emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За нулиране на адаптацията при 1,8 Hitachi
Collapse
X
-
Добре де, след изчерпване циклите на адаптация и Hitachi-то заработи по последната адаптация, ако тя не е коректна (понеже сме карали с неправилно настроен газов инжекцион) как ще се държи колата като запалим след откачане на акумулатора- зле както преди откачането ли? Или ECU-то веднага ще коригира параметрите?Може и да говоря за различни неща Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 . Обаче от прочетеното това ми се стори, че ще е проблем, ако има връзка между адаптация и газов компютър, който бърка ECU-тоFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
u_bo
emzo написа:Либра 1.8 , метан, с плочка, не е карана на бензин от поне 5000км - параметъра от 1ва страница е 102%
Коментар
-
u_bo
emzo написа:Няма емулатор, нищо не му свети.
Коментар
-
Здравейте колеги, имам нужда от помощ за брава 1.8 с еку хигачи. Мисля че след смяна на бензинова помпа започнаха проблемите. Не съм сигурен обаче защото 2 седмици нямах ядове. Първото палене е винаги голяма мъка. Ако задържа ключа хърка на стартер. Просто завъртам за по секунда 4-5 пъти и си тръгва нормално,3-4-5 път се мъчи сякаш е на 2 цилиндъра и гасне. Отначало забива на ниските предавки след време се оправя, но пак се усеща че е спъната. На загряла кола на 4-5та си набира нормално, което ме кара да мисля че не са дюзи. Дълго време съм карал с дефектирала ламба сонда, и дебитомера не ми е бил наред, сменени са. С газов инджекцион съм, и той е пускал бедна смес, коригиран е. Откачал съм, клеми, карал съм дълго на бензин, нормализира се почти, но след престой всичко на ново,на газ няма никакви проблеми.Също откача ли клемите забиването започва отначало + самоадаптацията всеки път. Сменен е клапана за налягане на рейката.Мисля че е нещо от адаптацията но на диагностиката нямам много данни и дюзите не мога да проверя. Ще бъда благодарен за съвет.
Коментар
-
Mihail4o написа: Преглед на мнението...Откачал съм, клеми, карал съм дълго на бензин, нормализира се почти, но след престой всичко на ново,на газ няма никакви проблеми.Също откача ли клемите забиването започва отначало + самоадаптацията всеки път. ...
Имах няколко години такъв 1.8 и то със зле монтиран ГИ.
Проблема най-вероятно ти е от ГИ-то.
това сочи най-вече към проблем помпа или регулатор. Измери си налягане в рейката.
Коментар
-
С 3те пина е буксата. Не мисля че е от газовото, 10 години работи без разлика на газ бензин. От помпата ако е мисля че и на високите предавки ще придърпва.Клапана е сменян, но споменах че след смяна спря да ми изчезва толкова бързо бензина,но след 5,6 месеца пак изчезва бързо според мен. Извадих маркуча не пуска уж ама и майстора ми каза че стария е пускал по малко и не може да се засече лесно защото се изпарява. Газовото искам да си го настроя както трябва но трябва да оправя проблема с бензина. Налягането на рейката ще погледна, мислех че то идва от помпата, но нямам друго на ум. Благодаря за съвета ще пробвам.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар