Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дроселова клапа с всмукателен колектор - метален за 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дроселова клапа с всмукателен колектор - метален за 1.6

    здравейте колеги, искам да попитам дали дроселова клапа с металния всмукателен колектор от Браво/а 1.6 16V става и за Мареа 1.6 16v ?

    #2
    Еднакви са. Има лека разлика само според мощноста. За Германия се правят 1.6 16V 90 коня, които също са напълно заменяеми, но диаметъра на клапата там е малко по-малък, откъдето и разликата в конете.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      а това ще доведе ли до някакви проблеми ще се менят ли оборотите и какво ще стане с разхода на гориво ? извинявам се но не съм много компетентен по тези въпроси.

      Коментар


        #4
        Еднакви са, какви обороти и разход да се менят? На всички 1.6 16V 103 коня с метален колектор Brava, Bravo и Marea са абсолютно еднакви. Просто има вариянт на 1.6 16V 90 коня, който пак е същият, но с по-малък диаметър на дросела, за да свали мощноста. Става на 90 коня варианта дросел от 103 и печелиш някой кон. Обратното е малко тъпо, освен ако се съчетае с дино тест и пре-регистрация за по-нисък данък. После връщаш стария
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          wwalker написа:
          Еднакви са, какви обороти и разход да се менят? На всички 1.6 16V 103 коня с метален колектор Brava, Bravo и Marea са абсолютно еднакви. Просто има вариянт на 1.6 16V 90 коня, който пак е същият, но с по-малък диаметър на дросела, за да свали мощноста. Става на 90 коня варианта дросел от 103 и печелиш някой кон. Обратното е малко тъпо, освен ако се съчетае с дино тест и пре-регистрация за по-нисък данък. После връщаш стария
          Този филм как ще се оформи документално?Къде се признават резултатите от дино тест или разсъждаваш само,понеже ми стана наистина интересно?
          Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

          Коментар


            #6
            Na4ko_0 написа:
            Този филм как ще се оформи документално?Къде се признават резултатите от дино тест или разсъждаваш само,понеже ми стана наистина интересно?
            Просто разсъждавам за евентуална полза да се сложи малката клапа. Реално мотора наистина става 90 коня, което е в ниския данък. Незнам как ще се докаже и подтвърди.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              Ясно,а би било добре да се разбере,заради 2 киловата колата минава прага на "ниския" данък,което е нищо,но нека не спамим повече темата на колегата
              Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

              Коментар

              Working...
              X