Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моля за съвет за генератор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Моля за съвет за генератор

    След странен шум под капака на фиатчето се оказа че имам генератор за смяна,предложиха ми да го рециклират,но после се оказа че е нямало как просто положението било мн зле,самият корпус бил спукан,след което ми предложиха да го свалят и да ходят по моргите да търсят втора ръка за 60-80лв или нов 280лв ми предложиха,като ми искат 50 лева за труд,дайте съвет какво да правя колеги защото нямам много опит с обикаляне по сервизи и това как стоят цените и тем подобни за части и труд,да уточна че става върпос за Динекспрес Пловдив,този който е в кичука до Еконт Моля дайте съвети Благодаря
    FIAT Marea Weekend 1.8 16V
    GI FOBOS

    #2
    Re: Моля за съвет за генератор

    колега шума като свирене на ремък ли е защото и аз го имам и подозирам алтернатора а за справка такъв алтернатор като твоя го дадох преди 2 години за 60 лв сега повече от 50 е немислимо даже му е много

    Коментар


      #3
      Да като свирене на ремък е,но колега те момчетата първо махнаха ремъка на генератора и шума изчезна после вече свалиха предпазната пластмаса зад калника и се видя че генератора е направо пукнат,самият му корпус отвън.
      FIAT Marea Weekend 1.8 16V
      GI FOBOS

      Коментар


        #4
        знам за какво говориш това е хронично за този двигател няма кола с тоя мотор без смяна на алтернатор и то по няколко пъти

        Коментар


          #5
          Абсолютно същата история вече 2 сменям за 2 години. Някой да знае алтернативен генератор съвместим механично, че то направо като консуматив стана.

          Коментар


            #6
            Смених генератора само че сложих такъв 75 ампера,а моя беше 85А,дали може да стане проблем.?
            FIAT Marea Weekend 1.8 16V
            GI FOBOS

            Коментар


              #7
              koketoo написа:
              Смених генератора само че сложих такъв 75 ампера,а моя беше 85А,дали може да стане проблем.?
              Евентуално при включени повече консуматори(климатик,халогени,подгрев стъкло) няма да има капацитета да поддържа нужното напрежение.
              Brava td100 1999г.
              CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
              http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
              Форд Фокус 1.8 Тдди
              http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

              Коментар


                #8
                Карай спокойно и се не бой.Няма да имаш недозареждане.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #9
                  Друг път не ходи при тези смешници-22 лв. на час труд без ДДС.
                  LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                  ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                  Коментар


                    #10
                    lubo_Y10 написа:
                    Друг път не ходи при тези смешници-22 лв. на час труд без ДДС.
                    Цената какво трябва да показва?
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      Това означава че искат 15 лева за смяна на заден тампон на двиг. на Панда /LanciaY10/Нарочно засякох аз непрофесионалиста за колко ше го сменя-ми 20 мин. с цигарката и оглед/ревизиране / на всичко отдолу.
                      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                      Коментар


                        #12
                        Колеги, не давайте никакви 50 лв за смяна на генератор!!!Аз лично с още един приятел свалихме генератора на Браво 1,4 12в точно за 40 мин - или по точно за 1 час със бирата :D Без да се налага да свалям полуоски, носачи и други такива глупости...Окачването на генератора стана за около 15 мин - вече знаехме какво да правим...Иначе и аз олекнах с 50 лв първия път когато се наложи смяна на генератора - както казвам платих "за акъл"...А спукания корпус го имах и аз, но се оказа че проблема не е в това а е пробила намотка на статора...Дано бъда полезен
                        За да накараш някой да шофира внимателно не ти трябват знаци и глоби,а 10-сантиметрови шипове на волана.
                        FIAT STILO 1,9 Multijet 120 hp, Ex FIAT Bravo 1.4, 12 v

                        Коментар


                          #13
                          Ела да го направиш и при мен за 40 минути, ако го направиш ти обещавам да те почерпя с седмичното производство на която пивоварна си избереш пп Говоря само за свалянето, за качването ти давам още 40мин.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Колега, моят алтернатор беше магнети марели и ми го направи същото. Аз си взех от италянеца за 80лв. 105 амперов Бош и сега си свиркам а доколкот за труда при 1.8 мотора според мен трябва да си голям мераклия да си го свалиш сам адсни трудно и много работа нищо общо с 1.4
                            Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

                            Коментар

                            Working...
                            X