Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ С БРАВО 1.8 16 В

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПРОБЛЕМ С БРАВО 1.8 16 В

    колеги имам чувството че колата като и дам газ на място и после бавно падат оборотите и маи и по бавно се изфорсира като и дам газ няма газова само на бензин я карам забелязал съм че на жилото за газта му е прекършена пластмасата от кадето се натяга при дросела и съм го омотал с лепенка за да седи право също така свещи не съм сменял от както съм я зел преди 3 месеца даже понякога като я карам по агресивно и като спра на светофар и колата даржи 1300-1400 оборота и после спадат нормално на 800

    #2
    Хвани и почисити дросела, проблема е че е пълен с гняс от картерната вентилация и тормози стъпковия мотор.Другата причина може да имаш скъсан въздуховод след МАФ-а. Ако не знаеш как да го почистиш ела до Младост и ще ти почистя имам всички необходими инструменти, пари не искам само си вземи някакъв разтворител.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      въздуховода беше скъсан и го смених сега е здрав преди съм имал същото браво обаче 1995 година сегашното е 1999 имам дросела от старото дали е същия зашото дебитомерите са различни номерата им като ги гледах

      Коментар


        #4
        mehanoveca написа:
        въздуховода беше скъсан и го смених сега е здрав преди съм имал същото браво обаче 1995 година сегашното е 1999 имам дросела от старото дали е същия зашото дебитомерите са различни номерата им като ги гледах
        може да се е адаптирала към скъсания и сега да се шашка. коя година е 1.8-ка?

        Коментар


          #5
          1999 те и двете които съм имал са 1.8 а маркуча го смених преди 2000 км би трябвало да се е адаптирала вече нормално

          Коментар


            #6
            u_bo написа:
            ...пробвай следното:- остави я през нощта с откачена клема на акумулатора- сутринта я запали и остави да работи на място 10 минути БЕЗ ДА ФОРСИРАШ- гасиш-пишеш тук какъв е бил ефекта.

            Коментар


              #7
              ок обаче след 2 дни че сега съм с другата кола

              Коментар


                #8
                u_bo написа:
                u_bo написа:
                ...пробвай следното:- остави я през нощта с откачена клема на акумулатора- сутринта я запали и остави да работи на място 10 минути БЕЗ ДА ФОРСИРАШ- гасиш-пишеш тук какъв е бил ефекта.
                Така пак няма да я обучи коректно Прави се такаОткачаш АБ за 45минути /минумум/закачаш я и 15 минути не я пипашдаваш на контакт за 90 секунди и гасишЧакаш 30 секундиДаваш на контакт за 90 секунди и гасишчакаш 1 минута. Палиш и оставяш да работи без да пипаш газта.Това би имало смисъл само ако си почистил дросела и МПХ -то.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  какво е МПХ -то и каде точно да чистя дросела там кадето е клапата или там кадето има 2 изхода и някои знае ли дали дроселите и дебитомерите са еднакви на браво 1.8 16 1995 и 1.8 16 в 1999 защото имам от старото браво и са перфектни

                  Коментар


                    #10
                    mehanoveca написа:
                    какво е МПХ -то
                    Моторче за Празен Ход
                    Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                    FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                    Коментар


                      #11
                      добре, това от де го взе?защото моето мога да ти го изкопая от сървиз менуъла / ама ме мързи/ !
                      S_BANKOV написа:
                      u_bo написа:
                      u_bo написа:
                      ...пробвай следното:- остави я през нощта с откачена клема на акумулатора- сутринта я запали и остави да работи на място 10 минути БЕЗ ДА ФОРСИРАШ- гасиш-пишеш тук какъв е бил ефекта.
                      Така пак няма да я обучи коректно Прави се такаОткачаш АБ за 45минути /минумум/закачаш я и 15 минути не я пипашдаваш на контакт за 90 секунди и гасишЧакаш 30 секундиДаваш на контакт за 90 секунди и гасишчакаш 1 минута. Палиш и оставяш да работи без да пипаш газта.Това би имало смисъл само ако си почистил дросела и МПХ -то.

                      Коментар


                        #12
                        Re: ПРОБЛЕМ С БРАВО 1.8 16 В

                        мисля да почистя дросела с меглио там кадето се съединява с стъпковия мотор нали от меглиото няма да му стане нищо

                        Коментар


                          #13
                          Re: ПРОБЛЕМ С БРАВО 1.8 16 В

                          mehanoveca написа:
                          мисля да почистя дросела с меглио там кадето се съединява с стъпковия мотор нали от меглиото няма да му стане нищо
                          защо мислиш така?

                          Коментар


                            #14
                            Re: ПРОБЛЕМ С БРАВО 1.8 16 В

                            еми кажете ми каде точно и какво се чисти на дросела като гледам стария ми дросел само там има боклуци и налепи

                            Коментар


                              #15
                              Re: ПРОБЛЕМ С БРАВО 1.8 16 В

                              mehanoveca написа:
                              еми кажете ми каде точно и какво се чисти на дросела ..... само там има боклуци и налепи
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X