Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Spark Advance на 1.8 мотор 131p.s.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Spark Advance на 1.8 мотор 131p.s.

    Интересува ме колко трябва да е аванса на 1.8 мотор 131p.s. на празен ход, отворил термостат (ако има значение).
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    На празен ход незнам но е много вероятно да не е статичен.В мануала това ЕКУ пише че подава максимално възможния аванс и при появяване на детонации връща предварението на три стъпки по два градуса ама то на ниски няма детонации тъй че незнам а и мануала не пише.

    Коментар


      #3
      10градуса ми е, толкоз е и в менюала на Браво 1.8ADVANCE ON ENGINEWith engine idling (850±50/min) 10° ± 5°Въпроса е дали и на моя мотор е толкоз. Иначе е почти постоянен на празен ход, да мърда с 1гр.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        emzo написа:
        10градуса ми е, толкоз е и в менюала на Браво 1.8ADVANCE ON ENGINEWith engine idling (850±50/min) 10° ± 5°Въпроса е дали и на моя мотор е толкоз. Иначе е почти постоянен на празен ход, да мърда с 1гр.
        Точно тези две неща не ги сръвнявай на двата двигателя, единия има вариатор!!! помисли върху това и ще се сетиш.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Само дето не знам дали вариатора е активен на празен ход.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            Само дето не знам дали вариатора е активен на празен ход.
            Най-вероятно не работи. Старите системи за променливо газоразпределение се активират при високи обороти, откъдето и по-високата пикова мощност. Тяхната задача е да подобрят коефициентите на пълнене/изпразване на цилиндъра. При аванса на празен ход няма да ти се бърка. Друг е въпросът дали може да сравняваш с браво 1.8

            Коментар


              #7
              Стило 1.8 го изключих тотално, че поне има елеарн за него.Стилото има ли баланс валове ?
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                emzo написа:
                Стило 1.8 го изключих тотално, че поне има елеарн за него.Стилото има ли баланс валове ?
                Мда точно това щях да ти кажа, че дори и 1.8 113/115 кона на Ланча е различен от Браво/а Ма си се сетил.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Няма, балансиращи валове.Ако имаш в предвид балансиращия ремък,който има при теб.
                  Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

                  Коментар


                    #10
                    Да, но другото вече трябва да е същото.Тъкмо се дръпна, сега ще видя.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Така, на Стилото е също 10гр.Темата е изчерпана.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Ще позволите да се включа. Първо да уточня, че не съм съвсем наясно с този мотор, но имам приятел с Либра 1.8 - 131 к.с. с пластмасови колектори. Той имаше проблеми с вариатора и от това на студена кола при запалване тракаше като дизел. После се оправяше, така че мисля вариатора работи и на празен ход.

                        Коментар


                          #13
                          Трака заради студеното масло. Рокамбол имаше тема за смяна на вариатор в италауто форумаама не мога да я намеря. Там може и да има нещо интересно по въпроса.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            тц, вариатора на ПХ не работи. Включва се след 4000 оборота доколкото си спомням (поне на дедрата е така, много е вероятно и на либрата, тъй като май са с еднакъв мотор).
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #15
                              Определено вариатора сработва малко или около 4000 оборота, просто след тия обоброти се усеща как набира доста по добре, на празен ход не би трябвало да работи.
                              punto HGT

                              Коментар

                              Working...
                              X