Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ С БРАВО 1.8 16 В

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: ПРОБЛЕМ С БРАВО 1.8 16 В

    данеби да се чисти там кадето влиза буксата черното има капаче което се маха незнам какво има отдолу

    Коментар


      #17
      Чисти каквото ще чистиш само не пипай пеперудата. Някъде бях писал какво се прави ама ме мързи да търся.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        на кое викаш пеперуда :P

        Коментар


          #19
          На основата на стъпковия мотор, в смисъл не го сваляй ако не ти играят оборотите.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            не ми играят оборотите а като смених скъсания маркуч и дросела ми се видя доста чист сигорно реве за свещи колата мога ли да сложа иридиеви или да си сложа НЖК дето са си от книжката на колата

            Коментар


              #21
              Все тая, ако имаш пари за иридиеви слагай разлика няма да усетиш.Ако ще чистиш дросела се прави с ацетон или нещо подобно. Видях че си питал за меглио, по добре недей с него.А колко е чист ще разбереш като почнеш да го чистиш
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Чисти се с бензин или чист спирт, да няма нищо мазно.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #23
                  Кореселин също става, и след това се пръска с обезмаслител за накладки (например) и се оставя да изсъхне. В никакъв случай меглио, щото после има едно плакнене...
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #24
                    колеги изчистих дросела които не беше мръсен много малко имаше друго сега ми прави впечатление или е от жилото или нещо има проблем по самия дросел като дам газ и като пусна понякога по бавно затваря клапана и не докраи даржи ми 1000 оборота а е настроена на 800 на празен ход това го прави само понякога да напомня че там от кадето се регулира жилото ми е прекършено на 2 и е залепено с лепенка да не ми прави от там мизерии с оборотите савместим ли е дросела от браво 1.8 16 в обаче 1995 година моето е 1999 година като ги гледам са еднакви а го имам перфектен от 1995

                    Коментар


                      #25
                      Оборотите ти зависят от полужението на дросела ако има отклонение дори и 5-10 гардуса ще окаже влияние на оборотите. Надявам се че си адаптирал после колата. И вземи ги смени това жило, не е една торба с пари, можеш да ползваш и втора употреба.Почисти ли картерната вентилация, щото ако не си все едно не си чистил дросела
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        тя как се чисти и каде се намира точно

                        Коментар


                          #27
                          mehanoveca написа:
                          колеги изчистих дросела които не беше мръсен много малко имаше друго сега ми прави впечатление или е от жилото или нещо има проблем по самия дросел като дам газ и като пусна понякога по бавно затваря клапана и не докраи даржи ми 1000 оборота а е настроена на 800 на празен ход това го прави само понякога да напомня че там от кадето се регулира жилото ми е прекършено на 2 и е залепено с лепенка да не ми прави от там мизерии с оборотите савместим ли е дросела от браво 1.8 16 в обаче 1995 година моето е 1999 година като ги гледам са еднакви а го имам перфектен от 1995
                          смени си жилото

                          Коментар


                            #28
                            mehanoveca написа:
                            жилото ми е прекършено на 2 и е залепено с лепенка да не ми прави от там мизерии с оборотите
                            Да не би да си го омотал с певеце ? ... Нещо тая лепкава истоя ми се струва, че го залепя и неще да го отпуска навреме
                            FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                            FIAT Punto sx 75 '94

                            Коментар


                              #29
                              mehanoveca написа:
                              жилото ми е прекършено на 2 и е залепено с лепенка да не ми прави от там мизерии с оборотите
                              Да не би да си го омотал с певеце ? ... Нещо тая лепкава истоя ми се струва, че го залепя и неще да го отпуска навреме
                              FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                              FIAT Punto sx 75 '94

                              Коментар


                                #30
                                за вентилацията не разбрах как се чисти и кое точно се чисти

                                Коментар

                                Working...
                                X