Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с горене на масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с горене на масло

    Здравейте, двигателя е 1.6 16в. с метални колектори. Малко предистория - гореше масло и имаше странно тракане, отворихме го, сменихме гумичките на клапаните, сегментите на буталата и се оказа, че тракането най-вероятно е от хлабина между буталата и буталният болт - смених болтовете, но хлабината си остана, не ги смених. Резултата е ,че продължава да гори масло и да си трака. Вземах читави бутала с мотовилките, ще ги сменя, но проблема с горенето на масло къде да го търся. Гори ми около 1 литър на 2000км което е много при все че съм сменил гумички и сегменти. Маслото е Селения Голд. Моля за идея или насока от къде може да идва проблема с тва масло? Благодаря

    #2
    Блока мерен ли е? Ако има недопустимо износване никога няма да спре да гори масло защото сегментите няма да се напаснат никога!
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      ьммм...

      при такъв разход на масло се мерят цилиндрите ..ако има износване което предполагам има при 2000к 1-литър зависи как е износването.. сменят се буталата + сегментите и се набиват ризи!!!! защото при износването на цилиндара като сложиш буталата и сегментите ползата е много малка защото не могат да затворят....а и проверете пак гумичките ...случвало ми се е да ми продават гумички..дето ги слагам и ползата е никаква даже става и по-лошо..а как са биелните лагери да не тропа от тях ?
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #4
        Виж си лагерите на разпределителните валове, за това тропане, и кажи какво масло наливаш, да не се окаже в него проблема. Ако има клей в картера, задължително смени маслото с такова което не оствя клей, защото от тоя клей залепват маслените сегменти в каналите и се спичат. Тогава започва да пие маслото като бира.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Блока мерен ли е? Ако има недопустимо износване никога няма да спре да гори масло защото сегментите няма да се напаснат никога!
          Блока/цилиндрите е/са мерен/и, всичко е в норма.
          при такъв разход на масло се мерят цилиндрите ..ако има износване което предполагам има при 2000к 1-литър зависи как е износването.. сменят се буталата + сегментите и се набиват ризи!!!! защото при износването на цилиндара като сложиш буталата и сегментите ползата е много малка защото не могат да затворят....а и проверете пак гумичките ...случвало ми се е да ми продават гумички..дето ги слагам и ползата е никаква даже става и по-лошо..а как са биелните лагери да не тропа от тях ?
          Биелните лагери също са сменени. Смятам да сменя гумичките пак.
          Виж си лагерите на разпределителните валове, за това тропане, и кажи какво масло наливаш, да не се окаже в него проблема. Ако има клей в картера, задължително смени маслото с такова което не оствя клей, защото от тоя клей залепват маслените сегменти в каналите и се спичат. Тогава започва да пие маслото като бира.
          Лагерите ще ги погледна, маслото е Селения Голд.

          Коментар


            #6
            Маслото си е перфектно за тоя мотор, вероятно са проблемни разпределителните валове за чукането, то си им е проблем на тия мотори. Има малка веоятност да чука бутален болт, но не е изключено. Ако не са калпави гумичките на клапаните, и не е задръстена картерната вентилация, за което никой не спомена до сега, ще трябва серозен ремонт, за да не гори масло. Възможно е и да е поиздухана гарнитурата на главата, между някой цилиндър и маслена магистрала. Тогава пак ще гори масло, но става опасно, защото може да напълни маслените магистрали с газове и ... става лошо.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Проблема с чукането според мен не е в разпределителните валове, а в буталата - има хлабина между болта и буталото на всичките четири бутала. Вземах 4 бутала с болтове и мотовилки втора употреба и нямат никаква хлабина. Ще ги сложа да пробвам. Звука е като работещ стар дизелов двигател.Ще проверя и картерната вентилацияГарнитура ще се взима нова - ясно е. Чудя се да ли да не шлайфам главата за всеки случай

              Коментар


                #8
                Да Дидо става лошо викат му маслен удар. Главата я прешлайфай то си трябва, щом ще я сваляш.Сегментите как са, основно най долния? Ако ще ги смянето изчистете каналите им, става най лесно със счупен стаг сегмент.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Сегментите са нови, сега като отворим двигателя ще видим в какво състояние са...

                  Коментар


                    #10
                    Чакай малко, като са нови сегментите, шлайфа ли цилиндрите като слага нови сегменти ? Ако не си, не се чуди къде отива маслото. Цилиндрите се износват елипсовидно, и ако сложиш нови сегменти без шлайф на цилиндрите, значи нищо не си направил, дори в някой случаи е по зле отколкото преди смяна на сегментите. Дай малко повече инфо какво е правено по ДВГ, да не гадаем напразно ?
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Всичко съм написал - смяна на сегменти, биелни лагери и гумички на клапаните. Блока го мерихме и нямаше износване и за това сменихме само сегментите, защото старите бяха заминали.

                      Коментар


                        #12
                        gemballa написа:
                        Всичко съм написал - смяна на сегменти, биелни лагери и гумички на клапаните. Блока го мерихме и нямаше износване и за това сменихме само сегментите, защото старите бяха заминали.
                        Това не се прави, колкото и да го мериш тоя блок. Задължително се шлайфат цилиндрите при смяна на сегменти ! Ако сменяш бутала, но поставиш старите сегменти, на същите места където са били, няма да е такава грешка, както смяна на сегменти без шлайф на цилиндри.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Как стоят нещата с шлайфането на цилиндрите, мисля че нямаха ризи...

                          Коментар


                            #14
                            Dido_Lyubenov написа:
                            gemballa написа:
                            Всичко съм написал - смяна на сегменти, биелни лагери и гумички на клапаните. Блока го мерихме и нямаше износване и за това сменихме само сегментите, защото старите бяха заминали.
                            Това не се прави, колкото и да го мериш тоя блок. Задължително се шлайфат цилиндрите при смяна на сегменти ! Ако сменяш бутала, но поставиш старите сегменти, на същите места където са били, няма да е такава грешка, както смяна на сегменти без шлайф на цилиндри.
                            Много ми е интересно, колко двигателя си ремонтирал лично, та пишеш такива умнотии? Все бях чувал небивалици, ама да шлайфаш цилиндри и да смениш бутала със старите сегменти - това е уникално! Ще го пусна и в други автофоруми, та да се посмеят повече хора! Я кажи, като си толкова сведущ, как се шлайфат и колко цилиндрите, без да сменяш сегменти? А като сменяш сегменти и шлайфаш цилиндри, без смяна на бутала, до колко шлайфаш? А шлайф, нови бутала и нови сегменти? А до колко износване на цилиндъра се минава само със сегменти? Кое се износва повече - цилиндър, бутало, сегмент? Как се определя колко е износен сегмента? Как се напасва нов сегмент?Баси, как не ме домързя да пиша...А, и какъв е смисъла да сменяш бутала, а не и сегментите? :D
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #15
                              Разглобява се целия ДВГ и се носи гол блок на шлайф. Има си стандарти, колко трябва да се отнеме, и ако няма големи износвания, минаваш на един номер нагоре ремонтен комплект бутала и сегменти - нови !
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X