Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Темпра двигател ремонт?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    jordankk написа:
    Ще пробвам,но мисля само гумички да сменя без да го отварям.
    ако са гумички ще изпушва при палене ..смени маслото най добре
    Power Under Pressure

    Коментар


      #47
      При мен не изпушване при палене пък хич.Проблема идваше след като загрее и маслото стане по-рядко.Пък и на тоя мотор гумичките постоянно са под 3-4 пръста масло и ако не ги бива наистина няма начин да не пуши.
      EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
      Fiat Punto 1.2 16v Sporting

      Коментар


        #48
        Кво масло да слагам,наистина досега слагах литър да не еповече от 7,50,сега мисля да сложа кастрол 15в40 ,или по гъсто ли не знам,иначе нито сутрин нито когато и да е не ми пуши колата,но наистина не ми се занимава с ремонти,иначе съм много доволен от нея.
        Темпра 1600 карбуратор 1994г.

        Коментар


          #49
          Хубаво масло 10W40 на YACCO или на Castrol.
          АlfaRomeo 146 1.4 16V TS.

          Коментар


            #50
            след смяна на гумичките минах 7000 км и долях 2,5 литра масло.значи "файда йог".така ще е.ще пробвам едно масло,и ще гледам дали ще има ефект.
            Темпра 1600 карбуратор 1994г.

            Коментар


              #51
              И така колеги,както Ви писах преди ,в момента съм с някво немско масло,марка не мога да кажа защото не я знам,дадоха ми го по 6 лв.литъра 15/40,но за 3000 км съм долял 500 гр.масло.Нявероявтно но факт,и така ще следя за 10000 км.колко ще долея.!И не знам,дали мотора е на 515000 км,защото при натискане едновременно на двата бутона от дигиталното табло ,дисплея изписва / 02/,т.е. 2 пъти по 200000 км.и ако след смяна марката масло спре да го харчи по-много..........?
              Темпра 1600 карбуратор 1994г.

              Коментар


                #52
                сменяй сега и сегменти и си свиркай.не са и толкова скъпи-около 120лв

                Коментар


                  #53
                  За 100 лв цял двигател мога да намеря тук от форума!
                  Темпра 1600 карбуратор 1994г.

                  Коментар


                    #54
                    ivel написа:
                    сменяй сега и сегменти и си свиркай.не са и толкова скъпи-около 120лв
                    Веднаж май спорехме с теб,защо си продадох Фиат-а и си купих Опел Вектра Б .Едно от нещата е то4но тази,зависимост колата (Фиат Темпра) реална продайна цена около 700-800лв,а сегментите 120лв .Опела ми нqма и петанце райда жсе пак е Вектра Б,а не А и видиш ли слу4аино станаха сегменти Гиотце от кола,коqто има сащиq диаметар на цилиндара т.е 79мм.Сегментите по продайна цена бqха 26лв,като след зна4ителна отстапка закупих на 15лв.Двигателq беше на около 300 х.км и сащо нqмаше и 0,05мм раб на цилиндрите,като известно време е работил на метан.Засега сам минал около 2600км без да правq нqкаква разработка,а направо газ на магистралата.Маслото на пра4ката е намалqло от МАЬ на 2мм под него. П.П Нqмам кирилизатор на компа и ползвам кирилизатора на Форума,но qвно той не става
                    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                    Коментар


                      #55
                      ти пак си добре.аз какво да кажа като имам 2 коли.едната е пунто 1 без никаква екстра,но на газ.още като я взех гореше 6л. на 10 000км масло. и беше на 480 000км.мотора беше отварян,но не знам какво е сменяно.та сегментите не бяха износени,бяха в номинала,но гумичките почти ги нямаше.все пак смених и сегментите и ремонт на главата,нови клапани,гарнитури,гумички и т.н.а сега малко по темата-когато на даден мотор са заминали гумички в повечето случаи нямаме пушене,а имаме разход на масло.ще питате защо-ами маслото постъпва през клапана директно в горивната камера и явно има по-добро изгаряне.при сегменти износени имаме и пушек и разход.та в този ред на мисли и моето пунто не струва повече от 700лв,но му направих ремонт за 400-500лв,но когато една кола си заслужава и ти върши работа си заслужава и да хвърлиш по нея пари,независимо колко струва тя.а пък двигател от моргата=котка в чувал-още по-голяма глупост

                      Коментар


                        #56
                        Е Колеги,не двигател от морга ,а тук от форума,мисля си/дано съм прав/,че колегата ще е почтен мъж,а не някакъв "селски тарикат",а и кво му плащаш80-100 лв,но минал съм 4000 км с това масло,и ми се струва ,че ще ми падне разхода на масло поне с 1 л,и ако това стане.въобще не мисля да влизам в разни филми,така ще си я карам.А така за раздумка,преди да взема Темпра Тофаз,имах 124 купе,перфектна кола,не съм имал никви грижи с нея,НО и разходите ми по подръжката ми бяха с около 2000 лв повече на година отколкото Фията.Така че както снощи казаха 49% на ръба на оцеляването,карам си фиятчето и си свиркам.Приятен ден Ви желая колеги!п.п. И друго ми идва на ум,понеже е турска сглобка,си мисля да отскоча до Одрин,и да видя там частите,100 км от Стара Загора,но все не ми остава време.
                        Темпра 1600 карбуратор 1994г.

                        Коментар


                          #57
                          jordankk написа:
                          Е Колеги,не двигател от морга ,а тук от форума,мисля си/дано съм прав/,че колегата ще е почтен мъж,а не някакъв "селски тарикат",а и кво му плащаш80-100 лв,но минал съм 4000 км с това масло,и ми се струва ,че ще ми падне разхода на масло поне с 1 л,и ако това стане.въобще не мисля да влизам в разни филми,така ще си я карам.А така за раздумка,преди да взема Темпра Тофаз,имах 124 купе,перфектна кола,не съм имал никви грижи с нея,НО и разходите ми по подръжката ми бяха с около 2000 лв повече на година отколкото Фията.Така че както снощи казаха 49% на ръба на оцеляването,карам си фиятчето и си свиркам.Приятен ден Ви желая колеги!п.п. И друго ми идва на ум,понеже е турска сглобка,си мисля да отскоча до Одрин,и да видя там частите,100 км от Стара Загора,но все не ми остава време.
                          За да намериш що годе изгодни цени на части,ще трябва да отидеш до Истанбул.Ще ти дам един пример-лятото ходих в Истанбул с моята кола и търсех сегменти точно.Намерих за около 80 лири,но не ги взех,защото още не бях отворил моя мотор и незнаех на кой ремонт би се оказал.Като попитах продавача може ли като отворя мотора да му се обадя на тел от визитката за да ми ги прати сегментите до Бургас,се оказа,че може да ги прати с куриер до Одрин,като това струва 20 лири,а аз да си ги взема от Одрин.С една дума за да имаш далавера трябва да пазариш на едро от Истанбул.Иначе цената на частите е с много малко по ниска отколкото тук.
                          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                          Коментар


                            #58
                            80 лири са 76 лв,не е 150 лв колкото искат тук за сегментите.
                            Темпра 1600 карбуратор 1994г.

                            Коментар


                              #59
                              jordankk написа:
                              80 лири са 76 лв,не е 150 лв колкото искат тук за сегментите.
                              Колега казвам приблизително! Тук съм намирал сегменти на Гьотце от Евро 07 на цена 34лв на цилиндър,които не стават за нищо.На косер за Колбеншмид ми искаха 119 или 120лв.Същите Колбеншмид на ЕлитКар искаха по 36 лв на цилиндър.В Даскалов на Мале също излизаха по 34 лв на цилиндър.В АутоХит ми искаха за Гьотце по 30.70лв на цилиндър и за НПР по 26.90лв.Ако продължа да изреждам и другите познати и фирми знайни и незнайни няма да ми стигнат сигурно две страници.В нито една от изброените фирми обаче не открих "МОИТЕ" сегменти т.е маслен цял сегмент с който наистина се лекува "масления глад" на Опел Екотек и по специално моя двигател-Х16ХЕЛ.Само във една фирма след около 2 месеца обикаляне открих бленуваните сегменти и то на 93лв комплекта без отстъпката и около 78лв с отстъпката.Стана така обаче,че си купих за 20лв сегменти по лиценз на Гьотце разстъргаха ми буталата за да влязат в каналите по дебелите сегменти за още 30лв и за общо 50лв си направих половин основен ремонт почти.Сега все още не мога да повярвам на постигнатия резултат-от разход близо 1литър масло на 100км -ДА НЕ БЪРКАМ НА 100КМ беше литър не на 1000км,сега не е мръднало от МАХ на пръчката,а кошника не минал още и 900км.Предполага се че нови сегменти на стари цилиндри се напасват за около 2-3 х.км и има завишен разход на масло в началото.Сигурно не разбра с поста ми какво искам да ти кажа,щото и аз самия като го зачетох отначало не си разбрах ,но има начини да минеш с доста по-малко от 150лв за 12 ламаринки,ако се поразровиш малко повече и потърсиш на кой друг модел автомобил със същия диаметър на цилиндрите отговаря на твоя.Може пък точно на тази да се окаже,че пасват като моите и да вървят примерно по 50лв.
                              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                              Коментар


                                #60
                                Аз моите сегменти при ремонта не ги смених. Сега гори повече отколкото преди ремонта. Маслото ми е друго де 5/40, преди 10/40. Предполагам, че за 10 000км ще изгори 800гр - нещо такова. Повече няма да и сменям нищо на колата. Мисля да карам докато мога, после друга. Може и Фиат, но трябва да е с турбокомпресор, че други няма, а турбо за бензинов мотор не искам.Май ще мина на Рено Лагуна 2,0 бензин.
                                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                                Коментар

                                Working...
                                X