Здравейте колеги,от известно време забелязвам, че Пунто-то набира трудно. Досега го карах "лежерно". Правих си експерименти доколко мога да сваля разхода на градско каране.Когато ми се наложи да го покарам извънградско, с четирима в купето, забелязах тази "тромавост". Пробвах и сам-същото. Имам чувството, когато я напъвам на първа, все едно тръгвам от втора скорост. Преди 1500 км. е направено пълно обслужване-ремъци , масла, свещи, филтри /без горивния/.В него ли е проблема, запушени дюзи или дявол знае какво. На празен ход си мърка хайвана.Не е фатално , но се дразня когато нещо не е както трябва.Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тромаво Пунто 1,2 HLX 2002г
Collapse
X
-
От адаптацията е, щом си го карал лежерно. Напъни го малко извънградско и ще се оправи. Възможно е обаче и да си го претоварил, имай предвид че кг оказват влияние и то доста.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Благодаря
Благодаря на всички дали мнения. Отговарям на въпросите ви:1. Обслужена е напълно преди 2500 км /в това число и горивен филтър и свещи/2. Колата има идеална инерция и не съм забелязал някоя накладка да грее.3. Претоварена?! Трима възрастни и две бебета - все пак 80 к.с. за това купенце...Не съм специалист , а по-скоро лаик на темата, та ако може обяснете накратко за тази "адаптация" - какво се случва чисто физически. Този термин го чух или по-скоро прочетох, при дадения ми съвет за почистване на дроселната клапа /понякога гаснеше на ПХ, но след като я изплакнах хубаво този проблем вече го няма / Двигателят трябвало да се адаптира след тази интервенция.Нека поясня отново - усещам я тромава, когато я понатисна на втора, трета и към 2500 сякаш се мъчи. Т. е. каквото е набрала дотогава и след тези обороти ускорението драстично намаляваОтново ви благодаря предварително
Коментар
-
Дали при мен проблема е от адаптацията? Сменихме цял двигател и вчера, натиснах педала почти до долу на 2ра и почти никакво ускорение, чак се учудих... Двигателя не е бил каран дълго време и майстора препоръча да не се реже. Дали е от това, че не е бил ползван дълго време двигателя и трябва да се адаптира?Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Re: Фиксатори ангренажен ремък?!
kkostadinov написа:Фиксатори?! Не съм чувал за фиксатори на ремък - какво фиксират , какво представляват???? Най-общо ангренажа върти двата вала, бензинова помпа и обтягащите ролки...Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Re: Фиксатори ангренажен ремък?!
ilko-gd написа:kkostadinov написа:Фиксатори?! Не съм чувал за фиксатори на ремък - какво фиксират , какво представляват???? Най-общо ангренажа върти двата вала, бензинова помпа и обтягащите ролки...
Коментар
-
Те мисля че са еднакви двата двигателя като механика, така че мисля това важи и за Пунто 1. Проверих и в Аутодата и схемата е точна същата, така че със сигурност буталата се подреждат в една линия, а разпределителните валове се фиксират с тези "болтове" които ги дават на схемата.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
dogydog написа:Благодаря колега но на моя двигател на разпределителния вал има белег само на коляновия няма но след като буталата трябва да са в една линия няма да е трудно да се бележиFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар