На няколко места във форума напоследък чета, че адаптацията на това ECU не се нулира с откачане на клемата на акумулатора. Долните две картинки не показват ли точно обратното? Първата е направена, след това откачих акумулатора, и направих втората. Не съм палил между двете.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За нулиране на адаптацията при 1,8 Hitachi
Collapse
X
-
При мен като е бил откачен акумулатора и след палене на колата след форсиране оборотите падат и гасне и така докато не я покарам 10-15 минути докато пообучи, след това няма проблем, но преди това почти на всеки светофрар трябва да и подавам леко газта за да не загасне.Според мен при откачане на акумулатора ЕКУ-то се нулираpunto HGT
-
За адаптация или за ресет говорим?Това ЕКУ работи по малко по различен начин от другите, то не помни дадени грешки в режим на работа, просто преди да запалиш проверява коректността на всички датчици, и ако някой е дал фира, взема данни за работата му от предварително зададена таблица. А иначе се адаптира постоянно, но не става да се ресетне с изключване на АБ ако ще и цяла година да няма захранване. Другите марки ЕКУ при проблем с някой датчик записват грешка и докато не се отстрани и изтрие нещата не стават.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
За адаптация говорим. От горните картинки става ясно, че се ресетва, нулира, или както искаш го наричай, именно с откачване на клемата на акумулатора. Не е вярно, че не помни грешки. Пробвай да откачиш дебитомера, да речем, за малко по време на работа. Ще запише грешка, и ще я помни, докато не я изтриеш с някакъв софтуер.
Коментар
-
Адаптация е да си коригира стойностите в таблиците съгласно начина ти на шофиране. Ресет е да изтриеш таблиците и да загуби стойностите, и в последствие при палене да ги напълни с данни. а всъщност какво показва тоя параметър дето си го показал и какво значи - 11%Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Знам, че се отклонявам от темата, но да питам някой чувал ли е вече това хитачи да са почнали да го чипосват, че освен четене явно други намеси не позволява.Имам и едно друго питане към по запознатите - защо точно хитачи, неможаха ли да сложат ЕКУ като на другите модели или точно тоя 1,8 мотор е нещо по специфичко, че трябва точно хитачи да е ЕКУ-то ?punto HGT
Коментар
-
didich написа:Знам, че се отклонявам от темата, но да питам някой чувал ли е вече това хитачи да са почнали да го чипосват, че освен четене явно други намеси не позволява.Имам и едно друго питане към по запознатите - защо точно хитачи, неможаха ли да сложат ЕКУ като на другите модели или точно тоя 1,8 мотор е нещо по специфичко, че трябва точно хитачи да е ЕКУ-то ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Незнам какво е, но знам че вътре е "залято" и нищо не може да се сменя, смисъл механично да се махне нещо и да се сложи друго /чип/.Май и през ОБД не става, общо взето ако решиш да засилваш мотора, след това електронно нищо не можеш да пипаш, освен ако не махнеш хитачито и не сложиш друго ЕКУ, и тука пак идва горния въпрос - защо точно хитачи са боднали на тоя мотор, а не друга марка ЕКУpunto HGT
Коментар
-
didich написа:Незнам какво е, но знам че вътре е "залято" и нищо не може да се сменя, смисъл механично да се махне нещо и да се сложи друго /чип/.Май и през ОБД не става, общо взето ако решиш да засилваш мотора, след това електронно нищо не можеш да пипаш, освен ако не махнеш хитачито и не сложиш друго ЕКУ, и тука пак идва горния въпрос - защо точно хитачи са боднали на тоя мотор, а не друга марка ЕКУКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар