Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto MK2 /1.2 60к.с. 2001г./ - глъхне при подаване на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto MK2 /1.2 60к.с. 2001г./ - глъхне при подаване на газ

    Здравейте! Извинявам се за темата, но не намерих подобна. При запалване на студен двигател,оборотите се покачват до 1500 и после веднага падат до 500 и след 1-2сек. се нормализират пак на 1500. При рязко подаване на газ на педала, мотора глъхне и притриса неприятно - ососбено при потегляне от място. Проблема с глъхненето и притрисането го има и при топъл мотор. Сменени свещи, въздушен филтър. Възможно ли е да има грешна информация от температурен датчик на входящия въздух и къде се намира той? Поздрави!

    #2
    Това беше с мап сензор нали? провери си като за начало въздуховодите и вакумните маркучи към МАП сензора.Провери и горивния регулатор и налягането на помпата. генарацията също може да е проблемна. за сега не пипай температурния датчик, по скоро може да е от недостиг на гориво.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      MAP сензорът и температурният датчик са един и същи елемент при тези мотори. Датчикът на температурата за инжекциона е отделен елемент.
      Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
      Punto GT 1.4 Turbo '99
      Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

      Коментар


        #4
        mr_none написа:
        MAP сензорът и температурният датчик са един и същи елемент при тези мотори......
        Я ми обясни как температурен датчик мери налягане в колектора?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа:
          mr_none написа:
          MAP сензорът и температурният датчик са един и същи елемент при тези мотори......
          Я ми обясни как температурен датчик мери налягане в колектора?
          Намират се в един корпус до колкото знам.

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа:
            mr_none написа:
            MAP сензорът и температурният датчик са един и същи елемент при тези мотори......
            Я ми обясни как температурен датчик мери налягане в колектора?
            Няма какво да обяснявам, намират се в един корпус, как са реализиране това вече е отделен въпрос. Като сменяш, сменяш комплект, харсва или не.http://www.axm-auto.com/index2.php?b...351&subcat=361
            Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
            Punto GT 1.4 Turbo '99
            Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

            Коментар


              #7
              Температурният датчик на инжекциона е друг и мери температурата на водата. Вероятно е завит на термостата. Той е по-важен. Не знам какво толкова го мислиш този на въздуха. Друга вероятна причина е запушен/и или повреден/и инжектор/и.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                mr_none написа:
                S_BANKOV написа:
                mr_none написа:
                MAP сензорът и температурният датчик са един и същи елемент при тези мотори......
                Я ми обясни как температурен датчик мери налягане в колектора?
                Няма какво да обяснявам, намират се в един корпус, как са реализиране това вече е отделен въпрос. Като сменяш, сменяш комплект, харсва или не.http://www.axm-auto.com/index2.php?b...351&subcat=361
                Мери температурата и налягането на входящия въздух, на стило 1.6 е същият.

                Коментар


                  #9
                  Punto MK2 /1.2 60к.с. 2001г./ - глъхне при подаване на газ

                  Проблема остава.Вакуумни маркучи към мап сензора не видях...Така също и не виждам и някакъв датчик за температурата на входящия въздух...Въздуховодите са наред, но сякащ видях масло от картената вентилация вътре в пластмасовия колектор под дросела - /колата се кара на много къси разстояния/...Ако някой колега има схема на инжекциона, вакуумите и темп. датчик, моля да помогне! Уточнявам, че тресенето и глъхненето го има само при леко чукване на газта...сякаш мотора заработва на 3 цилиндъра. Като цяло съм много доволен от този автомобил - много нисък разход на бензин в града и навън, съчетано с добра динамика!

                  Коментар


                    #10
                    Re: Punto MK2 /1.2 60к.с. 2001г./ - глъхне при подаване на г

                    Hristo Dimov написа:
                    Проблема остава.Вакуумни маркучи към мап сензора не видях...Така също и не виждам и някакъв датчик за температурата на входящия въздух...Въздуховодите са наред, но сякащ видях масло от картената вентилация вътре в пластмасовия колектор под дросела - /колата се кара на много къси разстояния/...Ако някой колега има схема на инжекциона, вакуумите и темп. датчик, моля да помогне! Уточнявам, че тресенето и глъхненето го има само при леко чукване на газта...сякаш мотора заработва на 3 цилиндъра. Като цяло съм много доволен от този автомобил - много нисък разход на бензин в града и навън, съчетано с добра динамика!
                    Вакуумни маркучи освен за спирачката не се сещам да има други. МАП-а е монтиран директно върху дросела, както са ти казали, в него е вграден и датчика за температурата на входящия въздух. Другия датчик за температурата на антифриза е монтиран на блока зад термостата, но не е в него проблемът.Аз бих проверил първо състоянието на свещите и кабелите. Едва след това бих пристъпил към други действия - нещо, което вече направих и при мен проблемите се оказаха доста по-сериозни. Дано при теб всичко е по-леко.

                    Коментар


                      #11
                      Re: Punto MK2 /1.2 60к.с. 2001г./ - глъхне при подаване на г

                      Благодаря колега, но кабелите и свещите са сменени. Свещите са NGK V-line и са за точно този мотор /все пак работя в магазин за авточасти/. Не е от тях, защото като ги свалях са работили и четирите! Интересното е, че разхода си е същият. Карам и служебен фиат панда с подобен мотор /1.1 55к.с./ и при него го има този проблем...от скоро и е изразен еднакво и на газ и на бензин...така и не успяха да разберат какво му е ...

                      Коментар


                        #12
                        Re: Punto MK2 /1.2 60к.с. 2001г./ - глъхне при подаване на г

                        Hristo Dimov написа:
                        Благодаря колега, но кабелите и свещите са сменени. Свещите са NGK V-line и са за точно този мотор /все пак работя в магазин за авточасти/. Не е от тях, защото като ги свалях са работили и четирите! Интересното е, че разхода си е същият. Карам и служебен фиат панда с подобен мотор /1.1 55к.с./ и при него го има този проблем...от скоро и е изразен еднакво и на газ и на бензин...така и не успяха да разберат какво му е ...
                        Да разбирам, че са с керемиден цвят, инак не са работили добре.Подобно глъхнене може да се получава както от бедна, така и от богата смес. При мен се получаваше от богата смес заради дюзи, които не отговарят на спецификацията.

                        Коментар


                          #13
                          Re: Punto MK2 /1.2 60к.с. 2001г./ - глъхне при подаване на г

                          Hristo Dimov написа:
                          Здравейте! Извинявам се за темата, но не намерих подобна. При запалване на студен двигател,оборотите се покачват до 1500 и после веднага падат до 500 и след 1-2сек. се нормализират пак на 1500. При рязко подаване на газ на педала, мотора глъхне и притриса неприятно - ососбено при потегляне от място. Проблема с глъхненето и притрисането го има и при топъл мотор. Сменени свещи, въздушен филтър. Възможно ли е да има грешна информация от температурен датчик на входящия въздух и къде се намира той? Поздрави!
                          Колега, извинявай ако въпросът е страничен, но не разбрах тия 1500 оборота ги държи без да натискаш педала, така ли? Защото според мен без подаване на газ нормалната стойност е 800 rpm?
                          _________________________
                          FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

                          Коментар


                            #14
                            Дори по ниски на тоя мотор , 650 ли бяха или се бъркам
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              S_BANKOV написа:
                              Дори по ниски на тоя мотор , 650 ли бяха или се бъркам
                              750

                              Коментар

                              Working...
                              X