Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с горене на масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    абе не е задължително шлайфането на цилиндрите, и то хич даже, аз сега не разбрах, сменял ли си сегменти ? ако не си ги смени и ще си дойде на място всичко

    Коментар


      #17
      muns61 написа:
      Dido_Lyubenov написа:
      gemballa написа:
      Всичко съм написал - смяна на сегменти, биелни лагери и гумички на клапаните. Блока го мерихме и нямаше износване и за това сменихме само сегментите, защото старите бяха заминали.
      Това не се прави, колкото и да го мериш тоя блок. Задължително се шлайфат цилиндрите при смяна на сегменти ! Ако сменяш бутала, но поставиш старите сегменти, на същите места където са били, няма да е такава грешка, както смяна на сегменти без шлайф на цилиндри.
      Много ми е интересно, колко двигателя си ремонтирал лично, та пишеш такива умнотии? Все бях чувал небивалици, ама да шлайфаш цилиндри и да смениш бутала със старите сегменти - това е уникално! Ще го пусна и в други автофоруми, та да се посмеят повече хора! Я кажи, като си толкова сведущ, как се шлайфат и колко цилиндрите, без да сменяш сегменти? А като сменяш сегменти и шлайфаш цилиндри, без смяна на бутала, до колко шлайфаш? А шлайф, нови бутала и нови сегменти? А до колко износване на цилиндъра се минава само със сегменти? Кое се износва повече - цилиндър, бутало, сегмент? Как се определя колко е износен сегмента? Как се напасва нов сегмент?Баси, как не ме домързя да пиша...А, и какъв е смисъла да сменяш бутала, а не и сегментите? :D
      Що не четеш ??? Написа една камара умнотии, щото не четеш ! Ако издъниш 1 бутало, няма ли само него да смениш, щом всичко друго е О’К ? Като смениш бутало, на нешлайфан цилиндър, нови сегменти ли ще сложиш ? А ако се наложи шлайф смо на един цилиндър, няма ли да шлайфаш комлект всички , или ще шлайфаш само него ? Чети какво съм писал бе пич !
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        nedialk00 написа:
        абе не е задължително шлайфането на цилиндрите, и то хич даже, аз сега не разбрах, сменял ли си сегменти ? ако не си ги смени и ще си дойде на място всичко
        Сменил е сегменти колегата, и сега щото са новите сегменти шлайф "не се прави" пита къде му отива маслото Айде обяснете му. Аз не разбирам нищо, ДВГ не знам какво е, що ли се обаждам ???
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          Маслото му отива в изходящия колектор от там в генерацията и после в атмосферата.Мога да се хвана на бас че не са почистили буталните канали от нагар и някъде има луфт. предполагам при най долния сегмент.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            Маслените сегменти, които сложи, цели ли са, или съставни от 3 части?
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #21
              Маслените сегментите са цели. И да, гори го маслото, защото мирише на изгоряло масло от аспуха.

              Коментар


                #22
                Целите сегменти са по-добри, има нещо сбъркано при ремонта.Възможно е гумичките да не са каквито трябва - виждал съм на клапани със 7 мм стебло, сложени гумички 8 мм.Неправилно поставени, раздути - рядко, но се случва. Износени, или сцепени водачи.Счупени при поставяне маслени сегменти - целите са по-крехки и застрашени. Особено, ако канала в буталото не е изчистен от нагар, а цилиндъра горе няма фаска, която да подпомогне вкарването на сегментите.Доста са нещата, които могат да се случат...
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #23
                  След около седмица ще го отваряме пак да видим как са сегментите и да сменя буталата.

                  Коментар


                    #24
                    не знам на кого да вярвам,но при нови сегменти и неизносен блок и сменени гумички ,разход на масло може да има само от хлабина между водача на клапана и самия клапан,но не и голям

                    Коментар


                      #25
                      [quoteне знам на кого да вярвам,но при нови сегменти и неизносен блок и сменени гумички ,разход на масло може да има само от хлабина между водача на клапана и самия клапан,но не и голям]А елипсата на цилиндъра и новите сегменти какво я правим?

                      Коментар


                        #26
                        igenom написа:
                        [quoteне знам на кого да вярвам,но при нови сегменти и неизносен блок и сменени гумички ,разход на масло може да има само от хлабина между водача на клапана и самия клапан,но не и голям]А елипсата на цилиндъра и новите сегменти какво я правим?
                        :D Не разбра ли, че майсторите отричат тази възможност, нека решат проблема, после ще питаме. Дно си признаят Между другото, след 40 - 50 000 км, сегментите ще се ннапаснат към елипсата :D и ще спре да гори масло.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #27
                          при мене разхода на масло беше малко по-голям от на колегата но след смяна единствено и само на сигменти първите 40000км нямах никакъв разход на маслоотносно колегата след смяната на сигментите с този разход на масло или има счупен маслен сигмент или колата е на 2000000км и елипсата на цилиндрите е с формата на яйце
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            #28
                            nsn написа:
                            при мене разхода на масло беше малко по-голям от на колегата но след смяна единствено и само на сигменти първите 40000км нямах никакъв разход на маслоотносно колегата след смяната на сигментите с този разход на масло или има счупен маслен сигмент или колата е на 2000000км и елипсата на цилиндрите е с формата на яйце
                            :D Махни една нула де ! Цилиндрите не са с диамантено покритие :D
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #29
                              nsn написа:
                              при мене разхода на масло беше малко по-голям от на колегата но след смяна единствено и само на сигменти първите 40000км нямах никакъв разход на маслоотносно колегата след смяната на сигментите с този разход на масло или има счупен маслен сигмент или колата е на 2000000км и елипсата на цилиндрите е с формата на яйце
                              Едно трезво мнение! Ама раздели на 3 километрите, да се вържат гащите.Цилидрите може да са окръжност [нови], или някаква фигура, приличаща на овоид - елипса по разговорно - форумен сленг.Ама сегментите също не са с форма на окръжност, и заемат формата на цилиндъра.
                              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                              Коментар


                                #30
                                muns61 написа:
                                nsn написа:
                                при мене разхода на масло беше малко по-голям от на колегата но след смяна единствено и само на сигменти първите 40000км нямах никакъв разход на маслоотносно колегата след смяната на сигментите с този разход на масло или има счупен маслен сигмент или колата е на 2000000км и елипсата на цилиндрите е с формата на яйце
                                Едно трезво мнение! Ама раздели на 3 километрите, да се вържат гащите.Цилидрите може да са окръжност [нови], или някаква фигура, приличаща на овоид - елипса по разговорно - форумен сленг.Ама сегментите също не са с форма на окръжност, и заемат формата на цилиндъра.
                                Опитай пак ! :D
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X