Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Майсторът не е за тази кола в твоя случай. Как го е сложил, като не става?
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #17
      Ако си с жило сама си навий на 2-3 оборота гайката намираща се накрая на жилотоАко е хидравлика пак е подобно но според мен това е за рекламация ако вървят те зи пинизи във ващо село.
      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

      Коментар


        #18
        lemur написа:
        Аз от Стамболийски вземам части И точно оттам взех съединител LUK 620089200 и искам да запитам дали става наистина за мойта мареа, защото сега съединителя буксува...педалът е яко надолу, майсторът вика, че тоя съединител не е за тая кола. Но гледах навсякъде и сравнявах. Фиатката е Marea weekend 100 1.6 16V и би трябвало това да е съединителя! Някой може ли да ми даде информация? Или майсторът не е направил нещо като хората, защото вече стана банално!
        Щом вика че не става, хващаш го за ръчичката и го водиш в магазинчето отдето си го купила, и тогава ще видиш що за майстор имаш P.S-по принцип, кадърните майстори сами си взимат частите, защото на нашия пазар са най-различни гаражни ментета, и почти винаги става издънка при купуването на дадена част без да се свали оргиналната на колата, и най -сигурния начин е с частта се ходи в магазина и на място се проверява да ли е същата.
        Fiat palio 1.7td

        Коментар


          #19
          wwalker написа:
          Майсторът не е за тази кола в твоя случай. Как го е сложил, като не става?
          И аз това бих попитал,ако не е за тази кола как го е наврял вътре.Утре като отида на работа ще погледна модела на ЛУК за колата,но предполагам,че момчетата в магазина са достатъчно компетентни за да ти дадат точния модел и щом на този "майстор" му трябват два дена да смени един съединител най-вероятно причината е в него.
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

          Коментар


            #20
            Искам да попитам има ли някой колега, който е в Красно село или наблизо, ако може да дойде да погледне колицата???

            Коментар


              #21
              Добро утро, колеги. Пак исках да попитам дали има някой, който може да погледне колата и за какво иде реч? Защото този ми монтира съединителя, който сега буксува много, един баир не мога да изкача...

              Коментар


                #22
                аз съм от павлово
                "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                Коментар


                  #23
                  здравей колежке,току що погледнах и модела съединител за твоята кола на ЛУК е 620 0892 00 демек точно този,който са ти дали в магазина.Препоръката ми е да се върнеш в сервиза и да направиш рекламация."майстора" е виновен за състоянието на колата ти.Дано да има някой колега в София да ти погледне колата :P
                  Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                  Коментар


                    #24
                    Сега аз да направя предположение. Оня младеж не е сменил притискателя който обаче най вероятно е станал на слънце.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      Ами аз му оставих пак колата, защото съм дала пари. Казах му, че повече пари няма да му давам и че нямам пари нито за нов притискател, нито за феродов, нито за аксиален!!!! Да я оправя, ако може, ако ли не ще си взема парите от него - 100лв съм му дала и ще ги дам на някой колега от форума, ако желае за да го смени като хората.

                      Коментар


                        #26
                        Значи, тоя "майстор" е длъжен да сравни частите, които е разглобил, с новите, които ще монтира. Ако има някакви несъответствия, за да му е мирна главата, трябва да звънне по телефона и да каже: "Госпожо, появи се проблем, има несъответствие тук, тук и тук." И съответно да се ходи до магазина и да се подменят детайлите с подходящи. Много често има големи разминавания в каталозите на магазините и се получават такива работи. А не вече, когато всичко е сглобено - да твърди, че тоя съединител не е за тази кола. Но това вече е минало и обица на ухото.Сега - какво може да се направи от тук нататък!Първо - докато е сглобена колата - единствено може да се ОТВИНТИ регулировъчната гайка на жилото на съединителя. Точното й положение се определя опитно, така че първа и задна да влизат без хъркане и педалът на съединителя да зацепва възможно най-долу.Второ - поискай си стария съединител.Трето - целия комплект съединител ли смени (аксиален лагер, притискател, феродов диск) или само феродовия диск?Много дълъг ферман стана, но явно работата загрубя. Имам и още неща да казвам, но засега е това. Ще следя темата.

                        Коментар


                          #27
                          По номера, който е дала, излиза да е същият комплект какъвто ти монтира на мойта наскоро Как не си се оплакал, че не е за тази кола, пък и аз не съм забелязал вече няколко хиляди, разбираш ли... :P
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #28
                            Сравних ги двата, огледах ги много внимателно и прецених, че са съвместими. При най-малко съмнение - веднага щях да сигнализирам, за да ми е мирна главата.Но на мен ми беше друга мисълта. Случвало ми се е в кутия, на която пише коректния номер по каталог, вътре да има съвсем друга част - нищо общо с тая. Случвало ми се е - сменям спирачни дискове - двата в кутията са комплект уж, а се оказа, че вътре са два различни диска - единия е точния, а другия е за съвсем различна кола. Сменям си жилото за ръчната на мойто типо. По каталог го дават с дължината, която е коректна, но то ми идва с 3 сантиметра по-дълго, а същият номер е щампован на него с големи цифри, съвпадащ с този на опаковката. (3 сантиметра в случая са много за дискови спирачки, защото опират във вътрешните ръбове на широките джанти) Случват се често такива разминавания.Продавачите са кутийкаджии, а не механици. Гледат в дебелата книга марка-модел-година-резервна част-цена. Излиза им някакъв номер и отиват до рафта и дават кутията с тоя номер, вземат кинтите. И до там.

                            Коментар


                              #29
                              Сигурно си прав, но май обикновенно проблема е в майстора. Как го е монтирал, като е различен и го сервира, като и връща колата с нов буксуващ съединител Plastex от форума, дано чете тази тема... той също преживя подобна случка със смяна на съединител. И накрая се отказа да си търси правата и отиде при теб да оправяш ’майсторлъка’ на сервиза, дето му изгубиха времето и парите.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар


                                #30
                                Наистина има сличаи,в които има несъответствия с данните по каталог и с частта,която е в кутията.За този модел по каталог Валео дават два варианта за съединители,а по ЛУК само един,като отида на работа единия вариант на Валео го имам в наличност,но не съм сигурен за другия ако го имам и него ще сравня разликите(ако има такива) и ще пиша.И все пак според мен проблема е в "майстора",а не в съединителя.
                                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                                Коментар

                                Working...
                                X