Колата както си вървеше започна да гърми и угасна, никакви признаци за палене.След даване на контакт чека светва и само за секунда гасне, след това отново започва да свети.Поседя някъде около 25-30мин. и след опит за палене, чека си изгасна и колата си запали. Оставих я да поработи и след малко започна да прекъсва, дадох и газ и стрелката както стигна до 2к оборота и изведнъж падна на нулата и колата загасна.Установих, че няма искра. Сега се чудя дали проблема е в датчика на КВ или от друго място.С ФЕС дали мога да я прочета Преди време съм я чел с Виза, но сега за да я прочета ще трябва да правя много сложни упражнения.Утре сутринта на студено ще видя дали ще запали.Дайте предложение от къде може да е проблема и дали някой не се е сблъсквал с подобно нещо.Мареата е 1.6 16 клапана 97г. с металните колектори.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареа 1.6 16 клапана гръма и угасна
Collapse
X
-
Synthy написа:Не можеш с ФЕС (най-вероятно). И правилно са те насочили по-горе: датчик на КВ или бобина. Първо тях прегледай.
Коментар
-
nedialk00
датчик колянов вал, е единствения датчик в тая инжекционна система, без който колата неможе да се движи, друг датчик и да се скапе минава в авариен режим, ама без тоя неможе
Коментар
-
nedialk00
според мен е от датчика, ако имаш от някой да пробваш с друга бобина ще е добре, преди да купиш новия датчик, успех
Коментар
-
Мъчих да я прочета, но нещо не става да се вържа. Смених и голямото реле, но резултата беше същият. Реших отново да размърдам кабелите към датчика на КВ и тя взе, че запали. Преди да запали докато я мъчех и започна да мирише на бензин, значи дюзите си пръскат. А щом дюзите пръскат то е редно датчика на КВ да работи. Поработи известно време и я загасих. Засега така или иначе не се кара, ще изчака още малко докато я вдигна на подемника да разгледам кабелите на датчика. Макар, че ми се струва съвпадение мърдането на кабелите с паленето.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар