Airfan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto MK2 /1.2 60к.с. 2001г./ - глъхне при подаване на газ
Collapse
X
-
Punto MK2 /1.2 60к.с. 2001г./ - глъхне при подаване на газ
Да възродя темата отново! Та проблема беше затихнал лятото, но сега с падането на температурите се връща с пълна сила - след запалване рано сутрин, мотора не може да се изфорсира, и при дори леко чукване на педала на газта и веднага гасне. После пак пали, но притриса като на 3 цилиндъра. Проверих отново свещи и кабели - работят и са в изправност. След загряване на мотора до нормална работна температура, после всичко си работи нормално и няма прекъсвания, тресене и други такива неприятни неща. Ако някой колега е намерил разрешение на такъв проблем, моля да сподели! Нямам голям опит с този вид двигател и ще ми бъде интересно как да разбера дали има температурен датчик/сигурно има такъв/ , но по същественото е къде е той - и как да разбера дали не е причината в него.Поздрави!
Коментар
-
S_BANKOV написа:Виж горивния регулатор да не е заминал.
Коментар
-
симптомите са на скъсана мембрана на регулатора на налягането на горивото.хубаво е да се пробва с работещ.при студен двигател при подаване на малко газ,направо угасва,а при рязко подаване се форсира,това разбира се на място,а в движение при рязко подаване на газ забива,т.е трябва постепенно да и подаваш газ
Коментар
-
Имам абсолютно същия проблем на браво 1.6 Сега като застудя проблема се изостри, а при потегляне и подаване на по-рязко газ забива муцуна мотора се дави и пука по тръбите, и така докато загрее. При студен мотор паля и откачам вакуума на регулатора-нищо, изключвам ламбдата-нищо, изключвам МПХ-нищо, и чак когато извадя и вакуума на МАПа се осеща промяна в работата на мотора........Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
познатои при мен ги прави тези мизериидаже от време на време ми светва и чек Лампата (само в студено време)интересното при мен че имам и газ и там е доста по изразено това глъхненеШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Онзи ден си измих с контактен спрей МАР сензора (беше целия в масло) и май започна по добре да работи, поне не играят оборотите (преди като запаля стигаха 1500 падаха 500 и така докато позагрее) като се запали на студено. Но има пак леко задавяне като се подаде леко газ при студен двигател. Не съм сменял кабели и свещи.
Коментар
-
Още една възможна повреда, при влажно време от неизправни кабели, свещи или бобина и прах по тях искрата може да прескача към маса, това се вижда най-добре на тъмно. Лошото е че свещите са навряни на скришно място и трудно ожеш да видиш как работят.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Здравейте,при мен го има същия проблем. След почистване на дросел, проблем си остана. В момента чакам нова помпа за да я сменят, тъй като в сервиз установиха, че налягането на горивото е два пъти по ниско от нормалните показатели. Преди това бяха тествали бобини, температурен датчик и при тях всичко е ОК.Ще пиша дали проблем остава след смяната на горивната помпа, която е комплект с регулатор и т.н.Надявам се да съм бил полезен.Fiat Punto '00 1.2 8V ELX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар