jordankk написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Темпра двигател ремонт?
Collapse
X
-
И така колеги,както Ви писах преди ,в момента съм с някво немско масло,марка не мога да кажа защото не я знам,дадоха ми го по 6 лв.литъра 15/40,но за 3000 км съм долял 500 гр.масло.Нявероявтно но факт,и така ще следя за 10000 км.колко ще долея.!И не знам,дали мотора е на 515000 км,защото при натискане едновременно на двата бутона от дигиталното табло ,дисплея изписва / 02/,т.е. 2 пъти по 200000 км.и ако след смяна марката масло спре да го харчи по-много..........?Темпра 1600 карбуратор 1994г.
Коментар
-
ivel написа:сменяй сега и сегменти и си свиркай.не са и толкова скъпи-около 120лв.Едно от нещата е то4но тази,зависимост колата (Фиат Темпра) реална продайна цена около 700-800лв,а сегментите 120лв
.Опела ми нqма и петанце райда жсе пак е Вектра Б,а не А и видиш ли слу4аино станаха сегменти Гиотце от кола,коqто има сащиq диаметар на цилиндара т.е 79мм.Сегментите по продайна цена бqха 26лв,като след зна4ителна отстапка закупих на 15лв.Двигателq беше на около 300 х.км и сащо нqмаше и 0,05мм раб на цилиндрите,като известно време е работил на метан.Засега сам минал около 2600км без да правq нqкаква разработка,а направо газ на магистралата.Маслото на пра4ката е намалqло от МАЬ на 2мм под него. П.П Нqмам кирилизатор на компа и ползвам кирилизатора на Форума,но qвно той не става
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
ти пак си добре.аз какво да кажа като имам 2 коли.едната е пунто 1 без никаква екстра,но на газ.още като я взех гореше 6л. на 10 000км масло. и беше на 480 000км.мотора беше отварян,но не знам какво е сменяно.та сегментите не бяха износени,бяха в номинала,но гумичките почти ги нямаше.все пак смених и сегментите и ремонт на главата,нови клапани,гарнитури,гумички и т.н.а сега малко по темата-когато на даден мотор са заминали гумички в повечето случаи нямаме пушене,а имаме разход на масло.ще питате защо-ами маслото постъпва през клапана директно в горивната камера и явно има по-добро изгаряне.при сегменти износени имаме и пушек и разход.та в този ред на мисли и моето пунто не струва повече от 700лв,но му направих ремонт за 400-500лв,но когато една кола си заслужава и ти върши работа си заслужава и да хвърлиш по нея пари,независимо колко струва тя.а пък двигател от моргата=котка в чувал-още по-голяма глупост
Коментар
-
Е Колеги,не двигател от морга ,а тук от форума,мисля си/дано съм прав/,че колегата ще е почтен мъж,а не някакъв "селски тарикат",а и кво му плащаш80-100 лв,но минал съм 4000 км с това масло,и ми се струва ,че ще ми падне разхода на масло поне с 1 л,и ако това стане.въобще не мисля да влизам в разни филми,така ще си я карам.А така за раздумка,преди да взема Темпра Тофаз,имах 124 купе,перфектна кола,не съм имал никви грижи с нея,НО и разходите ми по подръжката ми бяха с около 2000 лв повече на година отколкото Фията.Така че както снощи казаха 49% на ръба на оцеляването,карам си фиятчето и си свиркам.Приятен ден Ви желая колеги!п.п. И друго ми идва на ум,понеже е турска сглобка,си мисля да отскоча до Одрин,и да видя там частите,100 км от Стара Загора,но все не ми остава време.Темпра 1600 карбуратор 1994г.
Коментар
-
jordankk написа:Е Колеги,не двигател от морга ,а тук от форума,мисля си/дано съм прав/,че колегата ще е почтен мъж,а не някакъв "селски тарикат",а и кво му плащаш80-100 лв,но минал съм 4000 км с това масло,и ми се струва ,че ще ми падне разхода на масло поне с 1 л,и ако това стане.въобще не мисля да влизам в разни филми,така ще си я карам.А така за раздумка,преди да взема Темпра Тофаз,имах 124 купе,перфектна кола,не съм имал никви грижи с нея,НО и разходите ми по подръжката ми бяха с около 2000 лв повече на година отколкото Фията.Така че както снощи казаха 49% на ръба на оцеляването,карам си фиятчето и си свиркам.Приятен ден Ви желая колеги!п.п. И друго ми идва на ум,понеже е турска сглобка,си мисля да отскоча до Одрин,и да видя там частите,100 км от Стара Загора,но все не ми остава време.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
jordankk написа:80 лири са 76 лв,не е 150 лв колкото искат тук за сегментите.без отстъпката и около 78лв с отстъпката.Стана така обаче,че си купих за 20лв сегменти по лиценз на Гьотце разстъргаха ми буталата за да влязат в каналите по дебелите сегменти за още 30лв и за общо 50лв си направих половин основен ремонт почти.Сега все още не мога да повярвам на постигнатия резултат-от разход близо 1литър масло на 100км
-ДА НЕ БЪРКАМ НА 100КМ беше литър не на 1000км,сега не е мръднало от МАХ на пръчката,а кошника не минал още и 900км.Предполага се че нови сегменти на стари цилиндри се напасват за около 2-3 х.км и има завишен разход на масло в началото.Сигурно не разбра с поста ми какво искам да ти кажа,щото и аз самия като го зачетох отначало не си разбрах
,но има начини да минеш с доста по-малко от 150лв за 12 ламаринки,ако се поразровиш малко повече и потърсиш на кой друг модел автомобил със същия диаметър на цилиндрите отговаря на твоя.Може пък точно на тази да се окаже,че пасват като моите и да вървят примерно по 50лв.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Аз моите сегменти при ремонта не ги смених. Сега гори повече отколкото преди ремонта. Маслото ми е друго де 5/40, преди 10/40. Предполагам, че за 10 000км ще изгори 800гр - нещо такова. Повече няма да и сменям нищо на колата. Мисля да карам докато мога, после друга. Може и Фиат, но трябва да е с турбокомпресор, че други няма, а турбо за бензинов мотор не искам.Май ще мина на Рено Лагуна 2,0 бензин.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар