Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тромаво Пунто 1,2 HLX 2002г

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    dogydog написа:
    Незнам колега дали е заводски има две точки с боя
    Ако няма прорез на шайбата и на главата значи е "майсторси" и аз не бих му се доверил.
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #17
      майсторски е колега след като каза вчера че за да е на белег коляновия вал трябва буталата да са в една линия днес реших да видя дали е правилно зацепен двигателя и се оказа че ми бяга с 4 зъба според белязките с боя затова даже пуснах по-горната тема

      Коментар


        #18
        dogydog написа:
        майсторски е колега след като каза вчера че за да е на белег коляновия вал трябва буталата да са в една линия днес реших да видя дали е правилно зацепен двигателя и се оказа че ми бяга с 4 зъба според белязките с боя затова даже пуснах по-горната тема
        Изтегли си ръководството от download секцията. Там има чертеж на двата "болта" които се навиват в главата за да фиксират валовете.За буталата можеш да си направиш инструмент от две стари свещи, като им разпробиеш керамичната част. Така ще имаш два "цилиндъра" с резба като стругар ще ти направи две еднакви "пръчки" с диаметър да влизат плътно в разпробитите свещи. Навиваш ги на 1-ви и 4-ти или 2-ри и 3-ти цилиндър и пъхаш "пръчките". Момента, в който стърчат еднакво значи буталата са в една линия. Това представлява и оригиналният инструмент, като има разграфяване по "пръчките" за да е по-лесно да нагласиш мотора - ти също можеш да си направиш на струга през определено разстояние пръстени по "пръчките", примерно през 5 мм. за да ти е по лесно да прецениш колко се показват.
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар

        Working...
        X