Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кои звена участват в смесообразуването 1.8 ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кои звена участват в смесообразуването 1.8 ?

    Боби да си трае Кои компоненти/елементи участват пряко в смесообразуването ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    разцепи с въпрос:- тпс- моторче празен ход- ламбда сонда- еку- инжектори, дотолкова, че ако са запушени няма дебит и "мъгла"- дебитомерне се сещам друго
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      ЕКУ образува сместа според показанията на ламбда сонда, дебитомер, температурни датчици(вода, въздух), ТПС, стъпков мотор. Налягането на горивото в рейката се приема за постоянно. Сместа се влияе също от изпаренията, които минават през соленоида и съответно клапа след него отваря и ги вкарва в колектора. Те са един вид ’паразитни’, т.к. ЕКУ не може да ги отчете коректно, но пък са задължителни по еко норми. Могат сериозно да повлияят на работата на двигателят особенно докато е студен и сътветно клапата стои затворена преди да загрее. В общи линии май основно това влияе пряко на смесообразуването.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        pakumba написа:
        разцепи с въпрос:- тпс- моторче празен ход- ламбда сонда- еку- инжектори, дотолкова, че ако са запушени няма дебит и "мъгла"- дебитомерне се сещам друго
        Въздушен филтър, Дросел, Картерна вентилацияКлапанигенерацияТермо датчициТермостатАнгренаж
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          На празен ход, на извънградско с постоянна газ, или на пълна газ с обороти преди червеното?????И на ква кола с кво еку......
          Alfa 156 2.0 TS
          Alfa 156 20VTurbo
          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
          Locost TF1 3.0V6

          Коментар


            #6
            1.8 131 HitachiКомплексно питам.Интересува ме ролята на дебитомера точно в тази система.Трябва ми подробно описание.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Това което знам по въпроса е следнотоДебитомера отчита температурата на постъпващия въздух в дросела и на база на термосъпротивленията подава инфо за "кислородното съдържание" на постъпващия въздух, на база на това и ЕКУ-то уж коригира сместа. Идеята е че по топлия въздух е по беден на кислород а по студения обратното.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Как се отразява на системата при дефектирането му/изключването му ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  Как се отразява на системата при дефектирането му/изключването му ?
                  Според мен би трябвало еку-то да започне да ползва данни от таблица
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    По-просто казано - колата ще се спъне ли ?
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      По-просто казано - колата ще се спъне ли ?
                      По скоро да, най вероятно ще забие в някой авариен режим с цел довличане до бокса.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Ма*ка му , пак аз ще съм бета тестера
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          При мен, обаче имаме малки разлики в двигателите, при откачане от буксата, директно набива грешка, като (досега се случвало 3 пъти), това е съпроводено с повишаване значително оборотите на свободен ход. Така че се съгласявам с казаното от S_Bankov (предполагам от "сър" ), автомобила започва да работи с константни показатели, оттам и константна работа, най-вероятно в богат режим от бензин, съдейки по свещите след това. Като работа на двигателя, лично при мен го отчитам по следният начин:- при режими на работа около оборотите на празен ход - изключително муден- в средните обороти 3500-5000 - доста по отзивчив- в високите обороти 5000-7200 - пак с доста понижена динамикаВсичко това са лични впечатления на моят автомобил, при спиране на Маф-а. Предполагам си чел в Алфа форума за "народната" диагностика на Маф, с изключването му.

                          Коментар


                            #14
                            Не, линкче може ли ?
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...=25278Това което аз разбрах от нея, че при симптоми за "невървяща" кола, ако на същата и се откачи Маф-а и същата започне да върви по-добре , значи Маф-а е за боклука . Другото мнение е че добър диагностик с добра апаратура само може да го хване, което автоматично ни връща в позиция "партер". Макар че за мен и двете са верни, като определям факта за мен лично, че ако не работи добре Маф-а, то автомобила би работил по-добре с "твърда" програма, оттам и подобрението при откачането му. Надявам се, че има още какво да се добави, нещо да запомним и ние.

                              Коментар

                              Working...
                              X