Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За нулиране на адаптацията при 1,8 Hitachi

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Газовото ЕКУ си помни настройките, просто газовото ЕКУ ти "шашка" бензиновото - отивай за настройка на газта !
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      Газово ЕКУ няма в момента.

      Коментар


        #33
        Ахаааа, е значи периодично ще разкачаш минуса.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          За да завърши темата с цялата истина ще кажа ,че ЕКУ-то Хитачи има самоадаптация която се занулява и започва от фабрично заложени данни всеки път когато се изключи захранването му за повече от десетина минути.С това прекъсване на захранването се изтриват и грешки които при последващо даване на контакт не са налични и чека гасне но те остават записани само за информация като могат да се изтрият със софтуер ,но дори и да останат в паметта не оказват никакво влияние на работата на мотора.Броя на циклите самоадаптация е ограничен,не си спомням цифра но бяха няколко стотин.След изчерпването им компа работи по последната адаптация Възможно е и да се занули до фабрични стойности с прекъсване на захранването но не съм сигурен.Ресет на циклите самоадаптация се извършва само с оригинален Екзаминер и всичко започва отначало / във сервиз фият не бяха и чували за опцията/.Компа няма никакви проблеми със смяна на софтуера/чипосване/ . Новото Хитачи -след 98-99г. обаче е хибридно ,елементите и паметта в него не подлежат на подмяна и програмиране с нормални инструменти.Въпреки това и новия и стария комп. си имат изведен изход за препрограмиране на паметта който на моята кола се намира до К -линията .Кабел и софт за целта няма никъде и не знам дали изобщо съществуват.Колкото до таблиците в началото на темата,мисля че този параметър SELF ADAPTIVE показва моментната разлика от зададените параметри ,тази корекция може да бъде командвана дори само от ламбда-сондата и няма много общо с адаптацията която представлява в общи линии усреднени параметри на работа в зависимост от стила на шофиране ,гориво,надморска височина както и промяната на параметрите във времето на всички датчици .Един елементарен пример за адаптация: Бензиновия регулатор с омекването на пружината си след 10 години започва да дава вместо 3бара 3.5 бара.Колата работи перфектно на ниски ,смесите и са перфектни защото ламбда сондата намалява бензиновите времена и компенсира по-голямото налягане При каране с постоянна скорост извън града ламбдата също работи смесите са перфектни колата гори малко и всичко е чудесно въпреки че ламбдата коригира в рамките на + - 10 процента.При каране в града обаче разхода е голям защото двигателя постоянно работи в режими при които се вземат данни от заложените таблици и ламбдата не коригира нищо.В ориг. таблица е дадено примерно че при тези обороти с тези данни от дебитомера и еди какви си от тпс-а се дават примерно 10мс бензиново време за да се изпълни изискването на шофьора/ускорение/.Да ама тези таблици са точни при 3 бара ,а при 3,5 за тези 10 мс. влиза доста повече бензин.Тогава идва и ролята на адаптацията,Примерно при 100 такива ускорявания при които колата набира по бавно ,ламбдата показва по богата смес компа запомня че сместа е богата и при повтаряне на тези условия 100 и първия път пуска по малко бензин .И така във всички диапазони на обороти и натоварвания на двигателя докато се оформят съвсем нови временни горивни ,аванс и други карти съобразени с особеностите на конкретния автомобил.Малко идиотски го обясних но най елементарно казано е така.

          Коментар


            #35
            Знаеш ли къде във Варна има оригинален Екзаминер?
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #36
              wwalker написа:
              Знаеш ли къде във Варна има оригинален Екзаминер?
              Най-вероятно в официалният сервиз на Фиат.В Бургас са с екзаминер.Диагностиката беше около 40 лв.Лошото е ,че не допускат да си в сервиза по време на диагностиката,а получаваш разпечатка от самата диагностка.
              FIAT FORUM BULGARIA
              Ракията е над политиката

              Видео от Италфест 2011

              Коментар


                #37
                wwalker написа:
                Знаеш ли къде във Варна има оригинален Екзаминер?
                Не, само виза имат навсякъде,а и не са чували за адаптация.А ако се опиташ да им кажеш какво да правят почват да те гледат като извънземно .За пример официалните представители на фиат във Варна имат само едни пети за зацепване на фиат алфа и ланча Точните думи на приемчика бяха: " ний сички фяти и алфи с идни пити ги прайм и досега рекламации намами ,ку;н ти хареса как върви щти върним парити".

                Коментар


                  #38
                  MEMO написа:
                  Не само виза имат навсякъде,а и не са чували за адаптация.
                  Виза имам и аз Не може да нулира циклите на адаптацията.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #39
                    MEMO, поздравления това дето се опитвам да го обясня си го написъл и обяснил перфектно. само да споделя че миналата седмица правих опити с ТЕХА за ресет и резултата беше нулев. ТЕХА -та открива екуто следи параметрите, трие грешки но бутона за ресет е неактивен. А кабела за ремап няма и в представителството на Хитачи за България и при тези за Европа и вярно не са чували за него. - ФАКТ
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #40
                      Банков, ти твърдеше точно обратното.
                      S_BANKOV написа:
                      ... но не става да се ресетне с изключване на АБ ако ще и цяла година да няма захранване.
                      Темата я пуснах предимно заради твоите заблуждаващи твърдения в няколко поста, на които попаднах. Истината е точно тази:
                      MEMO написа:
                      ...ЕКУ-то Хитачи има самоадаптация която се занулява и започва от фабрично заложени данни всеки път когато се изключи захранването му за повече от десетина минути.
                      Установихме го по няколко начина, и както каза МЕМО, пише го в manual-а.

                      Коментар


                        #41
                        Знаеш ли прав си , само моля те да обясниш за последно какво точно разбираш ти под РЕСЕТ на ЕКУ-то.щото за мен зануляванена самоадаптацията и ресет са две различни неща. Ама айде със здраве, и успех с ресета.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #42
                          Да питам нещо друго ще стане ли нещо с ЕКУ-то ако често се откача акумулатора ?
                          punto HGT

                          Коментар


                            #43
                            Ще стигне лимита си на циклите на адаптация и ще работи на последния.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #44
                              Спорно, утре ще се опитам да се докопам до екзаминър.Това ако е вярно ще е вярно за старите хитачите - браво/а/мареа 1.8
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #45
                                Зададох този въпрос, защото имам утечка и ако не паля колата да кажем 1 ден и акумулатора пада на нула, тоест за момента съм принуден ако на другия ден нямам работа с колата да откачам + на акумулатора и колата седи така докато не ми притрябва, трябва да се ходи при ел. техник да се види от къде ми дърпа тока, че ми писна. Първоначално дадох да тестват акумулатора като си мислех, че той прави мизерия, но се оказа, че проблема е при мен за съжаление Тъ ми се налага често да откачам + и незнам дали в един момент няма ЕКУ-то да излезе в постоянна отпуска, това мие притеснението
                                punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X