Здравейте колеги искам дави попитам защо ламбда сондата недава показания когато е на бензи (излиза права линия) ,а от момента в които превключи на газ почва да дава показани на какво ще се далжи това ? с ГИ съмИ другият ми въпрос е какви попазания трябва да дава датчика които е на дроселовата клапа защото мисля че от него понякога докато е на свободен ход двигателя оборотите падат заведнаж и гасне понякога даже
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.2 16в проблем
Collapse
X
-
Може и да има някои,които е сложил емулатор на ГИ.но аз поне за такъв не съм чувал - напълно безмислено е,понеже при добра настроика ламбдата не би трябвало да забива и да се записва грешка в компютъра.Колега,показанията на ламбдата на каква смес правят права линия - бедна или богата,разбираи 0,1-0,3V или 0,90-1V.Ако на едного гориво забива само на 0,9-1V,а на другото работи нормало,по-скоро по някаква причина на бензин имаш много богата смес и отчитаики това тя показва високите стоиности.Разбира се,ако е така трябва да се търси причината ECU да не успява да я регулира.В момента не знам накъде да те насоча,защото не съм запознат с този двигател - има ли дебитомер,с едва или две ламбди е и т.н.Колегата Airfan имаше проблеми с богата смес на неговото Пунто,което е с 8V двигателя и доколкото съм следил темите му,при него маи се оказа проблемът от дюзите - впръсквали повече гориво.(Потърси темата му и провери,че може и да бъркам).За показанията на TPS погледни какво пише в Аутодата,там има подробен списък с правилните показания на датчиците.Бих ти го написал,но нямам работеща програма.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар