Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto MK2 /1.2 60к.с. 2001г./ - глъхне при подаване на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Airfan написа:
    S_BANKOV написа:
    Дори по ниски на тоя мотор , 650 ли бяха или се бъркам
    750
    Ок
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      Погледни и Бобините. Аз имах същия проблем, но много по-слабо изразен и общо взето го правеше когато си иска. И на едно кръстовище останах трайно на 3 цилиндъра. Нова бобина и всичко заспа
      Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
      Punto GT 1.4 Turbo '99
      Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

      Коментар


        #18
        Punto MK2 /1.2 60к.с. 2001г./ - глъхне при подаване на газ

        Да възродя темата отново! Та проблема беше затихнал лятото, но сега с падането на температурите се връща с пълна сила - след запалване рано сутрин, мотора не може да се изфорсира, и при дори леко чукване на педала на газта и веднага гасне. После пак пали, но притриса като на 3 цилиндъра. Проверих отново свещи и кабели - работят и са в изправност. След загряване на мотора до нормална работна температура, после всичко си работи нормално и няма прекъсвания, тресене и други такива неприятни неща. Ако някой колега е намерил разрешение на такъв проблем, моля да сподели! Нямам голям опит с този вид двигател и ще ми бъде интересно как да разбера дали има температурен датчик/сигурно има такъв/ , но по същественото е къде е той - и как да разбера дали не е причината в него.Поздрави!

        Коментар


          #19
          Виж горивния регулатор да не е заминал.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            пробва ли да разкачиш аку-то за малко и после как е?има ли газ?при мен го има тоя проблем ,но трупа грешки от газта

            Коментар


              #21
              S_BANKOV написа:
              Виж горивния регулатор да не е заминал.
              Къде се намира горивният регулатор? Всъщност, ако предположа, че е заминал, то после няма да има мощност! А когато загрее мотора проблеми с забиването и гасненето няма.Газ няма! Кара се все още на бензин, но ако реша да сложа ГИ, трябва първо на бензин да е ОК, и тогава да се настройва ГИ! Иначе няма да работи и на газ добре....Ако разкача акумулатора, ефект при този комп. няма! Той е умен и си пази инфото с грешките! Всъщност дори самото откачане на акуто, е вид грешка за компа.Поздрави!

              Коментар


                #22
                симптомите са на скъсана мембрана на регулатора на налягането на горивото.хубаво е да се пробва с работещ.при студен двигател при подаване на малко газ,направо угасва,а при рязко подаване се форсира,това разбира се на място,а в движение при рязко подаване на газ забива,т.е трябва постепенно да и подаваш газ

                Коментар


                  #23
                  Hristo Dimov написа:
                  Ако разкача акумулатора, ефект при този комп. няма! Той е умен и си пази инфото с грешките! Всъщност дори самото откачане на акуто, е вид грешка за компа.Поздрави!
                  при мен не е така ,обаче пунтото е 2000 г.ако има значение ,ама щом казваш

                  Коментар


                    #24
                    Имам абсолютно същия проблем на браво 1.6 Сега като застудя проблема се изостри, а при потегляне и подаване на по-рязко газ забива муцуна мотора се дави и пука по тръбите, и така докато загрее. При студен мотор паля и откачам вакуума на регулатора-нищо, изключвам ламбдата-нищо, изключвам МПХ-нищо, и чак когато извадя и вакуума на МАПа се осеща промяна в работата на мотора........
                    Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                    Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                    Коментар


                      #25
                      Явно няма да е лесно да разбера защо така се получава. Вариант за сега е, да изчаквам малко да загрее мотора и тогава да му подавам газ.

                      Коментар


                        #26
                        познатои при мен ги прави тези мизериидаже от време на време ми светва и чек Лампата (само в студено време)интересното при мен че имам и газ и там е доста по изразено това глъхнене
                        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                        Коментар


                          #27
                          Дали си оправихте проблемите, че и при мен ги има тези признаци. Прави ги само при студено време. Споделете моля.

                          Коментар


                            #28
                            Онзи ден си измих с контактен спрей МАР сензора (беше целия в масло) и май започна по добре да работи, поне не играят оборотите (преди като запаля стигаха 1500 падаха 500 и така докато позагрее) като се запали на студено. Но има пак леко задавяне като се подаде леко газ при студен двигател. Не съм сменял кабели и свещи.

                            Коментар


                              #29
                              Още една възможна повреда, при влажно време от неизправни кабели, свещи или бобина и прах по тях искрата може да прескача към маса, това се вижда най-добре на тъмно. Лошото е че свещите са навряни на скришно място и трудно ожеш да видиш как работят.
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар


                                #30
                                Здравейте,при мен го има същия проблем. След почистване на дросел, проблем си остана. В момента чакам нова помпа за да я сменят, тъй като в сервиз установиха, че налягането на горивото е два пъти по ниско от нормалните показатели. Преди това бяха тествали бобини, температурен датчик и при тях всичко е ОК.Ще пиша дали проблем остава след смяната на горивната помпа, която е комплект с регулатор и т.н.Надявам се да съм бил полезен.
                                Fiat Punto '00 1.2 8V ELX

                                Коментар

                                Working...
                                X