jordankk написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Темпра двигател ремонт?
Collapse
X
-
И така колеги,както Ви писах преди ,в момента съм с някво немско масло,марка не мога да кажа защото не я знам,дадоха ми го по 6 лв.литъра 15/40,но за 3000 км съм долял 500 гр.масло.Нявероявтно но факт,и така ще следя за 10000 км.колко ще долея.!И не знам,дали мотора е на 515000 км,защото при натискане едновременно на двата бутона от дигиталното табло ,дисплея изписва / 02/,т.е. 2 пъти по 200000 км.и ако след смяна марката масло спре да го харчи по-много..........?Темпра 1600 карбуратор 1994г.
Коментар
-
ivel написа:сменяй сега и сегменти и си свиркай.не са и толкова скъпи-около 120лвEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
ти пак си добре.аз какво да кажа като имам 2 коли.едната е пунто 1 без никаква екстра,но на газ.още като я взех гореше 6л. на 10 000км масло. и беше на 480 000км.мотора беше отварян,но не знам какво е сменяно.та сегментите не бяха износени,бяха в номинала,но гумичките почти ги нямаше.все пак смених и сегментите и ремонт на главата,нови клапани,гарнитури,гумички и т.н.а сега малко по темата-когато на даден мотор са заминали гумички в повечето случаи нямаме пушене,а имаме разход на масло.ще питате защо-ами маслото постъпва през клапана директно в горивната камера и явно има по-добро изгаряне.при сегменти износени имаме и пушек и разход.та в този ред на мисли и моето пунто не струва повече от 700лв,но му направих ремонт за 400-500лв,но когато една кола си заслужава и ти върши работа си заслужава и да хвърлиш по нея пари,независимо колко струва тя.а пък двигател от моргата=котка в чувал-още по-голяма глупост
Коментар
-
Е Колеги,не двигател от морга ,а тук от форума,мисля си/дано съм прав/,че колегата ще е почтен мъж,а не някакъв "селски тарикат",а и кво му плащаш80-100 лв,но минал съм 4000 км с това масло,и ми се струва ,че ще ми падне разхода на масло поне с 1 л,и ако това стане.въобще не мисля да влизам в разни филми,така ще си я карам.А така за раздумка,преди да взема Темпра Тофаз,имах 124 купе,перфектна кола,не съм имал никви грижи с нея,НО и разходите ми по подръжката ми бяха с около 2000 лв повече на година отколкото Фията.Така че както снощи казаха 49% на ръба на оцеляването,карам си фиятчето и си свиркам.Приятен ден Ви желая колеги!п.п. И друго ми идва на ум,понеже е турска сглобка,си мисля да отскоча до Одрин,и да видя там частите,100 км от Стара Загора,но все не ми остава време.Темпра 1600 карбуратор 1994г.
Коментар
-
jordankk написа:Е Колеги,не двигател от морга ,а тук от форума,мисля си/дано съм прав/,че колегата ще е почтен мъж,а не някакъв "селски тарикат",а и кво му плащаш80-100 лв,но минал съм 4000 км с това масло,и ми се струва ,че ще ми падне разхода на масло поне с 1 л,и ако това стане.въобще не мисля да влизам в разни филми,така ще си я карам.А така за раздумка,преди да взема Темпра Тофаз,имах 124 купе,перфектна кола,не съм имал никви грижи с нея,НО и разходите ми по подръжката ми бяха с около 2000 лв повече на година отколкото Фията.Така че както снощи казаха 49% на ръба на оцеляването,карам си фиятчето и си свиркам.Приятен ден Ви желая колеги!п.п. И друго ми идва на ум,понеже е турска сглобка,си мисля да отскоча до Одрин,и да видя там частите,100 км от Стара Загора,но все не ми остава време.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
jordankk написа:80 лири са 76 лв,не е 150 лв колкото искат тук за сегментите.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Аз моите сегменти при ремонта не ги смених. Сега гори повече отколкото преди ремонта. Маслото ми е друго де 5/40, преди 10/40. Предполагам, че за 10 000км ще изгори 800гр - нещо такова. Повече няма да и сменям нищо на колата. Мисля да карам докато мога, после друга. Може и Фиат, но трябва да е с турбокомпресор, че други няма, а турбо за бензинов мотор не искам.Май ще мина на Рено Лагуна 2,0 бензин.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар