Колеги, забелязвам напоследък, че Мара като е студена пали от раз, а когато е загряла до работна температура и пали със замисляне. В смисъл стартера завърта някак тромаво. Акумулатора е читав, както и зареждането му. От стартера ли е проблема или някъде другаде?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за стартер
Collapse
X
-
и при мен го имаше този ефект. Мъц - мъц и тикане. И след час два като изтине само и показваш ключа и си пали. Това на бравото. Ходих до София един път и два пъти гасня, единия път беше пред автогарата и ме тикаха. А на другия ден сичко 6 Това януари месец. Иначе след като сложих нов по-голям акумулатор 55 А Банер никога не го е правила, е понякога рядко се случва така да се замисли нали ама иначе няма проблеми. Иначе са ми казвали че стартера имал някаква втулка която се износвала и когато загрее двигателя заради разширяването нещо става задира, но явно големия акумулатор си казва думата. Другото е което си мисля двигателя като е загрял дава по-добра компресия. Обаче не вярвам да е такава фрапираща разликата.
Коментар
-
Ами той и моя беше добре уж, е беше стар 7-8 год а и съм хващал, че понякога се зарежда на 13.2-13.5 V малко по-малко от колкото трябва, а бях с повреден термостат тогава като ходих зимата в София, та бях турил един кашон отпред уж да помага ама пак нямах парно по-пътя, спра да пикая и не гася от страх и станало топло вътре Та има пък една тръба дето влиза охлаждане за алтернатора, може пък и той да прави въртели като стопли, вярно за 3-4 часа докато карах до София акумулатора трябваше да е заредил, обаче това не обяснява как така на другия ден завъртя от раз Случвало ми се е и като ходим от Търново до Арбанаси 5 човека в колата по стръмния път 2-3та и горе вече е загряла стабилно и хъц айдеее пак. А се качва баира за 5-10 мин и вече се сговняса работата... Сега с новия акумулатор не е така. Но онзи беше здал багажа тази зима, беше и 45 А/ч. И аз не мога да си обясня цялата работа, но все си мисля че е от стартера, просто новия акумулатор уборва нещата Пък и ти си със едно и осмото чудо на света, а не ино и шес.
Коментар
-
И аз го имах този проблем. Реши се с 3 лева за втулки и малко работа от моя страна. Сега стартера върти значително по-добре, без значение дали е загряла колата или не. На един камион му гръмна акумулатора точно поради тази причина. По-силния акумулатор дава по-силен стартов ток, който преодолява съпротивлението от износените втулки и завъртаFiat Bravo SX 1.4 12V
Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!
Коментар
-
Без канал... аз не бих се захванал. По спомени беше закачен от задната страна под всмукателния колектор - тегаво място за работа без канал"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар