Здравей,не знам дали това е правилният раздел,ако не е моля модераторите да я преместят.Та проблема е следния:имам си едно Пунто с обикновенна газова,1.1-55 коня.От няколко месеца гърми в при по-рязко подаване на газ особенно,когато превключва,ако не съм го поизпйнал на по малката предавка веднага забива муцуна или гърми.Свещите са сменени на около 4-5 хил.километра са БЕРУ,нови кабели в момента го тествам с едни бобини ,който свалих от на едно приятелче Пунтото,мааалко е по добре,но като цяло...цццц.Това,което забелязвам е че като е студена няма този проблем,а само на добре загрял двигател.Другото,е че ако е стояла повече време,примерно сутрин като тръгвам за работа и на бензин пали трудно или гасне веднага,държи много ниски обороти и ако не подам газ гасне.Так 2-3 пъти докато си запали нормално.Незнам какво е вече,мисля да я кача на диагностика тези дни,но все пак да се посъветвам и с вас, че пред заплата на диагностика.....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.1-проблем
Collapse
X
-
На мен си ми мирише на кофти свещи Щом при студен двигател проблема го няма а само при добре загрял двигател и само на газ ... това са си кофти свещи .. имал съм го този проблем не един два пъти в работатаFiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Коментар
-
Ако изпарителя ти е стар, обеднява сместа на горещо. Като загрее мотора, развий регулиращия винт на газта - този, който е на маркуча към плочката и виж дали ще се подобри работата. Тогава на студено ще ти е повечко газта, което налага ремонт на изпарителя.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
no_name_k написа:Колеха Alexievкъде се намира този маркуч??? За свщите възможно ли е някоя да се е скапала за 5-6 хиляди километра?? Но какво се учудвам то по нашите географски ширини всичко е менте!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар