Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с горене на масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    колега Гембала какъв беше разхода на масло преди смяната на сигменти и гумички
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #32
      Разхода беше идентичен Също съм забелязал, че температурата на охлаждащата течност като мине средата (първа степен на перката не ми работи и сработва направо втората) разхода на масло става още по-голям - от аспуха излизат кълба син дим...П.П. Проблема с перката ще бъде отстранен успоредно с ремонта на двигателя

      Коментар


        #33
        Ти сигурен ли си, че са ти сменили сегментите?
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #34
          На 100%, един добър приятел се занимава

          Коментар


            #35
            Такааа, при около 140км/ч колата загуби мощност и започна да чука двигателя, повече от 55-60 км/ч не можеше да вдигне. Вчера е отоврихме и се оказа , че е издухала гарнитурата между 3 и 4 цилиндър. Възможно ли е нещо друго да се е прецакало освен гарнитурата?

            Коментар


              #36
              Извадете буталата и вижте сегментите.Забравих преди да попитам - цилиндрите на кой размер са? Да не са шлайфани, а да сте сложили нормални сегменти?
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #37
                А от там (между 3 и 4 цилиндър) ако минава някоя маслена магистрала, може от там да е горенето

                Коментар


                  #38
                  gemballa написа:
                  А от там (между 3 и 4 цилиндър) ако минава някоя маслена магистрала, може от там да е горенето
                  Минава вода и гаси 3 и 4 :D познато а вероятно и вода в маслото отива щом влиза в цилиндара и го гаси ...
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #39
                    Някой знае ли логично обяснение на факта , че когато стрелката на температурата мине средата (90 градуса), дори и с малко , започва зверски да пуши и да смърди на масло. Като падне температурата и пушенето спира ?!?!?!

                    Коментар

                    Working...
                    X