Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с теч на масло (maserati 3200 gt)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с теч на масло (maserati 3200 gt)

    Здравейте! Вчера докато карах въпросната кола, изведнъж замириса малко на масло, започна слабо да пуши от двигателния отсек, моментално спрях автомобила и клекнах под него.Капеше масло!Двигателя е 3.6 V8 , между 380 и 600 к.с. Мисля, че е възможно при режим Sport , когато работят и двете турбини нещо да се е случило с едната турбина.Маслото което капеше е черно, като отпада вариант да е масло от хидравлика.Колата не е закачала никъде, не е удряна отдолу. Следователно и картера не мисля, че може да е ранен и да е причината в него.Интересуват ме какви може да са проблемите, дали е от турбото, към какво да се ориентирам.До преди малко се оглеждаше и така и не успях да разбера от къде капе масло!В момента не мога да запаля колата, на контакт свети лампата за налягане на маслото. Разграфено е до 5 бара, като попринцип мисля, че нормално седи между 2.5 и 5.Тва е само в положение на контакт, свети червена лампа, но индикацията на таблото за проблем с маслото (Low Oil Level) или нещо такова , не свети.Бих приел всякакви предложения, за да знам какво да погледна и на какво да обърна внимание утре, когато имам време да транспортирам автомобила до сервиз и там вече да се гледа по-сериозно на нещата.
    Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
    Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..

    #2
    Хмм...репатрак и сервиз!Колко ли човека в този форум карат и ремонтират Мазерати-тата си сами? :D
    MAREA WEEKEND 1.8 16V`98
    ex:R19 CHAMADE 1.7`92г.

    Коментар


      #3
      plamenHART написа:
      Хмм...репатрак и сервиз!Колко ли човека в този форум карат и ремонтират Мазерати-тата си сами? :D
      Репатрак и сервиз ми е краен вариант, ако до 2 часа не успея да се справя с нещата.До тогава ще се опитам да видя , ако е нещо което е по силите ни, да се отстрани, оправи и автомобила отново да е в движение.
      Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
      Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..

      Коментар


        #4
        Бах тез италЯнски кочини ... само се трошат, да го ... Сериозно, колега, надали повече от трима човека във форума са имали щастието да видят разглобено Мазерати на живо ... сервиз, нямаш друг изход.
        I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

        Коментар


          #5
          хм...

          добре де колега тия турбини нямат ли си маслени пътища?
          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

          Коментар


            #6
            И при тази кочина както и при останалите важат следните неща:1 при контакт свети лампа за налягане на масло2 при раб. двиг. на малки обороти 1-2 бара по РИХТЕР 3 При 4 000-4бараИ най важното -щом тече значи има масло..демек караш и наливаш и търсиш от къде тече.
            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

            Коментар


              #7
              Момчета, снощи тази кола толкова зор е видяла, че е надула безбожно много маркучите към радиатора за маслото.Понеже тази кола не е оригиналния 3.2 мотор, а е 3.6 с 600 к.с. , е преживяла малко модификации.Във връзка с тях, пътищата на маслото към кулера за него са малко изменени, и при много обороти толкова се надуват, че са имали допирна точка с други елементи, които при скорости над 200 км/ч са предизвикали протриване.От там цялото масло, в режим на каране 100-160 км/ч беше издухано за няма и 5 минути.Снощи нямаше как да разбера това, бях на тъмно, на открито, без никакви канали и прочие.Днес след като звъннах на Благой Петров - Бижуто , организирахме транспорт със специално ремарке, че колата е нисичка ,и отидохме да измием двигателя.Незнайно защо и акумулатора бе паднал, та трябваше после да го заредим и да пробваме да видим италианската електроника дали ще позволи палене, след като сме измили двигателя :DСлед като оправихме нещата, сипахме някакво масло и завъртя.. видяхме къде е проблема.Просто ... върховно. Да караш, да се кефиш. Да строшиш, и след това да успееш да оправиш. Върховно усещане. :D
              Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
              Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..

              Коментар


                #8
                Това с маркуча на радиатора го изживях в сряда точно пред сервиза ...
                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                Коментар


                  #9
                  S.W.A.T. написа:
                  Това с маркуча на радиатора го изживях в сряда точно пред сервиза ...
                  Надявам се, не си се шашкал както аз, и си знаел какво се случва..Аз след 2 дни напрегнатост накрая получих няколко часа адско главоболие, но смея да кажа, че се представихме много добре и всичко е спасено.
                  Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
                  Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..

                  Коментар


                    #10
                    И колко ти струваше злополучната разходка с мазератито?
                    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                    Коментар


                      #11
                      lubo_Y10 написа:
                      И колко ти струваше злополучната разходка с мазератито?
                      50 лева бензин, в допълнение към наполовина пълния преди това резервоар.Не съм плащал нищо, собственика покрива всичко.Даже с обещание, че като си докарвал някво Ферари в България щял да ми даде и него да го карам :D Ето го и въпросния красавец И ето още една, с моя красавец.. Човека е благодарен, че въпреки това което е станало.. говорим за 9-те литра масло 10W 60, за маркуча, и за това, че му намокрих двигателя, за да видим къде е теча.. той е благодарен, че му намерих платформа, на която да успее да качи колата, за това, че намерих майстор който да му изработи специален маркуч, и за това, че най-накрая от 2 години си вижда двигателя чист..Все си мисля, че цялата тази работа се случва толкова добре, само защото е белгиец, а там богатите хора са земни хора Просто като приказка е.
                      Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
                      Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..

                      Коментар


                        #12
                        Разтоварих си 2те гуми от багажника и зададох едни 7хиляди към първата и след 15 метра пушек от гуми последва пушек от масло... Казвам си ей пак кутия Гася и о масло... Не мирише на риба, олекна ми :D Гледам и картера ми е там 0_o Разминах се с половин ден нерви, 5лв маркуч и около половин литър масло мотул 5-50 естер спорт... И 2 лв за скоби защото стоковия радиатор няма развиване...
                        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                        '97 Coupe 16VT 262WHP+

                        Коментар

                        Working...
                        X