Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.8 пропушване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.8 пропушване

    Здравейте.Колата е Браво 1.8 никога не е имала газ или метан. Понякога при доускорение, от ауспухът започва да излиза светъл пушек и колата започва да ускорява по бавно. Дори и да пусна газта тя продължава. Това продължава около 3 4 секунди след което спира да пуши и няма никакви проблеми. Случвало се е и извънградско при изпреварване, и в града. Но като цяло е рядко. Маслото не го пипа или поне не забележимо. Колата е със сменени сегменти, клапани, гумички на клапани преди 2000км. Правеше го и преди и сега.Имате ли някакви идеи?

    #2
    Профилактика и почистване на дросел и дебитомер, А антифриза как е намалява ли?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Антифриза си е ОК, а дебитомера е почистен точно след ремонта на клапаните

      Коментар


        #4
        Маркучът за въздухът след филтъра е бил скъсан и залепен със силикон. След месец търсене по моргите и той беше сменен но разлика нямаше.Преди ремонта когато "изпушваше" забиваше муцунката много повече от колкото сега.И отново да спомена че това се случва веднъж на 50 пъти да речем.

        Коментар


          #5
          И това се случва когато я вкараш в обороти ли колата? А дима на какво мирише, ходил ли си да провериш?
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            Случва се главно при по ниските - примерно поддържам около 2200 и изпреваравам камион. Без стъпка - плавно. и просто пропушва. Мирисът си нямам на идея. Може и масло да е но не го пипа май. Преди ремонта се доливаше по около литър на 2000км и но вече няма.

            Коментар


              #7
              мда... виж си масленият сепаратор в капака на клапаните. Сваляш въпросният капак, отвиваш двата винта вътре, които държат пластината, и отдолу чистиш всичко колкото може повече. Сглобяваш, затваряш и си готов И внимавай с нятагането на винтовете като завиваш самият капак - никакви "гедорета" (тресчотки)!! Правиш си нещо като отверка, и само на ръка навиваш - колкото можеш - толкова. Ако прокапе от някой винт - лекичко донатягаш колкото да спре теча, и това е. Можеш профилактично да си смениш и гарнитурата там (ако при ремонта не си го направил) - 25лв. е на Geotze, като избягваш там да мажеш сс силикон - не помага, но пък за сметка на това цапа.П.С.ако счупиш капака (в случай че решиш да ме послушаш и почистиш там) - обади се
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                При него там няма маслен сепаратор както при дедрата, там е само маркуч и не трябва да се сваля капака, има два винта който се развиват и маркуча се вади, сепаратора му е под дроселовата клапа. ВВъзможно е да е пълно с масло и клей и да прави проблем от там.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Сигурен ли си? Защото на дедъра като ми правеше от там проблеми - сложих капак от браво 1.8 и продължи да прави същите проблеми капаците са 1:1, т.е. еднакви. А симптома който колегата описва е същият, който имах аз със запушен сепаратор. Освен това вътре да не е било изобщо сепаратор. Но като сложих друг капак с отпушено това там вътре, всичко се оправи. така че там е много вероятно да е проблема, без значение дали има сепаратор вътре или не.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #10
                    Да сигурен съм при Дедрата е подобно на пружина, а при фиат е клапан със съчна и се намира в другия край на същия маркуч но е завит на блока на дросела
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      И аз потвърждавам, на Фиат е клапан. Не е със съчма, но е клапан, от долната страна на дросела.

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря за точните и бързи отговори. През почивните дни ако ми остане време ще го почистя. Сто процента е пълен с помийки

                        Коментар

                        Working...
                        X