Боби да си трае Кои компоненти/елементи участват пряко в смесообразуването ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кои звена участват в смесообразуването 1.8 ?
Collapse
X
-
ЕКУ образува сместа според показанията на ламбда сонда, дебитомер, температурни датчици(вода, въздух), ТПС, стъпков мотор. Налягането на горивото в рейката се приема за постоянно. Сместа се влияе също от изпаренията, които минават през соленоида и съответно клапа след него отваря и ги вкарва в колектора. Те са един вид ’паразитни’, т.к. ЕКУ не може да ги отчете коректно, но пък са задължителни по еко норми. Могат сериозно да повлияят на работата на двигателят особенно докато е студен и сътветно клапата стои затворена преди да загрее. В общи линии май основно това влияе пряко на смесообразуването.
Коментар
-
pakumba написа:разцепи с въпрос:- тпс- моторче празен ход- ламбда сонда- еку- инжектори, дотолкова, че ако са запушени няма дебит и "мъгла"- дебитомерне се сещам другоКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Това което знам по въпроса е следнотоДебитомера отчита температурата на постъпващия въздух в дросела и на база на термосъпротивленията подава инфо за "кислородното съдържание" на постъпващия въздух, на база на това и ЕКУ-то уж коригира сместа. Идеята е че по топлия въздух е по беден на кислород а по студения обратното.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
emzo написа:Как се отразява на системата при дефектирането му/изключването му ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
При мен, обаче имаме малки разлики в двигателите, при откачане от буксата, директно набива грешка, като (досега се случвало 3 пъти), това е съпроводено с повишаване значително оборотите на свободен ход. Така че се съгласявам с казаното от S_Bankov (предполагам от "сър" ), автомобила започва да работи с константни показатели, оттам и константна работа, най-вероятно в богат режим от бензин, съдейки по свещите след това. Като работа на двигателя, лично при мен го отчитам по следният начин:- при режими на работа около оборотите на празен ход - изключително муден- в средните обороти 3500-5000 - доста по отзивчив- в високите обороти 5000-7200 - пак с доста понижена динамикаВсичко това са лични впечатления на моят автомобил, при спиране на Маф-а. Предполагам си чел в Алфа форума за "народната" диагностика на Маф, с изключването му.
Коментар
-
http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...=25278Това което аз разбрах от нея, че при симптоми за "невървяща" кола, ако на същата и се откачи Маф-а и същата започне да върви по-добре , значи Маф-а е за боклука . Другото мнение е че добър диагностик с добра апаратура само може да го хване, което автоматично ни връща в позиция "партер". Макар че за мен и двете са верни, като определям факта за мен лично, че ако не работи добре Маф-а, то автомобила би работил по-добре с "твърда" програма, оттам и подобрението при откачането му. Надявам се, че има още какво да се добави, нещо да запомним и ние.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар