Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за стартер

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за стартер

    Колеги, забелязвам напоследък, че Мара като е студена пали от раз, а когато е загряла до работна температура и пали със замисляне. В смисъл стартера завърта някак тромаво. Акумулатора е читав, както и зареждането му. От стартера ли е проблема или някъде другаде?
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    #2
    Колега на газ ли се кара колата ?
    Fiat punto 1,1
    Fiat bravo 1,6 16v
    Fiat bravo 2,0 20v
    Honda civic 1,5
    BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

    Коментар


      #3
      Паля на бензин и обръщам на метан.
      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

      Коментар


        #4
        и при мен го имаше този ефект. Мъц - мъц и тикане. И след час два като изтине само и показваш ключа и си пали. Това на бравото. Ходих до София един път и два пъти гасня, единия път беше пред автогарата и ме тикаха. А на другия ден сичко 6 Това януари месец. Иначе след като сложих нов по-голям акумулатор 55 А Банер никога не го е правила, е понякога рядко се случва така да се замисли нали ама иначе няма проблеми. Иначе са ми казвали че стартера имал някаква втулка която се износвала и когато загрее двигателя заради разширяването нещо става задира, но явно големия акумулатор си казва думата. Другото е което си мисля двигателя като е загрял дава по-добра компресия. Обаче не вярвам да е такава фрапираща разликата.
        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
        FIAT Punto sx 75 '94

        Коментар


          #5
          Понеделник ще отида при едни пичове да тестват акумулатора, но се съмнявам да е от него.
          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

          Коментар


            #6
            Първо прегледай и натегни всички връзки по кабелите към стартера и масата на мотора. Измери напрежението на акумулатора и на клемите на стартера при стартиране.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              Акумулатора е добре. Връзките също изглеждат добре. Да разпилявам ли стартера или може да е и нещо друго?
              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

              Коментар


                #8
                Ами той и моя беше добре уж, е беше стар 7-8 год а и съм хващал, че понякога се зарежда на 13.2-13.5 V малко по-малко от колкото трябва, а бях с повреден термостат тогава като ходих зимата в София, та бях турил един кашон отпред уж да помага ама пак нямах парно по-пътя, спра да пикая и не гася от страх и станало топло вътре Та има пък една тръба дето влиза охлаждане за алтернатора, може пък и той да прави въртели като стопли, вярно за 3-4 часа докато карах до София акумулатора трябваше да е заредил, обаче това не обяснява как така на другия ден завъртя от раз Случвало ми се е и като ходим от Търново до Арбанаси 5 човека в колата по стръмния път 2-3та и горе вече е загряла стабилно и хъц айдеее пак. А се качва баира за 5-10 мин и вече се сговняса работата... Сега с новия акумулатор не е така. Но онзи беше здал багажа тази зима, беше и 45 А/ч. И аз не мога да си обясня цялата работа, но все си мисля че е от стартера, просто новия акумулатор уборва нещата Пък и ти си със едно и осмото чудо на света, а не ино и шес.
                FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                FIAT Punto sx 75 '94

                Коментар


                  #9
                  И аз го имах този проблем. Реши се с 3 лева за втулки и малко работа от моя страна. Сега стартера върти значително по-добре, без значение дали е загряла колата или не. На един камион му гръмна акумулатора точно поради тази причина. По-силния акумулатор дава по-силен стартов ток, който преодолява съпротивлението от износените втулки и завърта
                  Fiat Bravo SX 1.4 12V

                  Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
                  Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!

                  Коментар


                    #10
                    Ами значи ще се прави. Почвам да чета как се сваля пущината. Дали ще мога сам да си го направя без канал? Не съм схванат в ръцете...уж
                    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                    Коментар


                      #11
                      Без канал... аз не бих се захванал. По спомени беше закачен от задната страна под всмукателния колектор - тегаво място за работа без канал
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        Препоръчват ти първо да я огледаш, доста ядове ще береш със сваляне качване.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар

                        Working...
                        X