтука виж схемататук е описанието по № http://translate.google.bg/translate...k1/schema9.htm
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Мерси , ама така и не разбрах , аз си мисля , че като не работи термостата и перката няма да се върти.Това ако може ми го обясни да не живея в заблуда?

          Коментар


            #6
            Термостата е един кран който се отваря от температурата на антифриза намиращ се в двигателя и при 90гр. отваря и звързва двигателя и радиатора. При по нататъшно покачване на температурата вече на двиг.и радиатор /свързани от термостата/ се включва и перката на радиатора.Перката се включва от датчика завит на радиатора. Термостата само отваря и затваря пътя на антифриза към радиатора също кокто крана на чешмата само че автоматично от термодинамичен елемент вграден в него.
            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

            Коментар


              #7
              Значи правилно , ако термостата е останал затворен , и перката няма да върти.Мерси много за обяснението!Така утре ще видя отваряли термостата изобщо , демек дали тръгва вторият кръг , ако не - ясно , ако да ще търся вина в датчика(естествено ще прегледам и предпазителите). Лека вечер на всички..

              Коментар


                #8
                Здравейте колеги , Пунтака пак е в играта , след преглед на всичко изброено , проблема се оказа прекъснат кабел , от датчика към перката.За 5 мин. тази грешка беше поправена , та така благодаря на колегите от по-горе , за помоща и безаварийни на всички!

                Коментар


                  #9
                  кола

                  За тези където са с климатик най вече и мотора на перката е от големите кабелите не държат много нали има и резистор в допълнение за степените.аз поне 2 пъти съм ги сменял
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар

                  Working...
                  X