Днес смених ламбда сондата с универсална/NTK/ и след като запалих колата около минута двигателя работи нормално,но след това оборотите взеха да падат от 1400 на 1000,800,500 и угасна/това за няколко секунди/.При следващи запалвания,пали от раз,но не подавам ли газ-гасне веднага,дори и на нормално загрял двигател.Като я прехвърля на метан оборотите играят между 1000 и 1200 и на студен и загрял двигател.На пробно каране,на 3-та предавка,обороти 5000,а скоростта едва 60км/ч.Какво и стана на тази кола ? и аз вече не знам!Някакви предположения и насоки какво да правя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареа 1,6 2000г-след смяна на ламбда сонда-проблем
Collapse
X
-
Надявам се не си давал на контакт с откачена сонда. Ако си давал откачи АБ или изчисти грешката с ФЕС.Провери си връзките на сондата, надявам се да си ползвал конекторите а не друг начин на свързване.Дай на контакт за 1 - 2 минути да си спомни за датчика и огаси после пали и остави да работи баз газ и на бензин около 10 -15 минутиКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Май работата сега опря до кабелите за свещите.Ето какво измерих:-за 1 цил.-4,2 Ком.-за 2 цил.-45,5 Ком.-за 3 цил.-1575 Ком.-за 4 цил.-37,2 Ком.А свещите,преди като съм ги свалял за проверка бяха чисти,като току що сложени/карам на метан/,а сега са със сух,черен нагар.Някой да знае евтини,качествени кабели за свещи и в кой магазин ги продават?Отговора може и на лични,за да няма реклама.
Коментар
-
Смених и кабелите на свещите,но проблема остава.Като достигна 2500 оборота в движение,колата почва да сеца и да прегърмява в изпускателните тръби и на 2-те горива,а на място при постепенно увеличаване на оборотите се усеща неравномерна работа,все едно някой цилиндър не работи.Сега остана да сменя и свещи,но ще е чак на аванс.
Коментар
-
малко странно ще ти прозвучи, но предния път като сменях сондата бях забравил да закача едно маркуче за вакуум ( мисля че е за това ) и колата имаше абсол. същия проблем като твоята. сега като смених ламбдата, проблема с оборотите не е решен вече 3 месеца и ми идва да я закарам на скрап. къде ли не ходих, какво ли не правих - няма оправияМареа 1,6 16V
Коментар
-
jordanfena написа:малко странно ще ти прозвучи, но предния път като сменях сондата бях забравил да закача едно маркуче за вакуум ( мисля че е за това ) и колата имаше абсол. същия проблем като твоята. сега като смених ламбдата, проблема с оборотите не е решен вече 3 месеца и ми идва да я закарам на скрап. къде ли не ходих, какво ли не правих - няма оправия
Коментар
-
Днес имах лична работа в Ямбол и вчера си уредих час в сервиза на "АХМ-ауто",където "Проблема" беше решен-"САМОАДАПТАЦИЯ" на ECU с оригинален софтуер.Работата стана бързо и лесно срещу 20 лв.,а аз сменях ламбда сонда/сега поне ще имам резервна/,играх си да меря напрежения и съпротивления по разни датчици,загуба на време,късане на нерви и т.н.От сега вече като обеца на ухото:Почне ли нещо да не е както трябва-диагностика в специализиран сервиз!!!
Коментар
-
На твоята Мареа специално се ресетва адаптацията и с Виза. Сега се замисли, защо е имало нужда. Мисля си, че е твърде вероятно от ползването на алтернативно гориво. Ако си отдавна на метан е възможно да се наложи да се настрои. Вече зависи ГИ или АГУ. То ще се разбере, ако пак скоро е на същото положение.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар