Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Темпра двигател ремонт?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Темпра двигател ремонт?

    Здравейте колеги,Желая да споделя с Вас и коментираме ,а после да взема и решение за бензиновия си двигател на Темпрата 1,6 карбуратор.От както съм я взел за 3 месеца съм минал 6500 км и съм долял 2,5 литра масло,колата е със 15W 40 от Петрол го купувах за бензинови двигатели със газова уредба.32 лв 4 литра.Колата е пъргава нямям никакви проблеми с палене и разход на газ 9 /100 смесен режим,на дълъг път я карам със 120-130 км.,не пуши нито при първоначално палене нито като я карам,няма грам масло във въздушния филтър,маркучите от картера към карбуратора са чисти няма нагар или нещо такова.Обаче километража ми показва 02 при комбинацията от копчета и 101000 км. или общо както разбрах от форума е на 501000 км ,двигателя е стегнат работи перфектно не се чуват нито тракане нито чукане,но този разход на масло ме дразни,гледам картера е омаслен но сутрин като я изкарам от гаража няма локва под нея. само някакви капки .Та така колеги моля за мнение и препоръки да се захващам ли с смяна на гумичките или и сегменти от там поне и биелни лагери и става една.Тази неделя мерих компресията,майстора ме кара само на един оборот на коляновия вал да се проверява компресията така е 6.5 ,но ако коляновия вал се завърти поне 3 оборота става на всичките около 11.
    Темпра 1600 карбуратор 1994г.

    #2
    Ako мислиш да я караш още някоя година, смени сегменти и гумички. Това е, ако сам ще си правиш ремонта. Ако ще плащаш на някого, сменяй само гумички.И не е зле да се ориентираш към друго масло...
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #3
      Така мисля,ще я пробвам с кастрол 15в40 и ще видя резултата,и тогава ще реша,но определено ще я карам,няма да я продавам поне за сега.
      Темпра 1600 карбуратор 1994г.

      Коментар


        #4
        Смени марката на маслото и не пипай нищо по двигателя, в краен случай гумички, но в никакъв случай не отваряй мотора щом колата си върви прилично.Тъста ми има същата темпра и му гореше масло - смени сегменти и гумички и почна един кофти филм - колата не върви както преди, и вдигна разхода на гориво с 1-2 литра - т.н. Оказа се че сегментите са кофти.Така че карай, наливай масло и си свиркай и не отваряй мотора.

        Коментар


          #5
          мини на друго масло и според мен ще ти приключат проблемите

          Коментар


            #6
            Препоръчаха ми едно немско масло ,много го хвалят,имам още 2000 км да навъртя и ще докладавам каква е ситуацията тук във форума.А маслото е I.G.A.T PLATINUM 15W40
            Темпра 1600 карбуратор 1994г.

            Коментар


              #7
              Бегай далече от него. Ако ще взимаш бюджетно масло, по добре Q8. Имам наблюдения от двете масла и в момента на едната съм с Q8 10в40. За теб може да е по добре 15в40, обаче.
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #8
                ако ще и с трансмисионно масло да караш пак ще го гори.задължителна смяна на гумички и преглед на сегментите-най-вероятно и те

                Коментар


                  #9
                  ако се мине на вариянт гумички,може ли без да се сваля главата да се сменят,след като се махне разпределителния вал,или трябва да се сваля главата.?
                  Темпра 1600 карбуратор 1994г.

                  Коментар


                    #10
                    Сложи си прилично масло мен ако питаш, а недей да бързаш да отваряш колата. 11 атмосфери на 4 цилиндъра е добре. Покарай колата да видш дали ще има разлика и тогава тръгвай евентуално да я човъркаш. На майсторитте им дай работа, дори да е здраво нещо като кажеш сменяй никой няма да ти каже аме не няма тя е добре не ти искам парите.
                    Play Golf ,but not drive golf!!!
                    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                    Коментар


                      #11
                      Това и аз съм решил колега,ще пробвам с някое друго пропоръчано от форума масло, и тогава каквото сабя покаже.
                      Темпра 1600 карбуратор 1994г.

                      Коментар


                        #12
                        jordankk написа:
                        ако се мине на вариянт гумички,може ли без да се сваля главата да се сменят,след като се махне разпределителния вал,или трябва да се сваля главата.?
                        Не се сваля главата.
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #13
                          вчера мерихме компресията на първи цилиндър 13 а другите 13,5.........?на вариянт съм да сменя гумичките само,ако не намалее поне с 50% разхода на масло ,разпродажба за части.
                          Темпра 1600 карбуратор 1994г.

                          Коментар


                            #14
                            За двигател на половин милион разход от литър на 2500км не е много. Вчера си купих 4л туба пълна синтетика 5W-40 на цена колкото плащаш за това минералното на Петрол. Не съм в бг. Нищо чудно с пълна синтетика да ти падне разхода наполовина без да пипаш нищо. Вискозитета им е еднакъв в работен режим, а е много по-устойчиво.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              Ще пробвам,но мисля само гумички да сменя без да го отварям.
                              Темпра 1600 карбуратор 1994г.

                              Коментар

                              Working...
                              X