Здравейте.Колата е Браво 1.8 никога не е имала газ или метан. Понякога при доускорение, от ауспухът започва да излиза светъл пушек и колата започва да ускорява по бавно. Дори и да пусна газта тя продължава. Това продължава около 3 4 секунди след което спира да пуши и няма никакви проблеми. Случвало се е и извънградско при изпреварване, и в града. Но като цяло е рядко. Маслото не го пипа или поне не забележимо. Колата е със сменени сегменти, клапани, гумички на клапани преди 2000км. Правеше го и преди и сега.Имате ли някакви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.8 пропушване
Collapse
X
-
мда... виж си масленият сепаратор в капака на клапаните. Сваляш въпросният капак, отвиваш двата винта вътре, които държат пластината, и отдолу чистиш всичко колкото може повече. Сглобяваш, затваряш и си готов И внимавай с нятагането на винтовете като завиваш самият капак - никакви "гедорета" (тресчотки)!! Правиш си нещо като отверка, и само на ръка навиваш - колкото можеш - толкова. Ако прокапе от някой винт - лекичко донатягаш колкото да спре теча, и това е. Можеш профилактично да си смениш и гарнитурата там (ако при ремонта не си го направил) - 25лв. е на Geotze, като избягваш там да мажеш сс силикон - не помага, но пък за сметка на това цапа.П.С.ако счупиш капака (в случай че решиш да ме послушаш и почистиш там) - обади се"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
При него там няма маслен сепаратор както при дедрата, там е само маркуч и не трябва да се сваля капака, има два винта който се развиват и маркуча се вади, сепаратора му е под дроселовата клапа. ВВъзможно е да е пълно с масло и клей и да прави проблем от там.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Сигурен ли си? Защото на дедъра като ми правеше от там проблеми - сложих капак от браво 1.8 и продължи да прави същите проблеми капаците са 1:1, т.е. еднакви. А симптома който колегата описва е същият, който имах аз със запушен сепаратор. Освен това вътре да не е било изобщо сепаратор. Но като сложих друг капак с отпушено това там вътре, всичко се оправи. така че там е много вероятно да е проблема, без значение дали има сепаратор вътре или не."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Да сигурен съм при Дедрата е подобно на пружина, а при фиат е клапан със съчна и се намира в другия край на същия маркуч но е завит на блока на дроселаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар