абе не е задължително шлайфането на цилиндрите, и то хич даже, аз сега не разбрах, сменял ли си сегменти ? ако не си ги смени и ще си дойде на място всичко
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с горене на масло
Collapse
X
-
nedialk00
-
muns61 написа:Dido_Lyubenov написа:gemballa написа:Всичко съм написал - смяна на сегменти, биелни лагери и гумички на клапаните. Блока го мерихме и нямаше износване и за това сменихме само сегментите, защото старите бяха заминали.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
nedialk00 написа:абе не е задължително шлайфането на цилиндрите, и то хич даже, аз сега не разбрах, сменял ли си сегменти ? ако не си ги смени и ще си дойде на място всичкоОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Маслото му отива в изходящия колектор от там в генерацията и после в атмосферата.Мога да се хвана на бас че не са почистили буталните канали от нагар и някъде има луфт. предполагам при най долния сегмент.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Целите сегменти са по-добри, има нещо сбъркано при ремонта.Възможно е гумичките да не са каквито трябва - виждал съм на клапани със 7 мм стебло, сложени гумички 8 мм.Неправилно поставени, раздути - рядко, но се случва. Износени, или сцепени водачи.Счупени при поставяне маслени сегменти - целите са по-крехки и застрашени. Особено, ако канала в буталото не е изчистен от нагар, а цилиндъра горе няма фаска, която да подпомогне вкарването на сегментите.Доста са нещата, които могат да се случат...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
igenom написа:[quoteне знам на кого да вярвам,но при нови сегменти и неизносен блок и сменени гумички ,разход на масло може да има само от хлабина между водача на клапана и самия клапан,но не и голям]А елипсата на цилиндъра и новите сегменти какво я правим?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
при мене разхода на масло беше малко по-голям от на колегата но след смяна единствено и само на сигменти първите 40000км нямах никакъв разход на маслоотносно колегата след смяната на сигментите с този разход на масло или има счупен маслен сигмент или колата е на 2000000км и елипсата на цилиндрите е с формата на яйцеBravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:при мене разхода на масло беше малко по-голям от на колегата но след смяна единствено и само на сигменти първите 40000км нямах никакъв разход на маслоотносно колегата след смяната на сигментите с този разход на масло или има счупен маслен сигмент или колата е на 2000000км и елипсата на цилиндрите е с формата на яйцеОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
nsn написа:при мене разхода на масло беше малко по-голям от на колегата но след смяна единствено и само на сигменти първите 40000км нямах никакъв разход на маслоотносно колегата след смяната на сигментите с този разход на масло или има счупен маслен сигмент или колата е на 2000000км и елипсата на цилиндрите е с формата на яйцеПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
muns61 написа:nsn написа:при мене разхода на масло беше малко по-голям от на колегата но след смяна единствено и само на сигменти първите 40000км нямах никакъв разход на маслоотносно колегата след смяната на сигментите с този разход на масло или има счупен маслен сигмент или колата е на 2000000км и елипсата на цилиндрите е с формата на яйцеОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар