Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с Пунто МК2 1.2 16V сменен компютър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с Пунто МК2 1.2 16V сменен компютър

    Колеги,здравейте.Имам проблем с едно Пунто МК2 1.2 16V 2000г.След като внесохме колата от Италия имаше леко прекъсване,което след смяна на бубина и кабели се оправи,но мотора няма мощност,глъхне и бавно набира.Колата я закарахме във представителство на Фиат за Бургас за обслужване-ремъци и ролки,като мислех че може да и е объркана центровката.След смяната на ремъците е същата работа и становището на момчетата от Фиат сервиза е,че на колата е сменян компютъра с друг и новия компютър търси датчик на разпределителния вал,а колата е без такъв датчик.Колата дойде с 2 ключа от Италия,като си отключват и си палят и 2-та.Казаха че трябва де се смени компютъра с такъв от такова пунто заедно с ключа.Има ли някакъв вариант ключа да се програмира към имото на новия компютър,който ще търся от морга или трябва да се купуват и ключовете с боша?Иначе колатга е супер,всичко и работи,разхода е 7-8 градско,пали перфектно и празния ход е перфектен.Ако някой се е сблъсквал такъв проблем и може да помогне ще съм благодарен.

    #2
    Прати ми на ЛС номера на шасито, за да видим има ли два датчика.

    Коментар


      #3
      Щом е 2000г най-вероятно е CF2 моторът и наистина е без датчик на разпределителния вал
      Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
      Punto GT 1.4 Turbo '99
      Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

      Коментар


        #4
        Свети ли ти лампа на таблото че има грешка? Ако липсва такъв датчик би трябвало изобщо да не запали според мен.

        Коментар


          #5
          staho написа:
          Свети ли ти лампа на таблото че има грешка? Ако липсва такъв датчик би трябвало изобщо да не запали според мен.
          Колеги,нищо не свети на таблото,от вчера започна от време на време да гасне като изключа от скорост.Какъв компютър трябва да търся за това Пунто,да не купя някакъв компютър,който пак да търси датчик на разпределителния вал.Мога да погледна номерата на компютъра,който в момента е на колата,ако има някой колега с пунто от 2000г.и той да ми напише номерата на неговия компютър,ще ми е от голяма полза.Засега съм намерил един компютър,но не знам ще стане ли.От Фиат сервиза казаха,че ми трябва просто компютър от Пунто 1.2 16 V.

          Коментар


            #6
            Колегата си има и двата датчика според епер и май май в сервиза нещо го мотат... Вижте позиции 5 и 9 от схемата:

            Коментар


              #7
              кола

              Смени сервиза и ще се оправи колата сама.
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Airfan написа:
                Колегата си има и двата датчика според епер и май май в сервиза нещо го мотат... Вижте позиции 5 и 9 от схемата:
                Много ясно си личи от eper-a, че колата е с CF2 мотора(M5). Позиция номер 5 е детонационният датчик, а не датчик разпределителен вал. Тоест колата е без датчик разпределителен вал и само с една ламбда сонда. Ако компютърът е сменян и не е пипан допълнително, трябва да записва и грешка свързана с неефективен катализатор или проблем с втората сонда, тъй като не я намира.
                Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
                Punto GT 1.4 Turbo '99
                Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

                Коментар


                  #9
                  mr_none написа:
                  Airfan написа:
                  Колегата си има и двата датчика според епер и май май в сервиза нещо го мотат... Вижте позиции 5 и 9 от схемата:
                  Много ясно си личи от eper-a, че колата е с CF2 мотора(M5). Позиция номер 5 е детонационният датчик, а не датчик разпределителен вал. Тоест колата е без датчик разпределителен вал и само с една ламбда сонда. Ако компютърът е сменян и не е пипан допълнително, трябва да записва и грешка свързана с неефективен катализатор или проблем с втората сонда, тъй като не я намира.
                  Позиция 5 не е ли датчик запалване, други мисля го пишат knocking sensor в епер-а.

                  Коментар


                    #10
                    5-детонационен9- датчик кол. вал
                    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                    Коментар


                      #11
                      lubo_Y10 написа:
                      5-детонационен9- датчик кол. вал
                      В такъв случай не съм прав и колата наистина е с един датчик оригинално.

                      Коментар


                        #12
                        mr_none написа:
                        Airfan написа:
                        Колегата си има и двата датчика според епер и май май в сервиза нещо го мотат... Вижте позиции 5 и 9 от схемата:
                        Много ясно си личи от eper-a, че колата е с CF2 мотора(M5). Позиция номер 5 е детонационният датчик, а не датчик разпределителен вал. Тоест колата е без датчик разпределителен вал и само с една ламбда сонда. Ако компютърът е сменян и не е пипан допълнително, трябва да записва и грешка свързана с неефективен катализатор или проблем с втората сонда, тъй като не я намира.
                        Колеги,благодаря за включването.Значи грешките,които колата записва са датчик разпределителен вал-дефектен и някаква грешка за втората сонда.Колегата горе е познал за грешките.Колата на мястото на датчика на разпределителния вал има тапа и инсталацията я разплетохме цялата няма кабел или букса за този датчик.За сега колата си я караме така,но не може да се възползваме от тези 80 коня,защото върви като 40 коня.Ако знам какво ЕКУ да търся ще я оправя колата.

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Виж този ли ти е сега № на ECU http://www.ebay.co.uk/itm/Fiat-Punto...item19d3574ce6 или този модел http://www.ebay.co.uk/itm/Brand-new-...item3f17d9f2c5
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Re: кола

                            kluchar написа:
                            Виж този ли ти е сега № на ECU http://www.ebay.co.uk/itm/Fiat-Punto...item19d3574ce6 или този модел http://www.ebay.co.uk/itm/Brand-new-...item3f17d9f2c5
                            Колега,като се върне колата ще погледна,че в момента е на път.

                            Коментар


                              #15
                              Ето снимка на номерата от компютъра,който е на колата.Като гледам номера моя е от втория линк,който е дал колегата,значи да търся от другия вид,който е на първия линк.

                              Коментар

                              Working...
                              X