Здравейте! Вчера докато карах въпросната кола, изведнъж замириса малко на масло, започна слабо да пуши от двигателния отсек, моментално спрях автомобила и клекнах под него.Капеше масло!Двигателя е 3.6 V8 , между 380 и 600 к.с. Мисля, че е възможно при режим Sport , когато работят и двете турбини нещо да се е случило с едната турбина.Маслото което капеше е черно, като отпада вариант да е масло от хидравлика.Колата не е закачала никъде, не е удряна отдолу. Следователно и картера не мисля, че може да е ранен и да е причината в него.Интересуват ме какви може да са проблемите, дали е от турбото, към какво да се ориентирам.До преди малко се оглеждаше и така и не успях да разбера от къде капе масло!В момента не мога да запаля колата, на контакт свети лампата за налягане на маслото. Разграфено е до 5 бара, като попринцип мисля, че нормално седи между 2.5 и 5.Тва е само в положение на контакт, свети червена лампа, но индикацията на таблото за проблем с маслото (Low Oil Level) или нещо такова , не свети.Бих приел всякакви предложения, за да знам какво да погледна и на какво да обърна внимание утре, когато имам време да транспортирам автомобила до сервиз и там вече да се гледа по-сериозно на нещата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с теч на масло (maserati 3200 gt)
Collapse
X
-
plamenHART написа:Хмм...репатрак и сервиз!Колко ли човека в този форум карат и ремонтират Мазерати-тата си сами? :DFiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..
Коментар
-
Бах тез италЯнски кочини ... само се трошат, да го ... Сериозно, колега, надали повече от трима човека във форума са имали щастието да видят разглобено Мазерати на живо ... сервиз, нямаш друг изход.I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
И при тази кочина както и при останалите важат следните неща:1 при контакт свети лампа за налягане на масло2 при раб. двиг. на малки обороти 1-2 бара по РИХТЕР 3 При 4 000-4бараИ най важното -щом тече значи има масло..демек караш и наливаш и търсиш от къде тече.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Момчета, снощи тази кола толкова зор е видяла, че е надула безбожно много маркучите към радиатора за маслото.Понеже тази кола не е оригиналния 3.2 мотор, а е 3.6 с 600 к.с. , е преживяла малко модификации.Във връзка с тях, пътищата на маслото към кулера за него са малко изменени, и при много обороти толкова се надуват, че са имали допирна точка с други елементи, които при скорости над 200 км/ч са предизвикали протриване.От там цялото масло, в режим на каране 100-160 км/ч беше издухано за няма и 5 минути.Снощи нямаше как да разбера това, бях на тъмно, на открито, без никакви канали и прочие.Днес след като звъннах на Благой Петров - Бижуто , организирахме транспорт със специално ремарке, че колата е нисичка ,и отидохме да измием двигателя.Незнайно защо и акумулатора бе паднал, та трябваше после да го заредим и да пробваме да видим италианската електроника дали ще позволи палене, след като сме измили двигателя :DСлед като оправихме нещата, сипахме някакво масло и завъртя.. видяхме къде е проблема.Просто ... върховно. Да караш, да се кефиш. Да строшиш, и след това да успееш да оправиш. Върховно усещане. :DFiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..
Коментар
-
S.W.A.T. написа:Това с маркуча на радиатора го изживях в сряда точно пред сервиза ...Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..
Коментар
-
lubo_Y10 написа:И колко ти струваше злополучната разходка с мазератито?Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..
Коментар
-
Разтоварих си 2те гуми от багажника и зададох едни 7хиляди към първата и след 15 метра пушек от гуми последва пушек от масло... Казвам си ей пак кутия Гася и о масло... Не мирише на риба, олекна ми :D Гледам и картера ми е там 0_o Разминах се с половин ден нерви, 5лв маркуч и около половин литър масло мотул 5-50 естер спорт... И 2 лв за скоби защото стоковия радиатор няма развиване...'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар