Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вървежа на мареа 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с вървежа на мареа 1.8

    Здравейте колеги,изчетох почти всички теми които намерих във форума свързани с моя проблем. Така и не мога да се обясня от къде може да ми идва проблема.Преди една седмица си взех колата от майстор. Правихме цялостно обновяване на окачване и двигател . Основното беше че смених гарнитура на главата както и шлайфане на главата. След като си я взех колата върви доста по мудно от преди. Оборотите си седят перфектно няма прекъсвания но като подам газ изобщо не се изтрлва както го правише преди ремонта /има едно като задържане все едно не достига горивото или нещо такова/. Имам и газов инжекцион там нещата са още по бавни . Мислъта ми е може ли да не ми е зацепен неправилно ремъка и от там да идват тези проблеми? Не вярвам от 1 седмица при маистора да ми е заминала ламбда сондата, температурен датчик или дебитомера. Според мен някъде другате се крие зайчето . Има ли начин да се провери дали ми е правилно зацепен ремъка? Може ли да ми препоръчате майстор който найстина да разбира от фиатки за му я закарам за една цялостна диагностика /в София/. Аз си направих компютърна диагностика и не ми показва грешки. Благодаря предварително.
    Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

    #2
    Дани в Дружба, Стефан в Захарна фабрика, Сашо в Лисан Сервиз, Мури - Вентура гараж.И на четирите места са способни да открият проблема.какво е състоянието на генерацията ти? Възможно е да е запушена.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      Дани в Дружба, Стефан в Захарна фабрика, Сашо в Лисан Сервиз, Мури - Вентура гараж.И на четирите места са способни да открият проблема.какво е състоянието на генерацията ти? Възможно е да е запушена.
      Здрасти. Генерацията е без дупки и със сложено преди 5000км резонаторно гърне. Не знам дали има запушване някаде /няма как да проверя / но дупки няма.Сетих се че последия път сипах от една доста долнопробна бензиностанция и газта и бензина та мисля първо да сложа по добър бензин и газ и да видя дали ще има промяна. Иначе точно един от тези майстори ми прави колата и съм много доволен отнего Просто не искам да изглеждам като глупак и да ходя да му говоря глупости от сорта / абе човек правилно ли ми е зацепен ремъка че колата невърви/ за това предпочитам първо сам да поровя това онова и тогава да му се обадя.
      Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

      Коментар


        #4
        Как пали, от четвърт оборот или има замисляне?Дюзите чистени ли са? Провери си Дросела дали е чист и го почисти? - много обичат да се пълни с гняс. Водача на жилото на газта изряден или е? картерната вентилация почиствал ли си я?След ремонта засичал ли си дали пипа антифриза? Свещите сменяни ли са?На колко оборота държи тихите обороти бензин /газ?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа:
          Как пали, от четвърт оборот или има замисляне?Дюзите чистени ли са? Провери си Дросела дали е чист и го почисти? - много обичат да се пълни с гняс. Водача на жилото на газта изряден или е? картерната вентилация почиствал ли си я?След ремонта засичал ли си дали пипа антифриза? Свещите сменяни ли са?На колко оборота държи тихите обороти бензин /газ?
          Как пали, от четвърт оборот или има замисляне? ИМА ЗАМИСЛЯНЕ пали като повърти малко/ винаги като е топло ми е палила така на студено време -10 -20 палеше от четвърт оборот /сега незнам на студено как ще е/Дюзите чистени ли са? не са но майстора каза че са добреПровери си Дросела дали е чист и го почисти? - много обичат да се пълни с гняс. ПОЧИСТЕНЕ ДРОСЕЛА.Водача на жилото на газта изряден или е? - би реябвало но ще го погледнакартерната вентилация почиствал ли си я? - не съм я чистил. от къде минава за да я почистя ?След ремонта засичал ли си дали пипа антифриза? - минал съм малко километри и немога да преценяСвещите сменяни ли са? - не са сменяни /на колко 25000км са DENSO / и преди ремонта бях с тях и колата вървеше доста по добреНа колко оборота държи тихите обороти бензин /газ? - 850/850 работи много добре на празен ход няма прекъсвания единствено като подам газ по бавно вдига оборотите и не както на повечето колеги се оплакват че им забива носа а все едно не му достига бензин и звука е малко странен като глъхнене или нещо подобно.
          Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

          Коментар


            #6
            Ок разбрах, огледай маркучите от въздушния филтър до двигателя да не са сцепени някъде, огледай и самата кутия на въздушния филтър дали е ОК и дали не са забравили да закачат резонатора отдолу. Провери резонатора да не е пълен с вода. Ако е така и двата случая е препоръчително да се чисти дебитомер. картерната вентилация е един маркуч който излиза от капака на свещите точно до черния декоративен между двигателя и АБ и отива под дросела. Сменял ли си скоро филтрите на ГИ и на Бензина? - ама едва ли е от това.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа:
              Ок разбрах, огледай маркучите от въздушния филтър до двигателя да не са сцепени някъде, огледай и самата кутия на въздушния филтър дали е ОК и дали не са забравили да закачат резонатора отдолу. Провери резонатора да не е пълен с вода. Ако е така и двата случая е препоръчително да се чисти дебитомер. картерната вентилация е един маркуч който излиза от капака на свещите точно до черния декоративен между двигателя и АБ и отива под дросела. Сменял ли си скоро филтрите на ГИ и на Бензина? - ама едва ли е от това.
              Много благодаря за помоща Значи филтъра на ГИ е чисто нов. на бензина е може би на 10000км.от въздушния филтър не излиза ли сано една голяма тръба към дебитомера ? какъв е този резонатор. от кутията има един вход и един изход. Входа е отдолу и се връзва към една "тръба" която отива до отпред над радиатора. тази тръба ми е махната отдавна като бях с обикновенна газова.
              Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

              Коментар


                #8
                Да тази тръба която излиза от кутия и стига до дебитомера продължава и след него. Търси пробива след дебитомера. на входа на кутията има нещо като тройник и отдолу има резонатор за допълнително въздух, стой буквално зад халогена ти. иначе при възможност възтанови въздухозаборника, това ще ти осигурява хладен въздух и няма да тормозиш мотор толкова, просто топлия въздух е по беден на кислород което скапва процеса на горене. Другото за което се сещам е да замериш ТПС - а може там да има проблем.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  Да тази тръба която излиза от кутия и стига до дебитомера продължава и след него. Търси пробива след дебитомера. на входа на кутията има нещо като тройник и отдолу има резонатор за допълнително въздух, стой буквално зад халогена ти. иначе при възможност възтанови въздухозаборника, това ще ти осигурява хладен въздух и няма да тормозиш мотор толкова, просто топлия въздух е по беден на кислород което скапва процеса на горене. Другото за което се сещам е да замериш ТПС - а може там да има проблем.
                  Ок ще възтановя тръбопроводите още днеска /пазя си ги / Дебитомера не е ли закачин направо към входните колектори или бъркам?Вчера ми направи впечатление че кабелите към ТПС са много опънати а не бяха по спомен. Може ли да ако ти е удобно да ми снимаш как са при теб. Също така ако знаеш какви стойноти трябва да ми дава на крачетата на ТПС-то че не ми се търси из форума Предполагам че в аутодатата ще ги има. Как се мери / на изклюзена букса ли на вкючена омове ли се мери или волтаж?/Благодаря предварително
                  Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

                  Коментар


                    #10
                    Имаш всички симптоми на неправилно зацепен ангренажен ремък и аз залагам на това, особено ако е правено без пети.

                    Коментар


                      #11
                      Airfan написа:
                      Имаш всички симптоми на неправилно зацепен ангренажен ремък и аз залагам на това, особено ако е правено без пети.
                      Има ли начин да го разбера или просто да отида при друг маистор и да го помоля да провери зацепването защото съм сигурен че ако отида там където ми правиха колата ще ми кажат че е правилно зацепен
                      Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

                      Коментар


                        #12
                        popai145 написа:
                        Airfan написа:
                        Имаш всички симптоми на неправилно зацепен ангренажен ремък и аз залагам на това, особено ако е правено без пети.
                        Има ли начин да го разбера или просто да отида при друг маистор и да го помоля да провери зацепването защото съм сигурен че ако отида там където ми правиха колата ще ми кажат че е правилно зацепен
                        Да, може да се провери, но трябва да идеш на майстор, който разполага с пети, с които да ти блокира валовете и да сравни дали си съвпада центровката, но къде в София да го направиш освен във фирмен сервиз на Фиат (в Ауто Италия примерно) аз лично не знам. Тук да се включат колегите от София.

                        Коментар


                          #13
                          Вентура е твоя сервиз за тази работа! И аз ходих за профилактично презацепване там.Обаче си приготви около 100лв.
                          Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

                          Коментар


                            #14
                            Airfan написа:
                            popai145 написа:
                            Airfan написа:
                            Имаш всички симптоми на неправилно зацепен ангренажен ремък и аз залагам на това, особено ако е правено без пети.
                            Има ли начин да го разбера или просто да отида при друг маистор и да го помоля да провери зацепването защото съм сигурен че ако отида там където ми правиха колата ще ми кажат че е правилно зацепен
                            Да, може да се провери, но трябва да идеш на майстор, който разполага с пети, с които да ти блокира валовете и да сравни дали си съвпада центровката, но къде в София да го направиш освен във фирмен сервиз на Фиат (в Ауто Италия примерно) аз лично не знам. Тук да се включат колегите от София.
                            Много благодаря.Това означава че висата няма да ми даде дали работи с предварение или закаснение нали така щом само с петите ще се разбере?
                            Brevetti написа:
                            Вентура е твоя сервиз за тази работа! И аз ходих за профилактично презацепване там.Обаче си приготви около 100лв.
                            първо ще говоря с майстора който ми прави колата и ако се заинати ще трябва да прибегна то Вентура и да се бръкна още 100лв.
                            Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

                            Коментар


                              #15
                              popai145 написа:
                              Airfan написа:
                              popai145 написа:
                              Airfan написа:
                              Имаш всички симптоми на неправилно зацепен ангренажен ремък и аз залагам на това, особено ако е правено без пети.
                              Има ли начин да го разбера или просто да отида при друг маистор и да го помоля да провери зацепването защото съм сигурен че ако отида там където ми правиха колата ще ми кажат че е правилно зацепен
                              Да, може да се провери, но трябва да идеш на майстор, който разполага с пети, с които да ти блокира валовете и да сравни дали си съвпада центровката, но къде в София да го направиш освен във фирмен сервиз на Фиат (в Ауто Италия примерно) аз лично не знам. Тук да се включат колегите от София.
                              Много благодаря.Това означава че висата няма да ми даде дали работи с предварение или закаснение нали така щом само с петите ще се разбере?
                              По предварението дали може да се познае не съм компетентен да кажа.

                              Коментар

                              Working...
                              X