Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой да ми каже какви показания показва инжектора на 1.1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Някой да ми каже какви показания показва инжектора на 1.1

    Интересуват ме показанията на мултицет при закачане за буксата на инжкетора на Пунто 1.1 , при подаване на контакт и при запалване. В миливолтове или Волтове трябва да са ?И какво показва зада замеря моето , и да знам къде да търся порблема в Инжектора или в импулсите към инжектора ?
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    #2
    Аз съм малко офф , ама я сподели в какво точно се изразява проблема ти?Че май и мен ме мъчи същото.

    Коментар


      #3
      Инжектора трябва да е показва от 1-3Ома, напрежението не е дадено колко, трябва да е.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        emzo написа:
        Инжектора трябва да е показва от 1-3Ома, напрежението не е дадено колко, трябва да е.
        Инжектора показва 2.7-3.0 ома ... интересуват ме пулсациите на колата ,дето му подава бордовия компютар какви са ... искам да направя сверка наред ли ми са ... Действитето е следното , маха се капака на въздушния филтър , октача се буксата отиваща в инжектора с 2 кабелчета ... Бодва и се един мултицет на миливолтове , и ме интересува какво показва при подаване на контакт , и при опит за запалване .... мултицета. Гледам ,че при махане на контакта , поляритета се обръща ,поне според моя уред. Вероятно предпазна мярка дане впръска гориво ...
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          За тази операция ти е нужен осцилоскоп и ще можеш да видиш сигнала!

          Коментар


            #6
            hamoto написа:
            За тази операция ти е нужен осцилоскоп и ще можеш да видиш сигнала!
            Е грубо и с Мултицет , мисля ,че става , притеснаваме дали е прецакан инжектора или компа ?
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              На мойто браво 1.6 16 дава импулси 4 ms като ECU има 4 изхода отворен дрейн. Подава +12 на единия край на всичките дюзи и бие маси на всяка поотделно. Напрежението отскача до 60 V. При пълната инжекция честотата на ипулсите зависи от оборотите, при теб мисля че не зависи (за моното) и импулсите са с някаква по-голяма честота. Ако намаш осцилоскоп закачи една телефонна слушалка към компа и чуй дали свири.
              FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
              FIAT Punto sx 75 '94

              Коментар


                #8
                кола

                Не трябва да вадиш буксата а трябва да работи колата иначе почти веднага ще стане друго . Така няма да се ориентираш правилно с обикновен уред.Палиш колата и виждаш как се впръсква бензина .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Re: кола

                  kluchar написа:
                  Не трябва да вадиш буксата а трябва да работи колата иначе почти веднага ще стане друго . Така няма да се ориентираш правилно с обикновен уред.Палиш колата и виждаш как се впръсква бензина .
                  НИКАК:D тва ми е проблема а почистих всичко.Дано проблема да е в инжектора. Помпата ми е чистак нова , реголатора на налягането несам го бараникал само го почистих работи си , чува се как минава бенз-а през него , сичко по системата е ок без тъпото впръскване , на газ пали без проблем ... Прав си ,че показанията ще са други понеже компа търси товара на съпротивлението на инжектора и като го няма го отчита за грешка и тн ... Като свалих стойката с инжектора надух с уста входящтата част на бензина и натисна иглата навътре излиза въздух през иглата а иначе не ,смисал има си ход амъ ....
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    Компютъра ме съмнява да проверява дали има товар, по-скоро ще отчете крайно бедна смес от ламбдата. Ще даде че е повредена сигурно. Но както и да е. Като е проблем, може да се забият карфици в проводниците. Така няма да ги развалиш, а ще мериш докато работи както си му е реда
                    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                    FIAT Punto sx 75 '94

                    Коментар


                      #11
                      slav4o_vt написа:
                      Компютъра ме съмнява да проверява дали има товар, по-скоро ще отчете крайно бедна смес от ламбдата. Ще даде че е повредена сигурно. Но както и да е. Като е проблем, може да се забият карфици в проводниците. Така няма да ги развалиш, а ще мериш докато работи както си му е реда
                      Съмняваме да може да се развали ... то тъпия инжектор е просто един глупав мини магнет вентил и при определени пулсации се отваря повече или по малко ... и ако е откачен какво ? Нали на газ точно релето прекъсва тази верига и инжектора неможе да впръсква гориво ... И при работа на бензин обратно възтановява веригата му и тн ... Проблема , е че ако ми е прецакано релето не би трябвало да имам показания ... утре ще си поиграя малко още с уреда. Може и релето да ми прави номера ...
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        V трябва да са едни и същи а времето за отваряне да е различно което с обикновен уред няма как да засечеш като подадеш +/- за кратко на дюзата- инжектора трябва леко да се чува/ като реле/.
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Re: кола

                          kluchar написа:
                          V трябва да са едни и същи а времето за отваряне да е различно което с обикновен уред няма как да засечеш като подадеш +/- за кратко на дюзата- инжектора трябва леко да се чува/ като реле/.
                          Проблема се оказа в релето , газ - бензин ... Гадината не е включвала веригата на инжектора , разкачих обувките , затворих веригата ръчно и колата , запали ...
                          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                          Коментар

                          Working...
                          X