Toва е след часове разкачен акумулатор и 18км пробег на бензин:
въпроси:- преди да покараш на бензин, остави ли я да поработи на място?- усети ли разлика в първите км на бензин, сравнено с положението преди да откачиш АБ
При мен адаптацията със сигурност се ресетва с махане на клемите. Имах доста време проблем от такова естество и се налагаше често процедурата...след каране на газ
Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Мармоти или не, аз до момента не съм видял на моето хитачи сбозена адаптация.self-adaptive fra parameter при стойност 100% според мен означава, че е наред всичко.Колегата с -16% да разкачи акумулатора и да види стойността, след като го закачи и запали.---------До момента съм намерил 3 сервизни мануала на коли с Хитачи. И в 3те пише следното:
Self-adjustmentThe control unit is equipped with a self-adjustment function which has the task of memorizing any differencesbetween the basic map and the corrections set by the Lambda sensor which may occur duringoperation. These differences (due to the ageing of the system and engine components) are memorizedpermanently, allowing the adaption of the operation of the system to gradual alterations of the engineand the components in relation to the characteristics when new.The strategy is disabled when the charcoal filter solenoid valve is open.If the control unit is replaced it is necessary to carry out a road test which allows the engine to reach operatingtemperature and the control unit (above all during idling stops) to operate in the self-adjustmentmode
Eдинствено е ELEARN за Стило има писано за адаптация с тестер, но Стилото е Евро3, с електронна газ !!!
Разкачих датчика на КВ.Завъртях ключа и веднага наби грешка и светна CHECK ENGINE.Закачих датчика и запалих - CHECK ENGINE не изгасна, грешката в ЕКУ-то стоеше.Разкачих акумулатора и след 20 мин. го закачих, грешката я нямаше.Саааааааамо споделям.
Тези дни ми се случи нещо, което за мен решава въпроса в темата. Имах малък проблем с газовата уредба, и бензиновият компютър си беше омазал самонастройката. Карах само на бензин, и два дни празния ход беше между 1300 и 1800 оборота, и смрад на преобогатена смес от ауспуха. Откачих акумулатора за малко, след което колата "заспа". Тоест, това ECU си нулира адаптация, самонастройка, или както искате го наричайте, с откачване на акумулатора. Мисля, че съм приложил достатъчно аргументи, така че, ако на някого му се спори още, моля, да бъде поне толкова аргументирано.
Коментар